- RAM topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Akkor ezeket csak azért írta, mert jól hangzik?
"All IHVs have had access to our source code for over year"
"we have made our source code available to Microsoft, Nvidia, AMD and Intel"Szerintem megkapták a forrást is, akkor most a Te "szerintem"-ed áll szemben az én "szerintem"-mel, csak nekem még van hozzá egy linkem is, kinek van igaza?
Ahogy linkeltem is, a Microsoft kódjait is meg lehet nézni, de nem minden Pistikének és Jancsikának, és gondolom hosszú jogi szövegek alá kell hozzá odatenni az aláírásokat.
Feltételezem az Oxide-nál sem csak úgy mutogatják a kódot boldog-boldogtalannak...Путин, иди нахуй!
-
nagyúr
koma, ennek volt a pre-pre-pre-benchmarkja a star swarm. csak most éppen minden (ai scriptek, audio, fizika, stb.) aktuálisan hajtódik végre benne, nem pedig előre kiszámolva beimportálják.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
V!ck
aktív tag
Az a baj, hogy nem nagyon rémlik... azt tudom, hogy R7 260X-szel teszteltem, DX11 alatt halott volt, Mantle alatt ment mint a szél. Most 750Ti-m van, Mantle ugyebár nincs, de Afterburner szerint DX11-ben fut a teszt és gőzöm sincs hogy lehet elővarázsolni a DX12 módot, tuti én vagyok a noob...
Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
-
V!ck
aktív tag
Mondanám, hogy majd egy DX12-es 3DMark-kal meglátjuk az erőviszonyokat, de számomra sosem volt egyik verzió sem reprezentatív... úgyis úgy írják majd meg, hogy "mindenkinek jó legyen"
Fölösleges szócséplés ami itt megy a DX12-vel, előbb utóbb jönnek majd a gamek, aztán kiderül minden...
(#101) Jack@l hogy a viharba lehet DX12 módban futtatni a Star Swarm-ot? Nekem csak simán D3D gombom van az inaktív Mantle mellett, de az afterburner fut és D3D11-et ír... Az elementary demot pl ha DX12 módban indítom, az afterburner nem is jelenik meg az OSD-n, pedig tuti hogy abban fut, mert sokkal lassabb, mint DX11-ben, ráadásul ott meg van OSD... szóval tényleg nem értem
[ Szerkesztve ]
Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
-
#45185024
törölt tag
Nem agyatlanul, ez egy olyan játék ahol rengeteg egység van és mind tud önállóan mozogni.
Inkább az mondható el hogy ez fekszik az AMD kártyáknak.
Azért nem lesz minden új játékban több száz, ezer egység.
Egyszerűen megmutattal egy olyan szegmenst amiben tudnak villantani
és a Direct X 12 is !!! Microsoftnak ez a lényeg .[ Szerkesztve ]
-
senior tag
"látom sikerült felfogni hogy arról van szó, hogy nvidián visszafele ment az fps, míg amd-n volt szépen növekedés dx11-hez képest."
Csak nem sikerült még elolvasni az ipse blogbejegyzését, de nem baj, beidézem:
"There may also be some cases where D3D11 is faster than D3D12 (it should be a relatively small amount). This may happen under lower CPU load conditions and does not surprise us. First, D3D11 has 5 years of optimizations where D3D12 is brand new. Second, D3D11 has more opportunities for driver intervention. The problem with this driver intervention is that it comes at the cost of extra CPU overhead, and can only be done by the hardware vendor’s driver teams. On a closed system, this may not be the best choice if you’re burning more power on the CPU to make the GPU faster. "
Az Nvidia meg valószínűleg véletlenül adott ki Game Ready drivert a demóhoz...
"Abban a kommentben arra akartam utalni, hogy hiába a hbm, meg a 20-30% al több nyers erő, mégse tudták kihozni belőlük a csoda low levellel. Nem arra hogy pártatlan lenne a fejlesztő cég... Csak a vak nem látja hogy amd-s kirakatfejlesztés az egész játék."
Szóval van egy erősebb, több dx12 feature-t támogató kártya, meg egy cég (ami egyébként olyan kókler, hogy az MS velük demózza a dx12-t), aki a kártyára írják a programjukat, aztán mégse az AMD a gyorsabb? Hogy is van ez?
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
Zeratul
addikt
Nem. A tripla és dupla pufferelésen felül van egy állandó késleltetés. A a pufferelés képkockára van számolva ha ingadozik a fps akkor a pufferelés okozta késleltetés is ingadozik. Az állandó késleltetés alatt van ideje a puffernek is feltelni, feltéve hogy nem a bányász béka púzója alatt van az fps.
[ Szerkesztve ]
-
-
Raysen623
addikt
Képzeld el láttam, mert van olyan ha hiszed ha nem. Az Intelt meg lehet reklámozni, de ott is van anyázás rendesen (leginkább talán azért mert tré deszkára pakolják az aranyárú procit, de valahol ugye spórolni kell, munkaállomásoknál már más a helyzet). A két gyártó terméke közötti különbségekből persze ez nem von le semmit...
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Raysen623
addikt
Nos egy számot én is kérek tőled (feltéve ha ezt lehet mérni), mert ugye azokról rendszerint megfeledkezel. Persze mint írtam korábban, nem arról van szó hogy az intel fölényt cáfolnám, csupán annyit jeleztem előfordul AMD-s gép is amit használnak napi 8 órában. Nyugodtan mondj egy százalékot, én meg majd rábólintok
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Raysen623
addikt
A tipp korrekt a fejlett országokban, leginkább azért mert workstation-öket használnak, azokat meg nem szerelik AMD-vel, mivel a fejlesztők hivatalosan általában nem fejlesztenek AMD-re valószínűleg az AMD balf@szsága miatt. A fejlődő országokban ez a százalék max. 5% lehet talán, de pontosan nem tudjuk. Az Intel az ára miatt is favorizáltabb az egyedileg összerakott munkagépeknél...
Az idézetet meg szépen kiragadtad, ráadásul pont akkor keltem fel és nem sikerült jól megfogalmaznom ha így utólag visszaolvasom A lényeg: játékos körökben erősen kétlem hogy mindenki aszerint választ CPU-t, hogy mivel fog játszani. Egyszerűen pénztárcájának megfelelően vesz valamit és azt fejlesztgeti. Tehát őket nem érdekli a Dx12 meg a többi. Téged, engem kicsit érdekel mert foglalkozunk a témával, meg amúgy is érdeklődünk iránta. Volt az iponos teszt cikk, van ez a vélemény az Oxide részéről. De a valóságot még mindig nem tudjuk. Pedig jó lenne tudni, hogy valóban csökkenthető e a különbség a két CPU között, és ténylegesen elhibázott e az architektúra vagy szoftveres fejletlenségről beszélünk. Kicsit a fórumra szabva: valóban volt valóságalapja Abu cikkeinek vagy sem
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.