- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Microsoft Surface
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
Az a baj, a legtöbb embernél nem úgy jelenik meg a dilemma, hogy vagy egy elektromos autó, vagy egy belső égésű, hanem úgy, hogy a rövid útjaira jó az elektromos, a hosszabb viszont macerás, nehezen kivitelezhető, ezért ha elektromos autót vesz, akkor vagy továbbra is fenntart egy belső égésűt, vagy a hosszú utakra bérel. Csakhogy amellett, hogy a bérlés macerásabb, ez nem megoldás tömegeknek, hiszen sok ilyen család hétvégén bérelne, amikor mindenki más is bérelne, így már nem lehetne jelentősen kevesebb autót fenntartani, főleg, hogy hétköznap meg kisebb utakra többen bérelnének inkább elektromos autót.
Ha pedig 1 helyett 2 autó van, akkor már nem biztos, hogy megéri.
Persze ez a jelen, mert bizonyos kontextusban, pl. Nyugat-Európában élve egy Tesla a jelenlegi töltőállomás lefedettséggel már teljes értékű autó tud lenni, így nem jelent + 1 autót egy háztartásban. De ahhoz, hogy széleskörűen a többség számára vállalhatóak legyenek az elektromos autók, 15-20 ezer euro körül kellene lennie olyan elektromos autóknak, amelyekbe kényelmesen elfér egy-egy egész család, a hatótávja télen is 400 km fölött van, és ki kell épülnie a kevésbé fejlett országokban is a vele kompatibilis töltőhálózatnak, és még akkor ezután kell 5-6 év, hogy a használt piac is megteljen ilyen autókkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kupon kunyeráló
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen