- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Rickazoid #23 üzenetére
Mért van az az érzésem, hogy ezt arra akarják használni, hogy aláássák mind az elektromos autókat, mint az önvezető rendszereket?
Igazából azért lett ebből akkora hír, mert a baleset idején a helyi seriff - kb. minden vizsgálat előtt - azzal szórakoztatta a médiát, hogy biztosan az Autopilot vezette az autót és pillanatok alatt bejárta a hír a világsajtót, mielőtt még bárki legalább belegondolt volna, hogy ez mennyire lehetséges (semennyire, azon a szakaszon felfestések hiányában be sem lehet kapcsolni).
Aztán most, hogy a hivatalos jelentés is megerősíti, hogy nem Autopilot vezette az autót, hanem a sofőr padlózta le, már nem akkora hír.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz angyalpc2 #30 üzenetére
Aki meg ismeri a szenzor technikát, az tudja, hogy az bizony igen csak tévedhet és instabil a működése sok esetben. sose fogja az emberi szemet 3D látást megérzéseket kiváltani.
Ez azért elég vicces egy olyan cikk alatt, ami arról szól, hogy egy hülyegyereknek sikerült mindenféle külső segítség nélkül 100 feletti tempóban egy útszéli fának ütközni lakott területen belül.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Azért az nagyon gáz, hogy egy 30 millás autóban nem nyilik ki a légzsák a fotó szerint sem
Nem tudom, hogy te mit nézel, de sehol, senki nem mondta, hogy ne nyílt volna ki a légzsák.
Az viszont gáz, hogy tudják, az autó baromi gyorsan ki tud égni és semmit sem tesznek ellene
Ja, hogy te magad találsz ki dolgokat, értem. Valójában a Teslák kifejezetten jól vannak védve tűz ellen, egyrészt eleve nehezen gyulladnak ki, ha meg mégis, akkor meg az utastér nagyon sokáig élhető marad.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Donki Hóte #45 üzenetére
Benne van a cikkben
Én a cikk szövege helyett inkább a konkrét jelentést olvastam el, abban szó sincs erről.
DRM is theft
-
dabadab
titán
miközben talán ki volt kapcsolva az Autopilot
Egészen biztosan nem volt bekapcsolva, ezt lehet tudni.
Autók azért nem nagyon szoktak kigyulladni
Nem is szoktak ezerrel belerongyolni útszélén álló fákba. Ha meg mégis, akkor a gyulladás is előfordul, ez nem újdonság.
Ha meg ez a Tesláknál általános gyakorlat lesz, akkor bár hiába lesz velük arányaiban kevesebb a baleset, de az szinte biztosan halálos lesz.
Teslák tíz éve vannak az utakon, érte őket elég sok baleset, az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy egyáltalán nem jellemző, hogy kigyulladnak, ha meg mégis, akkor bőven van idő elhagyni az autót.
DRM is theft
-
-
dabadab
titán
válasz Hieronymus #135 üzenetére
Az nem köpködés, ha a technológia veszélyeit figyelembe vesszük.
Viszont az az, ha nem a technológia ténylegesen létező veszélyeiről van szó, hanem álhírekről (lásd ugye a cikket, ami alá most kommentelünk, hogy ne menjek messzire).
Ugyanígy, az "OMG, az elektromos autók mind elégnek!!!444!" az nem a technológia valós veszélyeinek a figyelembe vétele, mert a konkrét számok egyelőre azt mutatják, hogy a villanyautók sokkal kevésbé hajlamosak kigyulladni, mint a belsőégésűek külsőégésűvé változni.DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Donki Hóte #156 üzenetére
Valószínűleg valami zárlat, az a benzineseknél is népszerű ok.
DRM is theft