- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
válasz Pro Koryak #31 üzenetére
Peugeot e208 volt támogatással 8,5m. Tudom az a támogatás ami csak 1 napig volt elérhető, de mikor meghirdették a pályázatot akkor mentünk volna használt i3-at megnézni. Így nem használt autó lett, hanem vártunk 2 hónapot és reggel nyolckor leültünk pályázni...
Napelem bővítés volt hozzá idén 1,5 m Forintért összesen 3,8m volt a napelem így összesen. Évi 320-330e Ft áramot termel évente (12 év megtérülés a nem ideális tájolás miatt), de így minden áramunk fedezve van + a gázszámlánk 160 éviről 60e-re csökkent (klímás fűtés miatt). És most az évi 300e Ft-ot spórolunk a dieselen is (ha az áramot 38 Fttal számolom) és 125e-t hoz a napelem bővítés. -
thboxx
aktív tag
válasz Pro Koryak #25 üzenetére
Dízelhez képest nem dupla. Még a benzineshez sem. Meg kell várni míg újra leaz rábtámogatás. Amúgy ha már felhoztad, a dízel is drágább,mint a benzines. Az mikor is térül meg? Ilyan gázolajárak mellett... Plusz adblue, koromszűrő tisztítás,majd csere,a legolcsóbb gázolaj miatt 5 év múlva az érzékeny befecskendezőrendszer felújítása... stb. Ezek egyike sincs egy elektromosba. Kvázi nulla a szervizköltsége. Nekem 67e volt márkaszervizbe az 5000km-t megtett 1 éves autóm. Alig ment valamit. De le kellett szervizelni,mert ugrik a gari. Elektromosnál mennyi lehet ez? 10-15? Átnézik, fék,gumi jó... mehet. Egy autót nem megvenni nagy szám,hanem fenntartani normálisan. Ebben ver nagyon sokat az elektromos a többire. Az én használati módom mellett. 10 év alatt 60e km lökök az autóba. De ha 16 menne bele éves szinten, az is 160 tíz év múlva. Ennyi garit általában szoktak vállalni az akkuk kapacitására. 10 évig meg nem sokan tartanak meg egy autót...
Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- No Rest for the Wicked
- Apple notebookok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Napelem
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- További aktív témák...