Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #11 üzenetére

    Egyelőre csak a PS4 Pro esetében van megerősítve a packed math, de a számítási teljesítménye ennek ilyen formában is "csak" ~8 TFLOPS. Teljes minőségben szinte kizárt, hogy ez a TressFX verzió átvihető a konzolokra, még az erősebb verziókra sem. Esetleg nagyon megtrükközve aszinkron compute-tal, de ahhoz nagyon varázsolni kell a kód szintjén. Valószínűleg inkább a kapszulametódussal viszik konzolra az új TressFX-et is. A nyílt forráskód miatt ez nem egy nehezen kivitelezhető változtatás.

    A 4.0-s verzió abban nagyon más, hogy amíg a 2.0-s és a 3.0-s opció az optimalizálásról szólt, tehát egyre gyorsabban futott az eredeti effekt, addig a 4.0-s abszolút az újításra koncentrált, és ennek következményei vannak a teljesítményre nézve.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák