- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz GreenGoblin #3 üzenetére
Vagy jobban ráfeküdnek a hidrogén hajtásra ahogy azt teszik az alábbi gyártók:
"A BMW, a Honda, a Hyundai és a Toyota például komoly fantáziát lát a hidrogénnel üzemelő autókban, melyeket szintén villanymotorok hajtanak, ezek azonban nem hatalmas, nehéz és lassan tölthető akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát, hanem percek alatt megtankolható üzemanyagcellás rendszerből."
Forrás:
Se turbó, se kuplung: mennyivel kevesebb alkatrésszel mennek nagyot az elektromos autók?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz szabi__memo #6 üzenetére
Nekem a BMW 520i E39-em ha pályáznék, akkor a ~800 km-es távot meg tudná tenni.
Így városban használva munkába járásra napi 32 km-re meg legrosszabb esetben (sok elindulással és megállással stb) 450 km-re elég háromnegyed tank. De máskor meg 550-650 km között is elmegyek ugyan úgy háromnegyednyi tankkal.
Szóval ez a 1352 km így előre jól hangzik.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘