- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
De ha elkezdjük sasolni a pixeleket, akkor fel lehet fedezni különbségeket, kérdés ez kit mennyire izgat aktív játék közben, amikor jókora sebességboostot kap.
A sebesség növekmény mellett ami növeli a produktivitást, még az is sarkalatos kérdés, hogy ezektől a technológiáktól, az általuk hordozott hibáktól mennyivel válik természetellenessé, fárasztóvá az agynak a 3D-s kép befogadása, feldolgozása.
Ezeket a tényezőket vagy hibákat minták híján csak indirekten veszed észre: gyorsabban elfáradsz, gyakrabban felb@szod magad, amikor az lenne a normális állapot, hogy ugyan olyan fitten ahogy leültél, vagy enyhe jóleső zsibbadással de tele energiával kelnél fel, akár - 4 óra múltán is - a játék elöl.Szóval van itt eldugva egy másik minőség faktor is, ami kihat akár az életedre is, ezért lenne értelme a sebességnövekedés árnyoldalával is foglalkozni, és nem csak futólag, említés szinten.
[ Szerkesztve ]