Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • thboxx

    aktív tag

    válasz k-adi #3 üzenetére

    Napi 1000 km-re még mindig kapni dízelt... :U Miért nem tűnik fel senkinek,hogy az elektromos autók nem hosszú távokra vannak /lesznek tervezve. Arra ott lesz a tüzelőanyag cellás hajtás... :U

    Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!

  • thboxx

    aktív tag

    válasz .mf #19 üzenetére

    Pl anyukának,ne koccolja le az alját, míg agglomerációból bemegy a városba dolgozni, munka előtt kidobja a 3 gyereket, hazafelé meg mielőtt felveszi őket,még van ideje beugrani a Lidl-be... De lehetne ezt mégjobban is cifrázni. Ha tehetném, asszonynak a családi 5008 mellé inkább vennék egy e2008-at,mint egy e208-at. Nálunk is van 3 gyerek. Mindnek kell még ülés... Jobban elférnének abban. Olcsóbb is lenne,mint bármilyen benzines, és a sok elindulás leállítás se ölné meg.

    Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!

  • thboxx

    aktív tag

    válasz Pro Koryak #25 üzenetére

    Dízelhez képest nem dupla. Még a benzineshez sem. Meg kell várni míg újra leaz rábtámogatás. Amúgy ha már felhoztad, a dízel is drágább,mint a benzines. Az mikor is térül meg? Ilyan gázolajárak mellett... Plusz adblue, koromszűrő tisztítás,majd csere,a legolcsóbb gázolaj miatt 5 év múlva az érzékeny befecskendezőrendszer felújítása... stb. Ezek egyike sincs egy elektromosba. Kvázi nulla a szervizköltsége. Nekem 67e volt márkaszervizbe az 5000km-t megtett 1 éves autóm. Alig ment valamit. De le kellett szervizelni,mert ugrik a gari. Elektromosnál mennyi lehet ez? 10-15? Átnézik, fék,gumi jó... mehet. Egy autót nem megvenni nagy szám,hanem fenntartani normálisan. Ebben ver nagyon sokat az elektromos a többire. Az én használati módom mellett. 10 év alatt 60e km lökök az autóba. De ha 16 menne bele éves szinten, az is 160 tíz év múlva. Ennyi garit általában szoktak vállalni az akkuk kapacitására. 10 évig meg nem sokan tartanak meg egy autót...

    Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!

  • thboxx

    aktív tag

    válasz Lami66 #46 üzenetére

    Igen. Bebeszélte. Motorgenerál 472e. Nagynyomású rendszer felújítása 286e. Egy nem egészen 8-900e Ft-ot érő autónál elég fájóan érintett. Kolleginámnak nemrég kiszakadt az adblue tartálya... zacskós. 60e. Francia mind2. Most is van nekem is 2. Tudom mit beszélek. FAP-ot ne keverd az adblue-val. 30-50e km-enként tölteni kell,mert azt eszi rendesen. Meg amúgy is új(abb) autók összehasonlításáról volt szó. Ide ennyi erővel lehetne említeni a régi 190-es szívó merciket,amik két garnitúra gumival elmentek millió km-t. Másra nem kellett költeni. Az én 2.2 c5öm 133le. Most az 1.5 bluehdi tudja ezt. Kb ugyanakkora kasztniban. Ez mennyire is lesz hosszú életű? :U

    Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!

  • thboxx

    aktív tag

    válasz Lami66 #61 üzenetére

    Nagyjából azzal nagyon belenyúltam a sz@rba. Viszont a mostani C5öm is kissé el volt hanyagolva. Vannak dolhok amik csak később buknak ki,mert nem látsz bele. Ha ezt már nem magam szervizelném, ez is benne lenne már egy valag pénzemben. Pedig magyar autó... Leinformálható előélettel... Amúgy tudnék neked külföldről olyan autót hozni,amiben van 120e km,de rongy benne minden. Azt mondanád van benne 300e. Pedig nem. Csak épp a város határát sose hagyta el. Az sem a legjobb...

    Végülis a lényegen nem változtat a dolog. Amit most tudsz venni benzin/dízel, sokkal szevizigényesebb,mint bármelyik elektromos.

    [ Szerkesztve ]

    Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!

Új hozzászólás Aktív témák