- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Bluetooth hangszórók
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
OnePlus 3 - A harmadik Plus
Új hozzászólás Aktív témák
-
AcCEsS
senior tag
válasz flegga92 #27633 üzenetére
Hehe. Nekem ennyi jött:
"Please make sure you have prepared the following:
1. Prepare your proof of purchase
To verify the warranty status, please provide your receipt. Note: This is only applicable for customers who purchased their OnePlus device from our partners: Amazon, Elisa, O2, etc.2. Back up your data
All data will be erased from your phone during the repair. To protect your data, please back up your device, reset your phone, and take out your SIM card.Please feel free to contact us if you have any questions. "
Majd:
"We have approved your service request. You will receive an email from our service center with specific instructions."
Na az már nem jött, csak az értesítő az UPS-től. Mindegy, köszönöm az infókat, remélem minden rendben fog menni. Majd megírom a tapasztalatokat...
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
Új hozzászólás Aktív témák
Hogy egy kicsit rendezzük sorainkat és hogy átláthatóbb legyen a topik, ezért az elkövetkezőkben a rendelési és szállítási tapasztalatokról szóló hozzászolásokat a fent láthatól OFF topikba írjátok. Továbbá oda kerüljön minden, ami nem kapcsolódik a telefonhoz,tartozékaihoz, azok együttes működéséhez, ezek rendeléséhez, beszerzési helyeihez. Ahogy már korábban kértük, a számlával kapcsolatos kérdések, válaszok továbbra is nemkívánatosak. Az összefoglalóban a lényeg ott van ezzel a témával kapcsolatban. Ami pedig abszolút nem tartozik ide, azt valahol máshol, másik kompetens topikban adjuk közre! Ez utóbbiakat törölni fogjuk!!Köszönjük szépen a szíves együttműködéseteket! :R
- Samsung Galaxy A55 128gb Awsome Lilac - Újszerű, akár beszámítással
- Teljesen új Xiaomi 13 8/256GB DS (5G) Black eladó (bontatlan+garancia)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512 Fantom fekete
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen