Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowbull

    addikt

    válasz #16820480 #479 üzenetére

    "a lényeg, hogy legyen egy olyan üzemeltetője, akinek érdeke, hogy létezzenek a töltők és használják"

    Ezt oldják meg az erre specializálódott cégek. Nem gondolom hogy ez minden egyes autógyárnak a saját feladata lenne. Ha piaci alapon ez életképes, akkor úgyis lesz ilyen hálózat, ha meg nem az akkor el kell felejteni az egész elektromobilitást.

    "részemről fail, hogy a marketingesek nem tudták köztudottá tenni a szolgáltatásukat"

    Azok pontosan tisztában vannak vele, akik potenciális vásárlók. Akik meg nem azok marketing szempontból teljesen irrelevánsak.

    "ha ugyanúgy meg kell küzdjél a random töltők lestrapáltságával vagy elérhetőségével."

    Amiben most vagyunk az egy átmeneti állapot. Sok szolgálató van már, aki komoly pénzeket tol a töltőhálózat fejlesztésébe lásd pl. Ionity (ami részben BMW tulajdon) EnBW, Fastned, stb. A Tesla előnye nagyon gyorsan fogy, és ha általános lesz a Plug and Charge szabvány akkor meg is szűnik.

    "amúgy a te fejedben vannak téveszmék arról, hogy milyen igényei vannak az embereknek"

    Én nem beszéltem sehol az "emberek" igényeiről.

    "beárazta a piac a két gyártót"

    Nem, a piac a komplett autóipart árazta be a Teslával szemben. A BMW ebből semmilyen módon nem lóg ki. Mellesleg a BMW évtizedek óta a Quandtok befolyása alatt van, gyakorlatilag családi cég, őket annyira nem izgatja a tőzsde pillanatnyi állása. Elég gazdagok már így is, és bőven jó nekik az a pár milliárd euró osztalék amit évente kivesznek a cégből.

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Új hozzászólás Aktív témák