Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • winbox

    senior tag

    válasz pitiless #506 üzenetére

    Amúgy normál esetben a szolgáltató teszteli a konfigot, amit ők írnak, majd, ha megfelel, akkor elküldik a gyártónak és ők pedig beleteszik a rendszerbe. Korábban olvastam itt fórumon, hogy az egyik fórumtársunknak köszönhetően került be egyáltalán a VoLTE / 5G support a Telenornál, mert a szolgáltató konkrétan sz*rt rá, ő pedig több száz GB-nyi logot küldött a Oneplus fejlesztőinek, akik az adatokból készítettek működő konfigot a Telenorhoz. Azt nem tudom, hogy másik szolgáltatókat is ennyire érdekel-e a Oneplus, de ugye ahogy fent is említetted, ez már nem Qualcomm soc, így simán lehet, hogy még nem tökéletes. Ráadásul a Dimensity 1200-al nincs is olyan sok készülék, csak kínai gyártók rakták eddig a készülékeikbe. Ha pedig egyszer már megvan a konfig a szolgáltatónak, onnantól kezdve szerintem sok hibajelzésnek kell érkeznie, hogy kivizsgálják és javítsák az esetleges hibákat.
    Átrakom másik telefonból a Telekom kártyát a Telenor mellé és megnézem, nekem megy-e normálisan a VoWiFi pár napig.

    mrThomi
    Hát pedig hidd el, a VoWiFi-vel még több a nyűgje a szolgáltatónak, mint egy VoLTE konfiggal.
    Az nekik plusz költség, ha a VoWiFi-t használod, nem a plusz VPN csatornákra akar rengeteg erőforrást biztosítani. Felhő alapon meg minél többen használják, annál drágább lesz az üzemeltetése. De ugye esély lenne rá, hogy menne, ha elő lehetne hozni a 2 kapcsolót a LogKit-ben.

    hammerhead - angler - flame - sunfish - bluejay - panther - husky*

Új hozzászólás Aktív témák