- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen videókártyát?
- Milyen processzort vegyek?
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Digitális detox a Nokiától
ma Három új, 4G-s készülék közül lehet választani, ha valaki, elérhetőségre, de digitális disztrakció nélküli időtöltésre vágyik.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Lacy85>
addikt
Átnéztem kb. az egész EV palettát. 80%-uk SUV, Crossover, ami nálam kizárt.
Értelmes Sedan talán a Model 3 van. Aztán belefutottam az ID3-ba. Kimondottan tetszik ez az autó. Közepes akksival a hatótáv is egész korrekt.
Elkezdtem konfigurálni és ha kell a Head Up Display (ami mindenképp kellene, mert nagyon állat 😁), valami frankó felni, akkor olyan 16-18 millió körül áll meg (a normálisan felszerelt Golf kb. fele ennyi).
Na de ami mellett nem tudtam elmenni:
Bármelyik felszereltséget választod, akkor is marad belül a gagyi kopogós műanyag. Hátul a csomagtér ajtó teliben műanyag. 😁
Közel 20 milláért.
Na mondom akkor ezt is felejtsük el gyorsan. -
Rolly
veterán
hát azért a 2000-es dieselt ne hasonlítsunk egy mai turbós kis köbcentis benzines vagy mindennel is ellátott diesel autóhoz...
Megjegyzés - nem vagyok autószerelő -, de például az enyémben nincs kettős tömegű mert automata váltós , lehet a tiedben sincs...
Mai dieselek - nekünk 2017es van az elektromos mellett szintén francia - FAP, AdBlue, részecske szűrő van benne.
- ismerős csak városban használ dieselt részecskeszűrője beállt mint a gerely cserélni kellett (takarítani se tudták)
- nekünk mi mászkálunk messzire is (sőt most már csak oda bár akkor is nehezen vesszük elő a dieselt) Adblue hiba a 2,5 éves autón 350e lett volna a szerviz, de garancia volt az autón, mert 2 évről bővítettük 190e Ft-ért 5 évre a garanciát -
Rolly
veterán
tudod mikor ér egy 20 éves autó 1 millió forintot ... a mi 15 éves Fábiánk kb 400e-t ér és a te 20 éves autód (ahogy az én skodám) is más liga volt még az autógyártás egy szebb korszakából. A mai autók érzékenyek az üzemanyagra, a használatra a mindenre is...
Például:
- Skodát leraktunk tél elején tavasszal indult
- 308-ast lerakjuk 1 hónapra akkor már startstop nem működik mert az akku közben merült és amíg nincs feltöltve addig ugye nem megy logikusan. Legközelebb 1 hónap múlva elővettük akkor először pöcre indult, majd mikor álltam volna vissza a garázsba akkor nem indult csak tekert... 1-2 hónap állás alatt az üzemanyagba valami lerakódott és 5-6 indítás kellett neki mire be tudott indulni de az alapjárat még instabil volt. Szóval mehettem egy 20-30 km-es körre sport módban, hogy kitisztuljon belőle a lerohadt 2 hónapos üzemanyag... Skodánál ilyen se volt -
thboxx
aktív tag
Igen. Bebeszélte. Motorgenerál 472e. Nagynyomású rendszer felújítása 286e. Egy nem egészen 8-900e Ft-ot érő autónál elég fájóan érintett. Kolleginámnak nemrég kiszakadt az adblue tartálya... zacskós. 60e. Francia mind2. Most is van nekem is 2. Tudom mit beszélek. FAP-ot ne keverd az adblue-val. 30-50e km-enként tölteni kell,mert azt eszi rendesen. Meg amúgy is új(abb) autók összehasonlításáról volt szó. Ide ennyi erővel lehetne említeni a régi 190-es szívó merciket,amik két garnitúra gumival elmentek millió km-t. Másra nem kellett költeni. Az én 2.2 c5öm 133le. Most az 1.5 bluehdi tudja ezt. Kb ugyanakkora kasztniban. Ez mennyire is lesz hosszú életű?
Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!
-
thboxx
aktív tag
Nagyjából azzal nagyon belenyúltam a sz@rba. Viszont a mostani C5öm is kissé el volt hanyagolva. Vannak dolhok amik csak később buknak ki,mert nem látsz bele. Ha ezt már nem magam szervizelném, ez is benne lenne már egy valag pénzemben. Pedig magyar autó... Leinformálható előélettel... Amúgy tudnék neked külföldről olyan autót hozni,amiben van 120e km,de rongy benne minden. Azt mondanád van benne 300e. Pedig nem. Csak épp a város határát sose hagyta el. Az sem a legjobb...
Végülis a lényegen nem változtat a dolog. Amit most tudsz venni benzin/dízel, sokkal szevizigényesebb,mint bármelyik elektromos.
[ Szerkesztve ]
Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hálózatokról alaposan
- Milyen videókártyát?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...