- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Steam Deck
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Unigine Superposition Benchmark
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
2024 - Íme a 19. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik a V Rising és befut a King Arthur: Legion IX is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz paprobert #240 üzenetére
"ősidők óta része a drivernek, így teljesen érthetetlen most a hiánya."
Egyáltalán nem az, tekintve hogy mindkét gyártó keményen ráfeküdt a késés minimalizálására (amit mindenki input latency-nek hív, pedig igazából output latency).
A driver GPU oldali limitere pedig minimum 1, de inkább 2-3 képkocka késését okoz, míg a CPU oldali 0-1 köztitAz nV féle LLM: Ultra auto-limiter szerintem a CPU oldalon játszik, mivel a funkció eredeti célja, hogy kvázi-nulla legyen a quae hossza (épp csak elkészüljön 1-1 frame váz, és rögtön megy a GPU-nak), így ilyenkor (G-Sync+V-Sync mellett, mikor limiterként is funkcionál) ő szabhatja meg, hogy hány képkocka készülhet el a CPU-n --- nem úgy mint az nVInspector-al ősidők óta elérhető V1/V2 driver limiter, amit az nV sohasem rakott be a saját control panel-ébe).
Nem vagyok benne biztos, hogy az AntiLag el tudta-e tüntetni hasonlóan a driver limiter lagot, de szerintem nem, így logikus volt kivenni, mikor az AntiLag és/vagy Chill most a fontosabb fejlesztés, illetve reklámérték, így maguk ellen dolgoznak, ha a limiterük több késést okoz, mint amit az AntiLag és Chill elvehet.
Ha fenti teória nagyjából megállja a helyét, akkor a következő logikus lépés az lehetne, ha összehozna az AMD is egy CPU oldali limitert, és akkor visszakerülhetne az AMD control panelbe is akár csúszkaként, jobb esetben egy "auto" fokozattal is (ami a VRR range alá tesz pár FPS offset-et, mikor aktív a FreeSync+V-Sync --- hacsak nincs már megoldva hasonló a mostani V-Sync kapcsolóval annak ellenére, hogy látszólag pontosan a range tetején limitál csak, bár nem tudhatom, hogy mi zajlik a háttérben, FreeSync-ről nincsenek olyan alaposan lag tesztek, mint G-Sync-ről).
(#251) PuMbA - Régi fogalom a "race to idle" (felpörög maxra, gyorsan végez, hibernál a mag). Bár nem tudom, hogy ez még a turbo állapotnál is megéri-e, vagy csak egy optimálisabb feszültség/órajel kombinációval. De a felhasználó szerintem jobban jár, ha minimális várakozás sincs egy bonyolultabb weblap betöltésekor se.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest