- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
amúgy nem tartom jó ötletnek a 30 kötelező órát ledarálni 3-4 hét alatt, sokkal jobban rögzülnek a dolgok, ha hagy az ember időt két alkalom között. Én heti 2-4 órát vezettem, májustól októberig (igaz közte volt nyár is). Nem is buktam meg a forgalmin
Ezzel mondjuk alapvetően egyetértek, de egyénfüggő is a dolog. Néha egy kis szünet kellhet arra, hogy feldolgozd a tapasztalatokat, elemezd a hibáidat. Én nyári szünetben csináltam, akkor épp nem is dolgoztam, szóval a napi két óra vezetés után volt még időm elmélkedni. Illetve az órák után, vizsga előtt volt kb 1,5 hét szünet. A vizsga előtti napon toltunk egy ismétlő/gyakorló órát és akkor sokkal jobban ment minden, mint előtte. Nem is nagyon hibáztam utána.
.
-
updog
senior tag
++ mindkettőtöknek
Így biztosan nem jó (fél napos, opcionális tessék-lássék oktatás, komolytalan, vagy épp túl szigorú vizsgával). Ja, és csak ha az ember jogsit csinál, vagy magától elmegy ilyenre.
Nyilván szükség lenne erre a tudásra, mert egész addig viccelődhet az ember, amíg nem az élet teszi fel a vizsgakérdéseket. (a macska rúgja meg, milyen drámai konklúzió )
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
dugo_
veterán
Volt olyan vizsgám, ahol reggel 8-kor 10 percet álltunk a dugóban...
Egyébként szerintem nem könnyebb vidéken, csak más. Lámpa alig, szóval minden kereszteződésben figyelni kell, Veszprémet teleszórták ezen felül még körforgalommal is. Sarkokat talán könnyebb belátni.
Forgalom kisebb, több helyen lehet nagyobb tempót menni. Volt olyan vizsgaútvonal, amiben benne volt egy 110-es korlátozású főút, mondom az új oktatónak, hogy oké, 50 felett még nem mentem, 4-esnél feljebb nem váltottam, akkor menjünk már ki lakotton kívülre, hogy legalább fogalmam legyen róla... -
ivana
Ármester
Nem tudom, amikor tanultam egyszer voltunk autópályán az tök jó volt, ott végre úgy ment az autó, ahogy kell és nem a dugóban kellett araszolni. Miután meglett a jogsim akkor is jobban szerettem az autópályát mint a várost, de most inkább Országút > Autópálya > Város Azért az országúton a visszakapcsol, index, padló, kimész előzni még mindig a legjobb része a vezetésnek Vagy addig ereszteni a szerpentinen amíg bírja, mert amúgy 90 a határ annyival meg úgyse lehet ott menni fizikailag (max. valami sport autóval).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- LEGO klub
- Suzuki topik
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...