- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaUser
addikt
válasz UnSkilleD #38 üzenetére
Azért ehhez sok reményt nem fűznék. Egyrészt az újabb játékoknál egyre kisebb a kézi optimalizáció, legtöbbször generált kódot "kattintgatsz össze", innentől pedig ennek a minőségén múlik minden. 10-15 éve minden program teli volt gépi kódú optimalizációval, ma már nem bírnád megfizetni egy átlagos költségvetésű programnál az ehhez szükséges tudást/munkaórát. Másrészt a fordítók egyre jobbak. CPU részen pl. egy intel compiler-nél nem lesz jobb ezekhez sem. A GPU más kérdés, itt igazából PC fronton is csak az akarat hiányzik, mert pl. dx kód esetén is simán lehetne vágni az API "vastagságán" ha a két nagy megegyezne bizonyos részek szabványos hw megvalósításán.
Nézd meg pl. anno az eredeti xbox-ot. Az optimalizációval kb. kétszeres hw előnyt tudtak hozni. Mennyi idő alatt dolgozza ezt le az PC? 2-3 év? A konzolnak meg 5-6 évet kéne bírnia alsó hangon. Jó példa erre a PS3 is. Beharangozták világmegváltónak a brutál hw-rel, amit majd szénné lehet optolni, aztán az eredetileg bőszen hangoztatott 10 éves ciklus helyett alig 7 év lett megint, de ebből az utolsó 2 már olyan volt, hogy grafikában már nem a PC szégyenkezett és a portokat nem győzték butítani PC-re... Egyszerűen az AAA+++ játékok kivételével nem tudják kigazdálkodni az optimalizáció költségét és szvsz azok is nehezen térültek meg, lásd GT5 ami fejlesztésére 80m$-t vallottak be és eddig rekordnak számító 9mdb fogyott el belőle, ami talán megmenti. Ez így valszeg nyereséges volt, de egy csöppet sem optimalizált MW3-hoz képest hatalmas bukta.
Egyébként az a szép az egészben, hogy pár éve a PC halálát jósolták az "okosok" erre meg úgy néz ki, hogy a konzolok pusztulnak ki (szellemiségében mindenképpen), főleg ha bejön a Steam Box. Pénz beszél, mérnök meg drága...
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HBO Max & OD topic
- Villanyszerelés
- EA Sports WRC '23
- Parfüm topik
- Autós topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...