Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz Rive #117 üzenetére

    Nézz majd meg egy panel parkolót mondjuk a 4. kerületben hogy napközben ott áll az autók legalább fele... További a fentebb leírt példámban pont ezért kell mellé rakni akkut, hogy aki este hazaér és rádugja az autót a töltőre az a nappal megtermelt (helyben vagy oda "szállított") áramból tudjon tölteni és így a hálózatot ne terhelje ...

    A V2H és a V2G technológiák ha elérhetők lesznek a használatra és bizonyítják azt, hogy nem ölik az autók akkumulátorát akkor meg fogják oldani a megújulók problémáját körülbelül már 5 millió elektromos (pontosan nem néztem utána hasraütés de a tesla lassan 2m-nál jár szóval még inkább több) autó fut a világban ezek akku kapacitása átlag 45 kWh lehet.

    Idehaza is már több mint 15e elektromos autó van átlag 45 körüli akkuval 675 MWh energia fér ezekbe az autókba azaz, ha ennek 20%-át használnánk V2G-be akkor 130 MWh energiát már most el lehetne tenni a nappali megújulókból éjszakára... 4 millió autónál ez közel 40 GWh lenne így az év 60-70%-ában ki lehetne váltani a hazai gáz / szén kapacitást megújulóval... Tél más de azért nem mindegy mennyit pöfög egy szén / gáz erőmű

Új hozzászólás Aktív témák