- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- SONY LCD és LED TV-k
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Raspberry Pi
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nyomtató topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Ha így történik, ahogy tervezgetik, akkor a japánok le fognak maradni nagyon a majd egyszer biztosan megcsináljuk terveikkel. Viszont azért látszik, hogy volt hatása a 2030-35-ös tervezett korlátozásoknak, sokan már ténylegesen jóval előtte nekiállnak kivezetni az ICE-t.
-
#16820480
törölt tag
válasz Pro Koryak #4 üzenetére
Azokat is vissza kell fogni, és az autózást is. Majd gondolom ki lesznek tiltva a belvárosokból, aztán városokból, aztán országokból is idővel. Szerintem nem felfelé fog menni a belsőégésűek használt ára, hanem akik a jövőt is nézi, azok számára igencsak lefelé. Vagy az szerinted kinek érné meg, hogy vesz drágán egy magas karbantartási és üzemeltetési költségű járművet, amit idővel csak korlátozottan, vagy egyáltalán nem használhat?
-
#16820480
törölt tag
Nem temetem őket, de azért aggasztó, hogy több más cég addigra már 2-3 generáción túl is lesz. Nem a németekre gondolok most feltétlen, hanem például Stellantis. Ha mondjuk tőlük élhető EV-t lehet venni már 5 év múlva, akkor a 8-10 év múlva jövő japánok elkéstek, onnan már visszaszerezni kell vásárlókat, nem megtartani.
Pro Koryak: Pont mivel 30 évet elkéstek a szabályozásokkal, most lesz majd kapkodás szerintem. Amúgy igen, a motorokat is illene szabályozni.
hemaka: Jaja, hozzuk fel az évek óta csak trollkodásra jó kérdéseket újra és újra és újra.
-
#16820480
törölt tag
Áramot termelni kell, és a termelés pedig (kapaszkodj meg) növekszik az igényekkel, ahogy a kereslet nő. Az akku nem örökéletű, de csak az akkura több garanciát vállalnak, mint amit az egész benzines autóra a legnagyvonalúbb gyártó. Arról nem beszélve, hogy újra lehet hasznosítani igen nagy százalékban (olyan 90-95%). Az elpöfögött benzint és olajat mennyire hasznosíthatod újra? Vagy a többi alkatrészt, amit pár évente cserélgetni kell egy öregedő autón?
-
#16820480
törölt tag
válasz #95462144 #29 üzenetére
Szépen hangzana a napelemes tető, csak sajnos nem elég nagy teljesítményű, hogy egy autó akkuját feltöltse, ami a tetőre fér.
adamssss: A teljes átállásig van annyi idő még. Az, hogy jövőre hoznak majd egy szál elektromos SUV-ot, nem annyira nagy lépés őszintén szólva. Az értelmesebb modelleket meg majd valamikor évek múlva, még koncepció szinten sem lettek bemutatva. Közben meg a Stellanis már szállít élhető és használható elektromos autókat.
-
#16820480
törölt tag
Olyan szempontból érthető az atomellenesség, hogy a jelenlegi reaktorok által termelt hulladékot nehéz elhelyezni tartósan (nem évtizedekre, hanem évezredekre), illetve a rengeteg szabályozás és engedélyeztetés miatt ha mondjuk akarsz egy erőművet, abból úgy egy évtized múlva lesz tényleges energiatermelés. Ehhez képest szél vagy naperőműveket sokkal gyorsabb és könnyebb felhúzni. Ha kéznél lennének már engedélyezett és működő MSR megoldások, és/vagy könnyebben kivitelezhető mikro-reaktorok, akkor könnyebb helyzetben lehetne az atom is.
-
#16820480
törölt tag
Lehet, hogy azért, mert kígyóolaj?
adamssss: Én elhinném, hogy tökre értenek hozzá, de egyrészt még idén is az EV-k ellen ment a kampányolás Toyota részről ( [link], [link] ), csak gondolom amikor rájöttek, hogy ez bukó, akkor megpróbáltak beállni mögé [link] . Évtizedes tapasztalat De hirtelen lett egy SS akkujuk is legalább [link], remélem ez viszont legalább tényleg igaz és nem az lesz, hogy hát van de majd csak 15 év múlva kerül járművekbe. -
#16820480
törölt tag
A Railjet számú (mintha amúgy minden magyar oda ingázna munkába, vagy akár egy jelentős részük).
navigandus: Így van, a nagyokat pedig le sem kellene gyártani egyáltalán, és városba be nem engedni
Reggie0: Ez szerintem nem feltétlen van így. Pont most drága a bérlés, mert viszonylag kevesen csinálják, inkább csak az utazásnál és ott is inkább a tehetősebbek. Ha általános lenne és beindulna valami rendes verseny, akkor az csökkenthetné az árakat.
-
#16820480
törölt tag
Ha annyi energiát fektetnél ennek a megoldásába,, mint az itt fórumozásba, akkor lehet már menne Olyan kombináció is lehet amúgy, hogy Münchenig vonat, onnan meg bérautó, Über, vagy akár egy kint parkoló saját (kis)autó, aminél nem lenne gond a hatótáv elektromosan sem, mert kb 30-40km-t kell mennie. Nem tudom mennyire sok cucc a kamionos kétheti felszerelése, de ha abból indulok ki, hogy egy hátizsákkal el lehet menni bejárni a fél kontinenst vagy sátrazni az erdőbe, akkor nem tűnik lehetetlennek ez sem.
-
#16820480
törölt tag
Az annyira nem tűnik soknak, tekintve hogy mennyit segítene a németeken egy Paks méretű erőmű.
Somatom: Mondom, nem tudom mi van akkora csomagban, lehet, hogy viszed az ipari árammal működő hajszárítót is, de azért egy Passatba csak belefér 4 hátizsák
Az elektromosítás pedig amúgy nem váltja ki a bringázás előnyben részesítését, meg hogy városközpontokból tiltsák az autókat és több gyalogos vagy bringás utcát csináljanak. -
#16820480
törölt tag
Miért fordítva? Ugyanazt mondjuk szerintem. Csak a gond ott kezdődik, ha nem magadból próbálnál kiindulni. Mondjuk 60-70 évesen nem feltétlen ül az ebe bringára olyan magabiztossággal. Vagy ha 3 gyereket kell suliba hordani, akkor sem a legpraktikusabb dolog azért.
dabadab: Az atomenergia ipar fellendülhet, de a jelenlegi reaktor designok mellett nem fognak jelentősen lejjebb menni a költségek, főleg nem a németeknél, mert a többszörösen biztosított biztonsági előírások attól még lesznek. Más jellegű reaktor design ezen tudna segíteni, de az nem attól lesz hogy felhúznak még 10 ugyanolyan erőművet, amik már most is vannak.
-
#16820480
törölt tag
Majd ha előjönnek a reumás tünetek meg kopó ízületek, akkor lehet másképp fogod látni a világot. Bár ha nem tervezel addig élni, akkor mindegy persze. A 3 gyerek meg olyan dolog, hogy valamilyen szinten azért a fajfenntartás egyfajta cél, ha nem lenne az akkor simán toljuk fullba a kretént, pusztuljon a jelenlegi ökoszisztéma, majd jön helyette másik idővel, nekünk már mindegy.
dabadab: Ez oké, de a mennyiség az nem úgy néz ki, hogy 3 helyett 10 erőművet gyártanak, hanem mondjuk 100 helyett 5000 vagy százezer darabot, ott jönnek elő a mennyiségi termelés előnyei igazán. Attól nem fog visszaesni töredékére az atomerőművek építési költsége, hogy még nyitnak 3 újat. És az engedélyeztetési folyamat sem lesz egyszerűbb. Egy MSR például már jobb lenne, mert nem kell beton szarkofágot építeni köré, hiszen nem tud leolvadni, én erre gondolok.
-
#16820480
törölt tag
válasz 7Heads Drago #280 üzenetére
Mármint az olyan cikkekre gondolsz, ahol folyamatosan az a téma, hogy mennyire szennyező úgyis az áramot előállítani meg szállítani meg különben is 10 év múlva nyakig állunk a használt akkukban majd. Közben pedig teljesen elfeledkeznek az olyan apróságokról, hogy a benzin/olaj sem a kút melletti fákon terem, hanem a világ másik végén egy nem túl biztonságos fúrótoronyban, amit aztán szállítani, finomítani és újra szállítani kell. Aztán ott az évenkénti olajcsere (ugye mindenki megcsinálja és nem 10 éves olajjal égeti a motorját?), a váltóolaj cseréje, a mozgó alkatrészek cseréje, stb. Meg aztán ott van a motor gyatra hatásfoka 30-40% körül... 50 év múlva úgy fognak erre visszanézni, mint ma a gőzmozdonyra.
Shadowbull: És az aztán rögtön ad nyomatékot és gyorsul, ugye? Bár tudom, biztos minden automata az ilyen duplakuplungos csúcstech megoldás, de amit én próbáltam (pl. Merci), az úgy nézett ki, hogy pedálra lép, majd érezhető késéssel bőg fel a motor, nyomaték még persze akkor is sehol, azt majd postán küldik 3 napon belül kb
Reggie0: Kifelé azért nem szokták annyira hangszigetelni a kocsikat, szóval a környezet még hallgathatja a bőgő motort minden lámpától indulásnál akár.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #290 üzenetére
Hogyne lenne jelentősége? Pont arról van szó, hogy nem jó/gyakorlott sofőröknek ez könnyítés. Szerinted aki ilyen, az mennyi idomul hatékonyan az autó képességeihez?
Reggie0: Őszintén szólva pedig bentre kellene engedni a hangot, hogy aki használja, az hallja ne a környezete
-
#16820480
törölt tag
Azért mielőtt elájulsz magadtól tedd hozzá, hogy 1000km-re jársz dolgozni, elektromos bringád van, motorod, dízelautód és húst (állati terméket) fogyasztasz, világ másik végéről rendelsz cuccokat. Ha mondjuk Ulm-alsón élnél és ott járnál bringával, akkor nem kellene autó sem, akkor már sokkal zöldebb lennél.
Amit te felsoroltál, azt egy átlag városi fiatal simán hozza, mivel nincs autója, nem jár fél kontinenssel odébb dolgozni, gyereke sincs, és ha esetleg vegán is lenne, akkor még ő adhatna neked el kvótátAmúgy meg betonstabil érvelés, hogy nem jó az EV, mert senkinek nem kell az városba. Aztán amikor ezt cáfolták, akkor meg tök mindegy, neked úgyse lenne jó Elfogadom, hogy így van, de ez mint érv a vitában sehova nem vezet, mert a te egyszemélyes mintádra igaz és kész.
Reggie0: Ez így van, mivel az akku nem képes olyan tempóban töltést visszavenni. Vannak erre is megoldási kísérletek, mint egy átmeneti kapacitás közbeiktatása, ami instant felveszi a fékből nyert áramot, és rövid távon le is adja aztán, illetve majd ha lesznek gyorsabban tölthető akkuk, az is jelenthet megoldást.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
-
#16820480
törölt tag
Az, hogy örülnek a népek a hídon nem sok relációt mutat ahhoz, hogy mi mennyire szennyező. De mindegy, az látszik, hogy nem tudsz elvonatkoztatni semmilyen szinten a saját személyedtől, így hiába tesszük oda, hogy mondjuk amire neked kell autó, az tegyük fel 0,1% sem használja, amire meg mondjuk 50-60-70% használja, arra bármelyik létező EV tökéletes. A 0,1%-nak meg akkor fognak autót gyártani, ha már az 50-60-70%-ot kiszolgálták.
Reggie0: Persze, de az a 81% még elég jó hatásfok lenne egy ICE 0%-os visszanyeréséhez képest (jó, még a 20% is jó a nullához képest). Egy műsorban beszéltek róla, hogy a visszatáplálás legnagyobb vesztesége hogy az akku nem tudja felvenni olyan tempóban a visszatáplált töltést, így az elvész.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Azért ha már kijavítasz, akkor pontosan Nem nagyon tudsz te semmilyen autót több száz kW-tal tölteni órákon át, a max teljesítményfelvétel pár percig van, aztán visszavesz. Ráadásul azt sem bármikor, mert mondjuk 70-80%-ról nem fog neked ekkora teljesítményt felvenni. Szóval nem lehet csak úgy bármennyi fékezőenergiát átadni az akksinak, gyanítom, hogy erre gondoltak elsősorban.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #366 üzenetére
Direkt rákerestem most hogy egy drágább Audi vagy BMW milyen, és továbbra is kb egy alsó kategóriás telefon minőségét hozzák.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #375 üzenetére
Mit kell egy alagútban navigálni? Mész amíg ki nem jössz a túloldalán
Amúgy meg hozzávetőleges navigációra bármelyik képes a mobilcella adatok alapján, az meg van alagútban is általában.[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #385 üzenetére
Oké, tudnál mutatni egy olyan prémium infotainmentet, ami nem laggol, kinéz valahogy és nem egy Krétai labirintus logikájával van felépítve a menürendszere?
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #399 üzenetére
Mutatni nem tudsz? Amit találtam 1-2 éves modellek, azok nem ilyenek, mint amit mondasz, sem Audi sem BMW.
-
#16820480
törölt tag
Mint amikor veled és az igényeiddel beszélgetünk 😄 Próbáltam keresni direkt, hogy biztos csak a régiek voltak gyengék, de hát kb ugyanaz van az újakban is. De ugye szerinte is ami nem német prémium, az szar, nehogy már egy új gyártó a semmiből megmutassa hogy kell ezt. Évekig lehetett hallgatni az Apple kapcsán hogy nem tudnak ők semmit, csak drágább adni a szart, aztán most meg kapar mindenki hogy legalább az árnyékukba érjen.
Ja igen, és nyilván fan vagyok, másképp el nem lehet képzelni hogy valaki ne szeressen egy szentséges BMW-t#405: Nem 😄 Nem is vennék a mostani felhozatalból, mert mind SUV vagy sedan, de attól még belsőre bejönnek. Ahogy az EV6 és Ionic is, de biztos Kia/Hyundai fan is vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Nem ezekre gondolok most annyira, hanem hogy a személyes igényeiddel érvelsz mindig 🙂
Egyébként meg szerintem a lakókocsi társaság is hamarosan ki fog halni, ez egy generáció habitusa, a fiatalok nem annyira csinálják, egyrészt nincs miből fenntartani, nincs hol tárolni, és könnyebb egy hátizsákkal felülni egy vonatra vagy repülőre a nyaralás miatt, mint egy bazi nagy dögöt átvontatni a fél országon.
Gyerek meg valamennyi kell, mert különben teljes társadalmi és gazdasági beomlás lesz. A humán erőforrás is megújuló erőforrás, csak ahhoz meg kell újítani 😄 De ettől függetlenül gyanítom hogy nekem sem lesz már, de cserébe nem ítélem el azt akinek van. -
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #412 üzenetére
Bocs, de ezerszer ízlésesebb egy Tesla beltér, szemben a csillogó lakkozott karácsonyfa német beltereknél. Megmutatták, hogy nem kell telezsúfolni az autó műszerfalát, hogy léteznek matt anyagok, hogy lehet értelmes méretű képernyőt is tenni az autóba, ők csináltak értelmes töltő hálózatot, gyorstöltést, stb.
Valóban nem tud AA-t és Carplayt, de őszintén azokra azért volt szükség mert ami alapból az autókban van az egy kalap szar
Az i3 egyébként az egyetlen érdekes BMW, lenne ha normális akku kerülne bele, és nem 100km-t tudna menni csak.Somatom: Azért a te vásárlói igényed sem a lakókocsi vontatás szerintem. De ez is olyan szokás, aminek lehet hogy mennie kell, vagy átalakul. Az, hogy pár évtizedig népszerű volt, nem azt jelenti, hogy onnantól örökké így fog működni a világ.
-
#16820480
törölt tag
Mekkora dicséret egy 100.000€-ba kerülő autónál, hogy ez nem szar Amúgy a beltér annak sem jön be, látványos, de nem kellene.
Futurisztikus, de nem elborult a francia autóknál szokott lenni talán. Még igazából nekem tetszik az id3 is, csak öt is látogathatná sűrűbben a matt anyagok szelleme. -
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #429 üzenetére
Őszintén szólva nem nagyon érdekel, hogy dobálózol itt a prémium szóval. A zongoralakk belső nekem nem prémium, ahogy a karácsonyfa műszerfal sem, a fa és bőr belső meg nem ízléses Bár persze van aki szerint a nercbunda is ízléses...
Hangvezérlés is ténylg tök jó, azért viccelődnek kb az összes tesztműsorban az összes autó hangvezérlésével, hogy nem működikA BMW-fanok is úgy látszik külön állatfaj, sértett önérzet, ha valaki rosszat mer mondani a szent márkáról. Őszintén szólva ha most eltűnne a BMW az autóiparból, akkor kb semmi következménye nem lenne, átvenné 1-2 másik gyár a helyét és menne minden ahogy most (leszámítva a pár ember hangos sírását, akiknek a logó a fontos). Ha a Tesla tűnne el, azért annak lenne következménye, lévén hogy mennyiyen őket majmolják már a klasszikus gyártók közül, ahogy te is mondtad korábban.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #435 üzenetére
Hát igen, és milyen szerencsések lehetünk, hogy időnként leereszkedsz hozzánk a fellegekből és szánsz egy kis időt, hogy kijavítsd a gyarló ostoba személyünket, hiszen titeket prémium tejjel szoptattak és prémium ideológiákkal neveltek a prémium autóitokban és jobbak vagytok mindenkinél, kétség sem férhet hozzá
-
#16820480
törölt tag
És ez igaz az Apple-re is, hogy sok felhasználójuk sznob, de attól még a cég letarolta a piacot az újításaival.
Shadowbull: Nem tudom mit vártál a személyeskedésért cserébe 🤷♂️ Arroganciával nem lehet tiszteletet kivívni, de nyilván ezt te tudod, hiszen mindent is tudsz mindenről.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #455 üzenetére
Ha már prémium szolgáltatás/funkcionalitás, mióta van a BMW-nek például nemzetközi gyorstöltő hálózata, amit ingyen használhatnak a tulajok? Nyilván nincs nekik, mert hát attól lesz prémium, hogy elkértek több százezret azért az infotainmentért, amit egy műszerfalra celluxozott iPad keresztbe ver kezelhetőségben. Meg hogy 5" helyett 6-7" lehessen a beépített képernyő. PRÉMIUM. Tudom, mi muglik nem értünk ehhez 😂
-
#16820480
törölt tag
Nem kell, de előny, mert í]y is mindenki azért sír, hogy nincs elég töltő, hát csináltak sajátot. És amúgy nem a kizárólagossággal jó, de ugye a SuperChargereket is most nyitották meg más autók használói felé, de a lényeg, hogy legyen egy olyan üzemeltetője, akinek érdeke, hogy létezzenek a töltők és használják (ez szintén válasz amúgy a "ki fogja ezt kifizetni" kérdésre).
Shadowbull: Ja, részemről fail, hogy a marketingesek nem tudták köztudottá tenni a szolgáltatásukat És amúgy tényleg prémium érzés az a BMW charging, ha ugyanúgy meg kell küzdjél a random töltők lestrapáltságával vagy elérhetőségével.
Szerintem amúgy a te fejedben vannak téveszmék arról, hogy milyen igényei vannak az embereknek, de sebaj, egyelőre beárazta a piac a két gyártót és nem a BMW a nyerő De nem baj, majd jöhet az LG Mobile féle szöveg, hogy kicsik vagyunk, de jól van ez így, pont így akartuk -
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #490 üzenetére
Quandt annyira nyugodt lehet, hogy lassan nem éri el a prémium szegmenst a gazdagok közt
Na mindegy, éljél csak nyugodtan ebben a prémium = drága = jó világban, számomra akkor sem képvisel semmi értéket a BMW. -
#16820480
törölt tag
És ha 5 éve sem gyártottak olyat, ami megfelelt az elvárásaimnak? És ha nem akarok 5 év múlva autót venni? Megint az van, hogy te személy szerint eltervezted, hogy 5 év múlva akarsz venni egy 5 éves autót, és ha ez nem megy, akkor erőltetik? Ha tudnál, akkor nem erőltetnék?
-
#16820480
törölt tag
A jelenleg (és közelmúltban) hozott döntések még mindig túl engedékenyek amúgy, ha arról van szó, hogy nem szeretnék lepusztítani a bolygó élővilágát és ökoszisztémáját. A megoldáshoz nagyon gyorsan teljes zöldítés kellene, a közlekedésben, az iparban, a fogyasztásban. És ez lényegében képtelenség, hogy ne (legalább átmeneti) visszalépésként jelenjen meg az emberek életében. Csak ha az emiatti hiszti hátráltatja a lépéseket, akkor vagy még drasztikusabban kell majd idővel lépni, vagy nem lesz mit és hova lépni.
-
#16820480
törölt tag
Folyamatosan tolják az energiaipar zöldítését, meg minden terület elektromosra terelését, mivel azt lehet megoldani zölden, jöttek szabályozások eldobható dolgok visszaszorítására. Egyedszablyozás nem is kell feltétlen, megoldja magát a helyzet, ha nem erőltetnék a népességnövelő programokat. Az hogy te nem veszel tudomást más területekről, nem azt jelenti, hogy ott semmi nem történik. Más kérdés, hogy történik-e elég, és hát nem, nem történik.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #534 üzenetére
Ja, mekkora érdem, hogy örökölt vagyonból milliárdos valaki De látom azért wikipédiát remekül tudsz idézgetni, vagy esetleg céges oktatások anyagát visszamondani. Bár őszintén ezen a ponton már kezdem megkérdőjelezni, hogy bármi közöd lenne a BMW-hez, annyira fullba tolod, hogy inkább csak valami fanboy lehetsz, aki valahonnan szerzett egy autót és most odáig meg vissza van, hogy p r é m i u m.
Somatom: Egyelőre nem vitorlással jönnek az áruk, de ez is változhat majd: [link] Amúgy meg amiket te használsz, az is onnan jött, szóval nincs nagyon a szemére vessél másoknak semmit.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #565 üzenetére
Nagyon laza lehet a munka ott a BMW-nél, ha ráérsz itt napestig osztani az észt egy kis fórumon. Nincs elég megrendelő az autókra?
Somatom: Őszintén szólva én is pont így vagyok vele, bár nekem egy telefon is tökéletesen elég erre a célra, meg egy kábel, amit az AUX-ba dugok. Az első olyan autó, ahol már normális méretű és képességű beépített infotainment volt, az meglepő módon a Tesla, de manapság már kezdik mások is átvenni (mint a másik cikk alatt jól megköpködött Mach-E).
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #577 üzenetére
Na, haladunk, már az a prémium, ha nincs benne valami funkció, amit más tud
"a gyártáshoz nekem nem sok közöm van" - nyugi, a többihez semSomatom: Őszintén szólva egy dolog miatt szégyen az a Mach-E, mivel SUV, de pont úgy szégyen a Porsche SUV, Ferrari SUV meg az összes többi SUV is, csak azok régebb óta vannak, így már megszokták az emberek. Majd megszokják ezt is.
Én azt várom, hogy jöjjenek azok a belengetett kisebb autók, mint az új Renault 5, az id2(?) meg a Tesla 2 például. -
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #579 üzenetére
Pont az a jó a nagy kijelzőben, hogy látom a teljes térképet, az útvonal környezetét is, például hogy hányadik saroknál lesz az a "400 méter múlva jobbra", meg hogy milyen a várható forgalom, merre megy onnan tovább az útvonal, stb. Arra mi a bánatnak HUD, hogy mutassa a kanyar irányát a levegőben lógva semmi érdemi plusz infóval? Ezt hallom amúgy is De itt meg aztán az a prémium, hogy ott a full felesleges alkatrész
Szerintem előbb lesz Tesla 2, mint értelmes városi BMW, de hát oké.
Érintőképernyő: valóban nem jó mindent arra tenni, de őszintén szólva az sem kevésbé problémás, ha gombok vannak, mert a ritkán használt funkciókat úgyis keresni kell, aztán mire megtalálod még azt is kitalálni hogy mit merre csavarj vagy nyomj be hogy működésre bírd.
worxland: Nem azért jó az offline navi, mert sok adatot eszik, hanem mert ha nincs térerő, ahol vagy, akkor nem nagyon tud mit kezdeni az online, mivel mindent a szerver számol neked. Például ha kimész túrázni valahova, és a visszaút számolásánál nincs térerőd.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #608 üzenetére
Ránéztem mit mutat egy BMW HUD, semmi extra, ami miatt szükség lenne rá. Bár lehet ha valaki ilyen autót vezet, akkor amúgy csak előre képes bámulni, ezt bizonyítja a visszapillantó és index használatának hiánya is, szóval lehet a célközönségnek ez hasznos
Ja, az i3 amúgy jó lenne, ha normális hatótávja lenne, normális beltere és a méreteihez képest el lehetne benne férni. És persze ha nem vezetnék ki. De gondolom majd csinálnak valami crossover-SUV iX1-et, ami kívül nagy, belül kicsi, ronda és drága.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorolaj és szűrő topik
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- SONY LCD és LED TV-k
- Xbox tulajok OFF topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Samsung ViewFinity S9 5k monitor!27"/5120x2880/IPS/10bit/600 Nit/Thunderbolt 4/Machez is/Beszámítás
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- HP Z8 G4 duplapresszoros és Z4 G4 windows 11 kompatibilis munkaállomások
- Corsair HX1200 80 PLUS PLATINUM - eladó!
- Google Pixel 8 Pro Obsidian 128gb - Bontatlan, Google gari, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen