Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AcCEsS

    senior tag

    válasz flegga92 #27633 üzenetére

    Hehe. Nekem ennyi jött:

    "Please make sure you have prepared the following:

    1. Prepare your proof of purchase
    To verify the warranty status, please provide your receipt. Note: This is only applicable for customers who purchased their OnePlus device from our partners: Amazon, Elisa, O2, etc.

    2. Back up your data
    All data will be erased from your phone during the repair. To protect your data, please back up your device, reset your phone, and take out your SIM card.

    Please feel free to contact us if you have any questions. "

    Majd:

    "We have approved your service request. You will receive an email from our service center with specific instructions."

    Na az már nem jött, csak az értesítő az UPS-től. Mindegy, köszönöm az infókat, remélem minden rendben fog menni. Majd megírom a tapasztalatokat... :))

    AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

Új hozzászólás Aktív témák