- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fiery
veterán
válasz tatararpad #5 üzenetére
Persze, a matrica meg a marketing nagyon fontos, de az Intel Inside-ot nem utolag raktak ra egy Celeronra, es probaltak meg azzal eladni ugy, mint egy profi felhasznalok reszere keszult ujdonsagot Persze nem kell egyik nagy ceget se felteni, az atmatricazas minden vonalon nagyon megy, a regi szutykot konnyebb eladni, ha egy uj, modernebbnek hato nevet ragasztunk ra. A Kabini pedig nem szutyok, csak nem az aktualis low-power APU-ja az AMD-nek.
[ Szerkesztve ]
-
kekegsm
őstag
válasz tatararpad #5 üzenetére
Ne keverd a szezont a fazonnal. Az Intel Inside egy szójátékból készült szlogen. A cég szlogenje, termékfüggetlenül.
Az AMD húzása kb olyan, mintha az Apple kiadná az iPhone mattfekete változatát, változatlan belsővel, és rásütnék, hogy akkor most ez az üzleti telefon.
Viccesnek tartom az egészet, mert pont az üzleti gépek piaca olyan, hogy nem kell nekik ez a "gyengébb a proci, de jobb a gpu" típusú APU. Nemigen tudok olyan céget elképzelni, aki számára ez vonzóbb lenne, mint az Intel Haswell...
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...