Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz Pro Koryak #31 üzenetére

    Peugeot e208 volt támogatással 8,5m. Tudom az a támogatás ami csak 1 napig volt elérhető, de mikor meghirdették a pályázatot akkor mentünk volna használt i3-at megnézni. Így nem használt autó lett, hanem vártunk 2 hónapot és reggel nyolckor leültünk pályázni...

    Napelem bővítés volt hozzá idén 1,5 m Forintért összesen 3,8m volt a napelem így összesen. Évi 320-330e Ft áramot termel évente (12 év megtérülés a nem ideális tájolás miatt), de így minden áramunk fedezve van + a gázszámlánk 160 éviről 60e-re csökkent (klímás fűtés miatt). És most az évi 300e Ft-ot spórolunk a dieselen is (ha az áramot 38 Fttal számolom) és 125e-t hoz a napelem bővítés.

  • thboxx

    aktív tag

    válasz Pro Koryak #25 üzenetére

    Dízelhez képest nem dupla. Még a benzineshez sem. Meg kell várni míg újra leaz rábtámogatás. Amúgy ha már felhoztad, a dízel is drágább,mint a benzines. Az mikor is térül meg? Ilyan gázolajárak mellett... Plusz adblue, koromszűrő tisztítás,majd csere,a legolcsóbb gázolaj miatt 5 év múlva az érzékeny befecskendezőrendszer felújítása... stb. Ezek egyike sincs egy elektromosba. Kvázi nulla a szervizköltsége. Nekem 67e volt márkaszervizbe az 5000km-t megtett 1 éves autóm. Alig ment valamit. De le kellett szervizelni,mert ugrik a gari. Elektromosnál mennyi lehet ez? 10-15? Átnézik, fék,gumi jó... mehet. Egy autót nem megvenni nagy szám,hanem fenntartani normálisan. Ebben ver nagyon sokat az elektromos a többire. Az én használati módom mellett. 10 év alatt 60e km lökök az autóba. De ha 16 menne bele éves szinten, az is 160 tíz év múlva. Ennyi garit általában szoktak vállalni az akkuk kapacitására. 10 évig meg nem sokan tartanak meg egy autót...

    Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!

Új hozzászólás Aktív témák