- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
->Raizen<-
veterán
Olyan ez mint ms-nél a kinect, ideig óráig szórakoztató, de aztán a gyerekes játékokba bele lehetett unni.
Komoly AAA címek kellenének, nem lenne muszáj natívan vr-re tervezni, de bele kéne építeni ezt a funkciót és kb max egy 250 dolcsis felszereléssel kellene kijönni, nekem ez a véleményem, ha akarnak eladásokat produkálni. Ps4-re is létezik vr, de szerintem az is mocsok drága, és a ps4 pro-nak van meg az ereje hogy úgy ahogy meghajtsa ezt az egészet, viszont ha ott is casual játékokkal fogják megtámogatni ezt az egészet, akkor itt is bukta lesz.Hogy miért bukta a kinect, meg a vr? Mert hosszú órákra nem lehet használni mert elfárad az ember. És mindkettő helyigényes, ha komolyan akarnánk használni. Jöhet a matrix, csatlakozzunk fel a központi agyra.
[ Szerkesztve ]