- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Autóhifi
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lemusz
addikt
HD7***-ben van MMU?
-
nagyúr
A DirectX 12-vel az API lényegében egy nagyon vékony interfésszé változik, ami igazából nem tesz egyebet, mint biztosítja az alkalmazás és a driver közti kapcsolatot.
Soha nem is kellett volna ennél többet csinálnia tbh.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
V!ck
aktív tag
Az legalább látszik, hogy próbálkoznak és számomra úgy tűnik, hogy ez az új DirectX viszonylag nagy lépték és nem egy tipikus "csináljunk már ugyan valamit" dolog... majd kiderül, mi hogy teljesül a gyakorlatban.
Arra viszont nagyon kiváncsi leszek, hogy meddig tudom kihúzni egy GTX 275-tel, ill. akiknek HD4xxx kártyája van(#4) cain69: Asszem a DX10 óta arra felé tartanak, csak nem értek még oda
[ Szerkesztve ]
Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
-
Meteorhead
aktív tag
Egyetértek. Persze amíg gyors, addig senkinek sem fáj, hogy tehermentesíti a programozót. De amikor már lassú is, akkor valóban ki kell iktatni az overheadet.
Nagy valószínűséggel eztán jöhetnek azok a konzolportok, amik tényleg csak azt a pár sort írták át, és GCN-en jól fog menni, a többiek meg le lesznek tojva.
Mindenesetre DX12 C++AMP-nak is jót tesz, mivel kisebb késleltetéssel lehet ComputeShadert futtatni és erőforrásokat lefoglalni és felszabadítani.
-
Lenry
félisten
épp ezt akartam írni, hogy nekem nagyon úgy tűnik, hogy elkezdtek komolyan gondolkodni a dolgok ésszerűsítésén, és látszólag el is indultak efelé, és ez hosszútávon mindenkinek jó lesz.
felhasználói / játékos szempontból pl mindenképp a könnyebb és jobb minőségű konzolportolást emelném ki. hátha megszűnik az, hogy "nem éri meg" felkiáltással egyszerűen ignorálják a PC piacot.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Zso2
őstag
Igen DX-et úgy váltogatják már ,mint az alsóneműt, meg sem várják,hogy a hardverek felnőjenek hozzá (erő szempontjából) Még nem láttunk olyan játékokból amit a techdemokon vannak.Pedig DX10-11-nél is mutogattak olyanokat amivel nem találkozott az ember sűrűn.
Nem is lehet már 2 évre vga-t vásárólni, Jövőre jön a DX12.1 na arra már 8780-kell ,mert a Crysis 4 nem fog 7870-nel szaladgálni..[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz RyanGiggs #11 üzenetére
Írtam régebben, hogy vannak ismeretlen részei a DX12-nek. Például az MS célja, hogy adjon egy egységes felületet a mély integráció számára. Erre megírható minden, ami konzolra megírható, de ettől még a kompatibilis hardvert meg kell venni hozzá.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Takacs1985
újonc
Nemigazán értem ezt a kavarást.Van egy GTX 580-as VGA kártyám. DX 11.1 és DX 11.2 nem megy rajta de a DX12 igen..mivan?
-
Zso2
őstag
Akkor miért bír el nehezen a legjobb vga is egy dx11-ig bezárólag felmaxolt játékot? Talán nem is tudja elvinni rendesen a legjobb kari sem ,ha van egyáltalán ilyen játék ami teljesen kihasználja ezeket az effekteket.
Gondolom még dx11 meghajtó progival is lehetne olyan látványvilágos játékot csinálni amitől leesne az ember álla,dehát nem csináltak,ugye milyen vas kellene hozzá? n erről beszélek,szóval a vas mindíg kevés szerintem,aztán hol van még a dx 12-vel megtűzdelt effektek.Mikor lesz olyan játék ahol úgy leng minden szereplő haja meg ruhája mind Lará-é a techdemókban. Ezekre nincs elég erőforrás szerintem,mert megcsinálni megtudnák,de ki tudná maxra állítani a játékot?Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
félisten
Pont az a lényege a Dx12-nek, hogy ugyanazt a képminőséget kevesebb erőforrással hozza, mert nem izomból, hanem tudással oldja meg (eléggé konyhanyelven fogalmazva).
(#13) Takacs1985: A DX12 az eddigi infók alapján nem egy folytatása lesz az eddigi DX-nak, hanem újrakezdés. Szerintem logikus lett volna más nevet adni neki.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert az API nem úgy működteti a hardvert, ahogy kellene. Régóta ez a probléma.
Lara haját kiterjeszteni minden szereplőre egy technikai probléma. Az két UAV-t igényel, és hatot elvisz a HDAO, a DoF és az árnyékok megjelenítését segítő compute shader. Tehát a futószalagon elérhető 8 erőforrás ezzel betelt. Ha még egy szereplőre rárakod Lara haját, akkor az már 10 UAV-t igényel, annyi pedig csak a feature level 11_1 szinten van. Minden extra lengedező haj a karaktereken +2 UAV. Ha 30+ emberre akarod megcsinálni, akkor ahhoz már Mantle kell. De ha 5-nél több ember lesz Lara-féle hajjal a képernyőn, akkor is a Mantle kell az asszinkron compute miatt, mivel DX11-ben nem lapolható át a számítás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
V!ck
aktív tag
ühüm... tehát ezzel azt fejtetted ki, hogy hardver szinten ezek a dolgok lehetségesek és megoldhatóak real-time, normális sebességgel, csak a DirectX túlságosan korlátozott? Ezen fog érdemben változtatni a DX 12 úgy, mint a Mantle?
Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
-
GeryFlash
veterán
Ez hülyeség, nézd meg mennyi idő volt a dx 7 és dx9 között, illetve a dx 9 és dx11 között. Pont fordítva van ahogy mondod, gyakrabban kéne dx váltás.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz RyanGiggs #20 üzenetére
Nem. Ahhoz a funkcióhoz, ami a next-gen FIFA-ban van még egy PC-s port esetén is olyan integrációt biztosító APU! kell, ami a konzolokban található. Például Kaveri, de a jövőben szinte mindegyik hardver ilyen lesz.
(#21) V!ck: Igen. Az asszinkron compute lehetősége sokat segít, mert effektíve ingyenessé tesz egy csomó effektet, aminek ma -10-20 fps a bekapcsolása. Itt az a gond, hogy tök jó, hogy a hardver képes a masszívan párhuzamos feldolgozásra, de az API soros feldolgozást kényszerít még a GPU-ra is. Persze csak a feladat szintjén, de ez elég ahhoz, hogy rossz legyen a kihasználtság.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GeryFlash
veterán
,,PC-s port esetén is olyan integrációt biztosító APU! kell, ami a konzolokban található. Például Kaveri, de a jövőben szinte mindegyik hardver ilyen lesz."
Mégis mennyi idő múlva? Vagy az úgy működne, hogy az embernek van egy szutyok hd3000/4000-es igp-je, és mellé egy jobb dvga, és akkor bizonyos dolgokat az igp számol másokat meg a dvga? Vagy cska akkor lesz konzol szintű fifa, ha dvga nélkül, apu-val elbírja a pc?Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Egon
nagyúr
A DirectX 12 legjobb része, hogy a grafikus meghajtókat jelentősen egyszerűsíteni lehet, illetve kell is, hiszen a relatíve alacsony szintű elérést biztosító API-k egyik lényeges eleme, hogy átcsoportosítja a kontrollt a hardver felett. Eddig rengeteg tényezőért maga az API, illetve az adott grafikus driver felelt, ami nem feltétlenül rossz, hiszen az alkalmazás hibáit a meghajtóval korrigálni tudja, de ugyanakkor vannak olyan szituációk, amikor a rendszer lényegében sokszoros munkát végez, hiszen ugyanazt a feladatot megcsinálja a program motorja, az API és a driver is (például render state-ek szűrése), ami egyszerűen felesleges.
A DirectX 12-vel az API lényegében egy nagyon vékony interfésszé változik, ami igazából nem tesz egyebet, mint biztosítja az alkalmazás és a driver közti kapcsolatot. Ezen belül is leginkább a shader programok futtatását oldja meg, és igazából más fontosabb dolgot nem is. A driver is nagyon vékony lesz, hiszen az API működésének egyszerűsítése kevesebb beépített rutint igényel. Viszont az adott program motorja lényegében teljesen átvesz olyan feladatokat, amelyeket eddig az API és a driver látott el, vagy legalábbis nagyrészt feleltek ezekért.
Jól értem, ez azt (is) jelenti, hogy - bár relatíve lassú volt, de - eddig valamilyen szintű stabilitást biztosított a driver és a directx, ezután - a mantlihoz hasonlóan - több a felelősség az egyes alkalmazások fejlesztőinek a vállán, ami jó eséllyel stabilitásbeli problémákat okozhat?
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
dergander
addikt
Az Xbox one is GCN alapú gépezet,és erre jön rá az xbox API-ja akkor egy GCN kártyás PC gép előnyösebb lehet,itt csak az Nvidia és a többi GPUra kell még problémázni hogy nekik is tökéletes legyen.
Érdekes lehet a jövőkép most,hamár a Hardverek jóval a DX11 előtt járnak. -
gtamate2
veterán
Végre új részletek. Lehet akkor hogy a jelenlegi gtx 660 marad még többet 2 évnél, azt hittem hogy teljesen már csak az új kártyák lesznek támogatva (esetleg a Kepler), de így teszek egy próbát majd. A 7730-50-el azért nem hiszem hogy sokmindent el lehetne érni a dx12-ben, szerintem egy mostani középkategóriás kártyán fog majd kb elfogadhatóan futni, de azért reménykedek hogy ne legyen igazam.
*Sn0w
-
Egon
nagyúr
válasz UnSkilleD #29 üzenetére
Ebben az esetben valahogy nem osztozom az általános hurráoptimizmusban...
gtamate2: mire lesznek dx12-re írt játékok, addigra szerintem - a csúcskategóriát leszámítva - valamennyi jelenleg kapható hardver kevés lesz... Ez egy ilyen "játék".
Nekem 500-as szériájú nV kártyám van, tehát nem ideális dx12-re. Lehet hogy ősszel újítok egy új, 800-as szériájúra, de az is lehet, hogy kivárok, még nem tudom.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Naughty9011
tag
RADEON HD 7470M-6620G tamogatni fogja? dxdiag-ba a feature levels-be benne van a 11.0 is
Mate 10 pro
-
gtamate2
veterán
Hát az 5-ös szériáról azért tényleg én is váltanék, melegedősek és sokat is kajálnak a teljesítményhez képest. Mondjuk most még az 560ti-d viszi szépen a játékokat, ha már nem megy rendesen vagy feljebb szeretnéd tolni a grafikát csak akkor cserélnék a helyedben, amúgy megvárnám minimum a 8-as szériát szintén
*Sn0w
-
flexxx2
őstag
Azért az nvidiánál jó sok meeting lehet most arról, hogy fog alakulni a PC jövője.
-
Egon
nagyúr
Nagyon off, de amennyit én mostanság játszom új(abb) játékokkal, az szinte a nullához konvergál. Jelenleg pl. a Civilization 3-at tolom, ha van egy kis időm - az pedig szerintem még az új, 4 W-os Atomon is elmegy...
Úgyhogy nem nagyon hajt a tatár..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
-
nagyúr
alapjában véve igen, hiszen alacsonyabb szinten férnek hozzá ugyanahhoz a hardverhez. ez viszont nem jelenti biztosan azt, hogy akkor a dx12 alatt hemzsegni fognak a játékok ctd-től és bsod-tól. persze számítok némi tanulási görbére ezzel kapcsolatban.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
dergander
addikt
Folyamatosan ezzel killódik mindenki aki AMDről NVre váltott,hogy a váltás oka a Driver volt. Atyám-uram,nekem már több mint 2 éve van 7950es kártyám egyszer se volt vele probléma,nemtudom itt most milyen driverproblémát kellene elkézelni,de hogy mindig ez a történet ,hihetetlen
-
Diocles
aktív tag
Nekem másfél hónapig volt GCN-es kártyám és voltak vele driver gondok. Pedig tényleg csak egészséges ételeket eszek és sportolni is szoktam. (Persze van hogy megeszek pl. egy kókuszos rudat.)
-
gtamate2
veterán
Szerencsések vagytok, nekem az 5750 szép és jó volt, csak egy volt a lelke, hogy nem szabadott frissíteni mert akkor voltak szép anomáliák. Engem is elcsábított az olcsósága, aztán egy stabil drivernél maradtam és így nem kékhalálozott el. Amióta nvidiám van újra, azóta nem találkoztam még semmilyen hibával és élvezem a shadowplayt. Sajnos barátnőm nem ilyen szerencsés, neki 6670-e van de szegény kapja az összeomlásokat, pedig már volt gép újratéve, driver cserélve, de mindig van valami nyúgje. Ha nektek megfelel akkor használjátok egészséggel, tényleg, de én ismerőseimnek nem ajánlanám jószívvel ha van kerete is egy nv-ra.
Igazából nézzetek rá a helyi topicocra, nv-ba nem nagyon találtok driver gondot (nagyritkán előfordul), a hd7-esek pedig tele vannak velük.[ Szerkesztve ]
*Sn0w
-
válasz dergander #41 üzenetére
Olyan driver problémákat képzelj el, hogy az éppen aktuális új játékok grafikai anomáliákat dobtak, rendszeresen összeomlott a képernyő illesztő és az asztalon találta magát a játékos, piros, szürke, stb. képernyővel kifagyott az egész masina játék közben, a két kártyás üzem nem működött, vagy nem úgy, ahogy kell, heteket, hónapokat kell várni minden kis javításra, és sokszor, még az sem jó. Ez most is így van. Azért mert Te nem tapasztalod, mert más játékokkal játszol még így van, nem az emberek találják ki, és írják ide unalmukban.
Örülj neki inkább, hogy a szerencsések közé tartozol.
(#42) RyanGiggs
13.12-nek nem sok értelme van BF4, Thief alatt, illetve előtte melyik v99.34.43 beta drivered volt?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GeryFlash #25 üzenetére
Az IGP nem elég. Kell az olyan architektúra, ami nem kezel különálló memóriaterületet. Ez a kulcs a teljesítményhez. Mindegy, hogy van valamilyen IGP-d, ha másolni kell az adatot, akkor már nincs elég idő visszaírni a számítást a jelenetbe. Csak akkor működik ez, ha nem kell adatot másolni.
(#27) Egon: Igen ez olyasmi mint a Mantle. A fejlesztő felé kell lennie egy alapvető bizalomnak, hogy az alkalmazás nem csinál majd rosszat. Valaki felé ez kockázat, de a többség régóta dolgozik konzolra és arra tudnak stabil programot írni, pedig közvetlenül dolgoznak a hardverre. Szóval nem lehetetlen ez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
vinibali
őstag
idáig is nagyon bajos volt a DX, most egy teljesen átgondolatlan radikális irányt céloznak meg, lesz itt majd pislogás
BIOS/UEFI írás, helyreállítás, törlés, mentés! https://www.bvinarz.org/bios-iras/
-
RyanGiggs
őstag
válasz antikomcsi #45 üzenetére
Ööö soha nem használok Beta drivert. Mindig megvárom a WHQL verziót. BF4-et akkor kezdem el ha meglesz a végleges Mantle driver! De egyébként se lenne most rá "időm" mivel jobban leköt jelenleg az Outlast!! Thief-et meg akkor kezdem, amikor kész lesz a magyarítás!
(#44) gtamate2:
Előtte 5850-es karim volt, de ott se tapasztaltam problémát szerencsére![ Szerkesztve ]
-
-
Egon
nagyúr
a többség régóta dolgozik konzolra és arra tudnak stabil programot írni, pedig közvetlenül dolgoznak a hardverre. Szóval nem lehetetlen ez.
Ja, egységes (és nem százféle kombinációban megjelenő) hardverre... Meglátjuk.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI VENTUS 2X RTX 3070 - eladó!
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- Újszerű PowerColor Fighter AMD Radeon RX 6600XT 8GB GDDR6 ÁR/ÉRTÉK BAJNOK! Bolti Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest