- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Házi hangfal építés
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
Az eredeti jelentésben benne van a kormány fényképe:
Szerinted mitől görbült ennyit előre a kormány?
De az is lehet, hogy a baromállatt akkora erővel repült előre, hogy átfejelte a légzsákot.
Ja, teljesen életszerű, hogy a kinyíló légzsák ellenére a vezető előrerepül, annyira, hogy a fejével előre hajlítja a kormány felső részét, utána megrázza magát és hátramászik a hátsó ülésbe, majd ott meghal
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
"Valójában a Teslák kifejezetten jól vannak védve tűz ellen, egyrészt eleve nehezen gyulladnak ki, ha meg mégis, akkor meg az utastér nagyon sokáig élhető marad."
Ez az elmélet.
Stuttgartban egy elektromos busz gyulladt ki szeptember végén. Ennek több következménye lett.
- Több mint egy millió euró kárt okozott a tűz,
- Leállították az összes buszt, ami a kigyulladt szériából való.
- Az összes mélygarázsból kitiltották az összes elektromos autót. (A tűzoltók nincsenek felkészítve az elektromos járművek oltására. A víz és a hab is, hatástalan az oltáskor.)Nyilván a tömegközlekedési eszközök szigorúbb egedélyeztetési eljáráson esnek át, mint a személyautók. Mégis előfordult a jármű kiégése. Azóta kiderült egyetlen hőmérséklet érzékelő hibás működése okozta a tüzet.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
veterán
Hát, itt azt írják, hogy nemnagyon van megbízható összehasonlító statisztika a különböző hajtásmódú autók kigyulladásának számairól, ha neked van forrásod, akkor mutasd meg.
A cikkben viszont azt írják, hogy egy kigyulladó elektromos meghajtású autó eloltásához átlagosan 6400 liter víz kell
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
"...a villanyautók sokkal kevésbé hajlamosak kigyulladni, mint a belsőégésűek külsőégésűvé változni. ..."
Ezt mire alapozod?
Csak megkérdezem már, mert szóba szóba hoztad. Merész megalapozott kijelentést tenni ez ügyben. Nagyságrendekkel több belsőégésű jármű van még az utakon, mint elektromos.(#143) Noukoum: "Szóval annyira kiforrott megoldás a hagyományos autó hogy kitud gyulladni? Csak úgy mint az elektromos? Akkor miről beszélünk?"
Hát pont a kigyulladó elektromos autókról beszélünk.
"Ember úgy beszélsz az elektromos járgányokról mintha minden második kigyulladna, közben totálisan ignorálod azt hogy a hagyományosnál is ugyanúgy előfordul a hiba."
Mi van?
Linkeld már be azt a hozzászólásom, amire azt gondolod, hogy minden másod e-autó kigyullad?
Szerintem valamit nagyon félre olvastál. Vagy nem annak válaszolsz, akinek szerettél volna."Kiforratlan az elektromos mert ugyanazt tudja produkálja mint az hagyományos autók. Nagyszerű."
Szerintem is nagyszerű. Gondolom te sem szeretnél olyan járműben utazni, amelyben a kigyulladás esélyével kell számolni a egy balesetnél vagy csak úgy.
Az elektromos hajtás technológia nyilván nem kiforrót még. De ez önmagában nem baj. Ez az az időszak, amikor jobban oda kell figyelni ezekre a járművekre. A járművekkel elszenvedett balesetekre. Nem azért, hogy néhány embernek sérüljön az egója. Azért, hogy minél gyorsabban ki lehessen váltani a veszélyes megoldásokat.Egy létező példa.
A Mitsubishi 2019 elején összesen 366 ezer Space Star, Lancer, Outlander és ASX autót hívott vissza, mert az AS&G (Auto Stop & Go) rendszer ritka esetekben nem indította újra a motort, mielőtt az akkumulátor kritikus szint alá merült. Ez a hiba életveszélyes helyzetet okozhatott, például egy kereszteződésben ragadva. A járművek között volt 2011-ben gyártott széria is.
Senki sem kezdett vitatkozni, hogy más gyártók start-stop rendszeri sem biztonságosabbak. Kijavították a szoftverhibát. Pont. A cég megítélése sem lett rosszabb.Egy ehhez hasonló hibát, miért kell hisztériásan védeni.
Ha megtalálják a probléma forrását és megszüntetik, azzal mindenki jól jár. És senkinek a fejéről sem esik le a korona.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!