- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AusWolf
őstag
Szóval teljesen a fejlesztőn múlik majd a DX12-es játékok sebessége... Már látom is a lelki szemeim előtt azt a temérdek pénzt, amivel az nVidia "szponzorálja" majd a fejlesztőket, hogy jobban fussanak a játékaik GeForce kártyával.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz dergander #52 üzenetére
Ez a játékstílustól függ. Az NVIDIA elsősorban az MMO-kra koncentrál, míg az AMD pont arra nem. Ergo aki MMO-zik több NV logóval találkozik, míg aki nem MMO-zik több AMD logót fog látni.
(#50) Egon: Nem pont ez a lényeg, hanem hogy értsék mit szabad és mit nem. Ezt konzolon már megtanulták. A több hardver innentől már csak optimalizálás kérdése, mert az alap kód gondot nem okozhat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
RyanGiggs
őstag
válasz antikomcsi #49 üzenetére
Pont ezért a két játékért minek próbálkozzak?!
Thief - a türelem rózsát terem, pontosabban magyarítást.
Pl.: a Borderlands 2-öt is már megvárom magyarul.
Persze legtöbb esetben nem vártam meg a magyarítást, pl. Metro, Bio Inf.(#53) Abu85: Na akkor most már tudom miért látok ilyen sok AMD logót.
(#55) gtamate2: Felesleges? Mert akkor kezdem!! (Outlast után!)
[ Szerkesztve ]
-
ÁdiBá
addikt
Most ehhez a DX12-hőz a Kepler, nálam a GK110-ben van egy olyan memória rész amit belehet fogni a Microsoft DX12 számára?!
Vagy itt arra gondolnak hogy a gpu képes kelezni de ez a memória mennyiség ami szükséges a APi futtatásához lejön a VGA memóriájából?ÁdiBá
-
Jacek
veterán
Én azt hallottam hogy akinek Nvidia kártyája van azoknál állandóan AMD driver problémák vannakDDD
-
Malibutomi
nagyúr
válasz antikomcsi #45 üzenetére
Fura nekem ez sokadik amd kártyám és semmi ilyesmivel nem találkoztam. Nincs asztalra dobálás meg grafikai anomàlia, pedig jàtszom új játékokat. Mondjuk biztos van aki tapasztalja. Tarthatom magam szerencsésnek, hogy nincs semmilyen színü halál meg anomália.
De ugyanígy ha most felvetem, hogy a gtx780 használók közül hányan tértek vissza W7-re W8-ról, mert utóbbi alatt szinte az összes játék szarakodott, akkor biztos lesz aki elmondja hogy neki semmi baja vele.
[ Szerkesztve ]
-
kpal
veterán
Ha normális sebességű Dx12 kell meg kell várni az arra kihegyeztet karikat ,ennyi röviden. Vagy nem jól értelmezem
[ Szerkesztve ]
-
oraihunter
aktív tag
hm... ez egy örömhír. Már azt hittem, hogy dobnom kell a 7870-et. Bár mire lesznek játékok is dx12-ön addigra már így is úgy is.
oraihunter felhasználónak 381 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
-
GeryFlash
veterán
-
kpal
veterán
GTX580 is kuka mire lesz DX12.
[ Szerkesztve ]
-
ÁdiBá
addikt
válasz oraihunter #62 üzenetére
2015 végére futhatnak be az első DX12 játékok.
Úgy hogy ráérünk mi még azzal.
GTX990 is itt lesz addigra meg a Radeon R3xxÁdiBá
-
Z10N
veterán
Valahol lemaradtal. Pont a hw van elonyben tudas teren a dx-szel szemben jelenleg. Illetve 8870 mar letezik mint OEM ("ujracsomagolt" 7870), amirol te beszelsz az a 270/270X ami mar szinten letezik (es szinten 7870-ra epul). Az utolso mondatod meg ertelmetlen, ugyan ugy lesz dx11 render mod.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
ÁdiBá
addikt
válasz janos1988 #67 üzenetére
Valószínű.
Ez egy ilyen piac... Bár azt még mindig nem értem, hogy a MS mit nyer azzal hogy ha a PC iparban található hardverek gyorsabbak lesznek az új APi-val.
Nekem kicsit sántít a dolog, mert az írás alapján én úgy értem, értelmezem, hogy a gyártók (nvidia, radeon) joga majd eldönteni hogy az új APi a kártyáján aktiválják-e.
Az MS meg mindig a konzol, mobil platform érdekli szerintem, és nem is foglalkozik a PC iparral már úgy mint régen.ÁdiBá
-
Neovenator
senior tag
Igen, de nem újdonság ez, csak megint visszatértünk oda, ahonnan egyszer elindultunk, véget ért egy ciklus. Anno többek közt azért indult meg a "vastagítás" a DX-ben, hogy minél problémamentesebben és minél egységesítettebben működjön a megjelenítés, erre ma ott tartunk, hogy túl sok erőforrást visz el a fene nagy stabilitás (szerintük), így "visszavékonyítják" az API-t. Újból és újból ugyanazt a hülyeséget gyömöszölik le a piac torkán...de tehetik, az ember rendkívül gyorsan felejt.
A következő "nagy újítás" majd a teljes visszatérés lesz a szoftver renderhez...hogy aztán majd ismét, újra elkezdődjön a fix, hardveres elemekre épülő megjelenítés, végül megint vissza. Nekik jó játék, sok pénzt hoz."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
jam1991
tag
most akkor összesítve kb még másfél évig nem kell kapkodni a dx12 után és nyugodtan rákölthetem az életem egy gtx780m-el ellátott notira + még az is lehet, hogy majd támogatni fogja??
tücsök hátán csücsök ლ(ಠ益ಠლ)
-
pakriksz
őstag
részben fogja támogatni, de csak részben, hiszen már a 11.1-et, és 11.2-t sem támogatja.
11 óta a directx is olyan mint az opengl, bizonyos kiegészítők opcionálisak. Ha nincs meg ez a hardverben, kimarad az effekt ami ezt használja/sokkal lassabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
nagyúr
válasz Neovenator #71 üzenetére
a raszterizációs pipeline addig jó volt, amíg meg nem jelentek a programozható shaderek, onnantól kezdve egyre csökkentek az előnyei. a DX11-ben bemutatott compute shader ilyen szempontból a hülyeség netovábbja, persze nyilván igyekeztek a kompatibilitást és a befolyást megőrizni, ezért nyitottak egy ilyen kényszeredett irányba. remélhetőleg ennek most már vége lesz...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
SityiSXT
őstag
És ebben a statisztikában nincsenek benne a digitális eladások. Ugyan biztosan nem tudom, de van egy olyan erős gyanúm, hogy mostanra a digitális értékesítés bőven túlszárnyalta már a fizikai eladásokat - csak hiteles statisztikák híján ezt sajna pontosan nem tudni. És noha a Steam a piacvezető ezen a területen, azért az Origin piaci részesedése sem olyan kicsi.
-
csiki_89
csendes tag
ati 5970-es videokarin akkor ez sem lesz ,mint a mantle, nem?
-
cskamacska
addikt
válasz TaylorXIII #82 üzenetére
Ha szigorúan vesszük, akkor DX12 sem lesz semmilyen mostani kártyán. DX11 is visszafelé kompatibilis, de egy 8800GT vajon hogy boldogul az ízig-vérig DX11 effektekkel?
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
TaylorXIII
őstag
válasz cskamacska #84 üzenetére
Ezt most nem egészen értem. DX 11-gyel nem kompatibilis a 8800GT így semennyire sem kompatibilis. Itt most a GCN teljesen a Kepler, Maxwell meg részben kompatibilis és a Fermi meg még éppen az. Majd a játékok fejlesztői döntik el, hogy mennyi dologra építenek a sok opcionális dolog közül. Az AMD GCN tudja a legtöbbet de ettől még nem feltétlen lesznek kihasználva a benne rejlő lehetőségek ha az NVIDIA-n múlik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem éppen. Mondta az EA Sports a GDC-n is, hogy a Kaveri APU képes lenne megcsinálni, de a többi PC-s hardver nem. Ez nem pusztán pénzügyi probléma, hanem nincs a piacon annyi új generációs hardver, aminek az Ignite motor algoritmusai fekszenek. Ha leportolnák, akkor a legtöbb potenciális felhasználó gépén nem futna.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Neovenator #71 üzenetére
De a korszakok között fejlődik a hardver. Tehát nem azért térünk valamihez vissza, mert az milyen jó, hanem azért, hogy a fejlettebb hardvert jobban lehessen használni. Régen a grafikus vezérlőre úgy tekintettünk, hogy egy végtelenül bedrótozott hardver, ami jóval gyorsabban kiszámolja a pixeleket, mint a proci. Tökéletes volt rá az a három-négy API, ami akkor létezett. Ma a GPU egy heterogén módon programozható processzor. De a régimódi API-kkal se heterogén módon, se hatékonyan nem lehet ezeket programozni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lomha 8V
addikt
Csak legyen jó. A többi nem érdekel.
-
veterán
Igen a Kaveri elméletben képes lenne a konzolos kódot futtatni különösebb portolás nélkül, ha nem lenne jóval gyengébb a konzolos APU-knál, így meg sajnos agyon kéne butítani, és nem maradna semmi a "nextgen"-ből.
Én arról beszélek, hogy az a pár "nextgen" cucc (AI, physics) ami a konzol GPU-ján fut, jórészt kényszerből (erős CPU hiányában), szépen elfutna egy erősebb PC-s CPU-n is, ha rászánnák a pénzt a portolásra, de 3% vásárlóért nem fognak egyhamar szórakozni vele. A PC-sek pont ugyan azt kapják, mint a többi jelentéktelen eladással rendelkező platform.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annak csak a mozgásanimációért felelős algoritmust kellene futtatni. Ez a Fifa14 egyetlen része, amit nem lehet áthozni. A grafika még mindig jól elkülöníthető. Egy VGA megoldja. De akár az IGP is, ha akarod, hiszen lehet játszani az eszközparticionálással is.
Processzorra nehezebb megoldani ezeket. Jól jelzi a helyzetet, hogy az Intel a Havok tulajdonosa és PC-re még mindig nincs AVX2 optimalizálás, miközben konzolokra már ott a GPGPU-s integrációt kihasználó middleware verzió. Ezt sem tudod PC-n használni, mert lemaradt a PC-s opció fejlesztése. És az Intel egy PC-s cég, csak hát nagyon nehéz programozni AVX2-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Át lehet hozni, csak dolgozni kellene vele. Ha a FIFA13-ból elment volna 3M+ PC-re, és az EA ennek ellenére azt nyilatkozná, hogy sorry, de nem lehet, akkor az már lehetne egy érv.
Igen az AVX2 megint remek példa, mert ugye minden proci támogatja évek óta... ja nem csak a Haswell, amit nincs egy éve, hogy bemutattak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt az EA Sports sem tagadja. Igen világosan fogalmaztak, hogy a Kaveri APU-ra át tudják hozni, de ettől még a potenciális vásárlóbázis 99%-ának ez a megoldás nem jó. Más hardverben pedig nincs meg a szükséges fél TFLOPS számítási kapacitás a mozgásanimációnak.
Az AVX-nél is kezdhetjük, mert azt is alig használják. Egyszerűen túl nehéz a programozása. Volt aki elindult ezen az úton, amiért respect, de az AVX2-ig nem mentek el, az már egy átlagos játékfejlesztéshez vállalhatatlanul nehéz. Olyan rendszer kell a fejlesztőknek, ami könnyű. Esetleg OpenCL-ből lehet itt AVX2. Az úgy már nem olyan nehéz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GeryFlash
veterán
Broadwell asztalai generációjának mennyi lesz a számítási teljesítménye? 0,6 tflops azért csak meg lesz nem? Vagy a Skylake lesz az, ahol rágyúrnak igazán a grafikai teljesítményre? Tudom így láthatatlanban nehéz megmondani, de nincsenek pletykák, hírek ezekről?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GeryFlash #94 üzenetére
A Broadwell nem támogat majd hardveres SVM és SA funkciókat. Ezek kellenének a FIFA14-nek és ezeket támogató APU-ból kell a megfelelő számítási teljesítmény. Másképp ez az egész nem működik.
A Skylake jó lehet, de az 2015 vége/2016 eleje körül jelenik meg. Úgy nem adhat ki játékot az EA Sports, hogy most vegyétek meg a Kaveri APU-t hozzá, aztán 2015 vége felé talán a Skylake is jó lesz. Így nem lehet ezt bevezetni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
fél TFLOPS számítási kapacitás
Az EA pont az a cég, akinek lehet a szavára adni.Olyan rendszer kell a játékfejlesztőknek, ami széles körben elterjedt, az AVX is csak a Sandy Bridge óta van, talán most fog elérni arra az elterjedtségi szintre, hogy érdemes minimum követelménynek venni egy játékhoz.
[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
Mi a francért nem támogatja ? De ezt leszámítva kb hány tflops lesz, nem lesz olyan jelentős ugrás mint a haswell és az ivy között? (grafikus teljesítményben).
De ha jól értem, az EA leghamarabb a fifa 17-nél adja ki a next gen fiát pcre is ugye? (Ha 2016ban jön csak az az átok Skylake).Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen reálisnak tűnik ez az igény, ha az izomszimulációt és egyéb dolgokat beleveszed. Ezek pont úgy zabálják a TFLOPS-okat, mint a grafika számítása.
A fejlesztők szemében a konzol lesz a széles körben elterjedt. Ahhoz vagy igazodik a PC, vagy kapjuk a butított portokat. Egyik stúdiót sem fogja meghatni, hogy ez melyik PC-snek nem tetszik.
(#97) GeryFlash: Mert nem olyan egyszerű ezt az integrációt megcsinálni. Az IGP gyorsul valamennyit a Broadwellben.
Pesszimistaként én inkább FIFA19-et mondanék, mivel 2018-ig fejlesztik a régi motort.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GeryFlash
veterán
Ne mond ilyeneket
2018-ra szerintem már jön egy újabb konzolgeneráció, nem sokáig fogják ezt a balfaszkodást tűrni a játékosok (már most biztos, hogy rengeteg 2015-ös játék nem fog futni FHD-ben 60 fpsel még ps4-gyel sem nemhogy xboxon, sőt sok esetben 960p lesz 30 fpssel.)
Amúgy én csak azt nem értem, hogy még mielőtt kijött már mindenki temette a konzolokat, hogy ugye csak egy átlag pc szintjén van, de sokan köztük én se ezt hülyeségnek tartottuk, hogy az xbox is egy átlag 2005ös pc, kb egy radeox x800-as (talán még gyengébb is) grafikai teljesítményével. A mostaniak ugye kb 7750 szintjén vannak, alsó hangon 4szer erősebb mint ami anno a ps3-ban vagy az xbox360ban van.
Nem értem, hova tűnt ez a sebesség többlet, a régi generáció API-ja ennyivel többet hozott ki a hardverből vagy hogy?Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Hobby rádiós topik
- Witcher topik
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Futás, futópályák
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Assetto Corsa Competizione
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- PALIT RTX 3070 8GB GDDR6 GameRock OC Eladó! 125.000.-