Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #145 üzenetére

    A Tomb Raidernek az ALU terhelése nagyon magas, de az összesített terhelése BF4 szintű. Egyébként az ALU terhelése egy BF4-nek és egy Metro: LL-nek is van 65-70% körüli, de a 80%-ot nem érik el. A Tomb Raider viszont rengeteg egyszerű shadert futtat, például a pixelpontos DM-re.
    A magas ALU terhelés nem feltétlenül jelent magas összesített terhelést, mert a DX API soros feldolgozású, így például a shadow mapok mellett az ALU-k nem dolgoznak sokat. Ha általánosan nézed a terhelést, és nem specifikusan, akkor még mindig a Metro: LL a leghatékonyabb. A specifikus a TR-nél azért merült fel, mert a gyári OC-s NV-k fagynak vele, mivel azt az ALU terhelést, amit a játék kifejt nem bírja már a hardver.

    (#149) Egon: Majd holnap délelőtt. Ma még mást is írok.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák