- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llll
senior tag
válasz ->Raizen<- #7 üzenetére
így van
(és - még az érdeklődős korszakomban - ezen ütköztem meg én is először komolyabban, hogy még a ps4 sem lesz elég az oculus rift kiszolgálásához...???)Soha többet DPD!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz ->Raizen<- #7 üzenetére
A Kinect párhuzam részben jó. Ott az AAA kategóriás minőségi játékok megmutatták, hogy mennyire jó és szórakoztató, de kevés ilyen volt-van.
A különbség az, hogy a Kinect szinte 100%-ban hozza/hozta azt a funkciót, amire tervezték, míg a VR továbbra is egy erősen fejlesztés alatt álló technológia.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Alchemist
addikt
válasz ->Raizen<- #7 üzenetére
Viszont a Wii komoly siker volt, casual játékosokra alapozva.
Ráadásul a monitor és a VR teljesen más világ, más szemlélettel... VR-ban a teljes térben érdemes az interakciót tervezni, nemcsak előre nézve +periférikusan.
[ Szerkesztve ]
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.