Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Badman 4ever

    őstag

    Szerintem nagyon jó lett így ez a kártya, jobb megoldás, mint amit a Sparkle szokott csinálni. :)

    Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!

  • Badman 4ever

    őstag

    válasz atesss #51 üzenetére

    Néha jó ez az optimalizálatlanság, mert egy régebbi vason is fut az újabb játék, lásd GTA IV, Crysis, NFS Shift elindul Pentium III-as gépeken és alacsony felbontáson játszhatóan futnak is, mert nem optimalizálták őket SSE2/3/4-re, elég nekik a sima SSE például. Nagyot pislogtam, amikor elindult nálam a Crysis 512 mega SDRAM-mal, egy 128 megás 9600 XT-vel és 1,6-on járatott PIII-S-el és 1024x768-on full low-on 20 FPS-el repesztett. :D
    Lord Vader: Amióta a HD 3650 van az előbbi konfigomban, már feltoltam a beállítások nagy részét high-ra Crysisban és kapott 2XAA-t is a játék, de tök ugyanolyan gyorsan fut, mint a 9600 XT-vel, csak szebben. Ezt teszi a procilimit. :D

    [ Szerkesztve ]

    Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!

  • Badman 4ever

    őstag

    válasz anaqer #59 üzenetére

    Úgy értettem, hogy valószínűleg jobban futna a játék, ha a SSEx kódokat használná, mintha nem, amellett teljesen igazad van. :K
    (#37) joshua7: 640x480-ban? Khmmm... -> #56

    [ Szerkesztve ]

    Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!

  • Badman 4ever

    őstag

    válasz atesss #107 üzenetére

    Az NFS Shift-et a legszarabb minőségre állítva (640*480, minden low/off) is csak 15fps körül megy. Akkor hogyhogy nálad ilyen jól ment a P3-on ?
    Az NFS Shift-re csak azt írtam, hogy elindul, csak a demóját raktam fel, hogy megnézzem elindul-e az új kártyával, mert a 9600 XT ehhez már kevés volt. A Crysisra vonatkoznak a számok.
    Vagy valamitől még sokkal jobb lenne ilyen játékokban a P3 a P4 NW-nál és a Prescottnál ?
    A következőket már sokszor leírtam a fórumon, de akkor megint levésem:
    Az EVEREST tesztjeiben CPU AES-ben és Queenben a PIII-S veri 2,4 GHz-es P4-et és a 2,5-ös Ceka D-t és Zlibben is csak picivel van lemaradva ettől a 2 processzortól. Queenben egyébként még a 2,8 GHz-es P4-et is elveri. Egyedül PhotoWorxx-ben és a SuperPi-ben nincs esélye a PIII-nak a P4-el szemben a nem túl erős FPU miatt.

    Azt tudni kell, hogy a PIII-S egy szerverprocesszor, ami az elődjéhez dupla akkor, 512 kB L2-őt kapott és a pipelineja sokkal rövidebb, mint a P4-eké, ami sok esetben, pl. az előbb említett tesztekben óriási előnyt jelent. Ezért lehet, hogy a Pentium M/Core 2/i3/i5/i7 alapja is a PIII architektúrája a P6, nem a P4-ek NetBurstje. Igazából a mai Core-ok egy kisebb csíkszélességen legyártott több utasításkészlettel ellátott, magasabb órajelen járó, nagyobb L2-vel bíró és többmagos Tualatinok.
    A Wikipédia szerint is:
    A szériát a Pentium 4 követte, de a Tualatin mag később alapul szolgált egy más irányzatú processzorcsaládhoz, a Pentium M-hez is. A Pentium M processzorok P-M nevű architektúráját ugyanis a Tualatin processzorokban használt P6 architektúrából fejlesztették, nem pedig a Pentium 4-nél felhasznált NetBurst-ből, ami később az energiatakarékos Intel Core architektúrájának alapjává vált.

    (#115) atesss: Nálam is XP van fent, de rendesen karbantartva, legújabb DX9.0c, semmi fölösleges folyamat (pár fontosabb se fut :B ), driverből mindenhez azt választottam, amivel a legjobb eredményt tudom elérni, stb, szóval rengeteg energiám ment a szoftveres rész beállítgatására is. :)

    [ Szerkesztve ]

    Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!

  • Badman 4ever

    őstag

    válasz kisza25 #122 üzenetére

    Az említett játékok közül mind esélytelen, hogy egyáltalán elinduljon DX 8.1-es VGA-n.
    Egyszer brahiból kipróbáltam, hogy a Crysis elindul-e egy GeForce2 MX 440 32MB-al, de nem jött össze a dolog. :DDD

    Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!

  • Badman 4ever

    őstag

    válasz kisza25 #124 üzenetére

    A legtöbb játéknak van DX9-es módja, azért mennek a DX9-es kártyával, amúgy az MX 440 egyébként is DX7-es.
    A játékok DX igényétől függ, hogy min futnak, ezt már kiteszteltem:
    A használt kártyák: GeForce2 DX7-es, GeForce3 DX8.1-es, Radeon 9600 XT - DX9-es, HD 3650 DX9.0c-t támogat XP-n.
    NFS Most Wanted, TrackMania Nations: DX7/DX8.1/DX9 - Mind a 4 kártyán fut.
    3DMark2001: DX7/DX8.1 - GeForce2-vel elmegy, de a DX8.1-es teszteknél "No hardware support, skipping test..." jelenik meg. A többi 3 kártyán tökéletesen fut.
    3DMark03, HL2, Nexus - The Jupiter Incident: DX8.1/DX9 - Ezek mentek a GeForce3-asommal (DX8.1-es), de 3DM03 alatt átugorja a DX9-es teszteket. A GeForce2-vel csak a 3DM03 indul el, az is csak az első tesztjéig jut, aztán "No hardware support" üzenettel nem fut le a többi tesztrész, a játékok el se indulnak. A 9600 XT-n és a HD 3650-en elfutnak gond nélkül.
    H.A.W.X., Crysis: DX9/DX10/esetleg DX10.1 - A sima DX9-et támogató játékok, mint a Crysis és a H.A.W.X. is elfutnak a 9600 XT-mel, de a GeForce 2/3-al nem. A HD 3650-nek nem gond a játék.
    GRID, Dirt, Dirt 2, NFS SHIFT, Alien vs. Predator, stb.: DX9.0c/DX10/DX10.1/esetleg DX11 - A hardveres DirectX 9.0c hiányában a 9600 XT-vel nem indulnak el ezek a játékok, a Geforce2/3 eleve bukta, csak a HD 3650-en futnak el, XP-n DX9.0c-s üzemmódban, Vistán és 7-en DX10-es vagy DX10.1-es üzemmódban.

    de nem a 8.1 miatt, hanem a 32MB memória miatt
    A Crysis minimum rendszerigénye 256 megás 9800 Pro, de nálam mégis elment 128 megás 9600 XT-vel, igaz a fű a távolban nem töltődött be, csak ha közelebb értem, de mivel volt hardver oldali támogatás, ezért elindult és szépen is futott vele a játék (20 FPS átlag).

    Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!

Új hozzászólás Aktív témák