- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
Működik? Működik. Ennyi. Ahhoz, hogy valami jól működjön, nem kell feltétlenül mindenféle technológiai katyvasz. Ahogy mondani szokták az egyszerűbb, jobb.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Kansas
addikt
A 2.2 milyen 2 éve van a piacon? Egy hete jött ki rá az első játék(illetve a R6 Siege-et felpatchelték hogy támogassa)... még a 2.0 is alig több, mint egy éves.
Ez olyan, mint a FreeSync... az NVidis majd kijön a "compatibility DLSS"-sel, ami az FSR egy implementációja lesz. Az igazi DLSS nincs meg fixfunkciós egységek nélkül, amit jól jelez, hogy a GTX16xx kártyákon se megy.
Őszintén szólva nem teljesen értem, hogy mi a jó abban hogy a DLSS-t vagy az FSR-t nyomják ahelyett hogy inkább az RT hatékonyabbá tételére használnák az erőforrásokat. RT nélkül eleve senkinek nem volt szüksége rá, különben hamarabb bevezetik.
Régóta megvan a megoldás arra, ha nem bírja a VGA a gyűrődést: le kell venni a részletességet Ultra-ról High-ra, manapság azt se igazán venni észre a legtöbb játékban.Nekem a legjobb módszerem arra hogy az 5700XT-m bírja a játékot 4K-ban az hogy teljesen kikapcsolom az élsimítást, a sok vacak postprocess cuccot(a motion blur-t megoldja helyettük a TFT pixelválaszidő amúgy is ) és sose rakom ultrára az árnyékokat - teljesítményileg majdnem ugyanott tartok, mintha FHD-ban tolnám, csak szebb, élesebb a kép.
Konzolon meg tökmindegy, hogy lesz-e, ott eddig is használtak sokféle skálázási trükköt, eggyel több nem fogja megváltani a világot...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
DLSS1 hány játékban van támogatva? 6-7? Mióta kijött a DLSS2, az eredeti verzió senkit se érdekel, ráadásul az FSR azt le is lépi rendesen...
#78 b. GPU scaling-et elég régóta tudnak a Radeonok - bár azt nem tudom, milyen metódust használ, arra vonatkozó beállítási lehetőség nincs.
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
A DLSS1-nél valóban több szempontból a semmi is jobb. Azt konkrétan nem érdemes bekapcsolni RT nélkül, és nem is minden játékban lehet. Nekem soha nem jutna eszembe használni. ha RTX-em lenne se... mondjuk a DLSS2-t vagy FSR-t se, csak ha nagyon nem tud a VGA kitolni magából 48fps-t se... és akkor is először mással próbálkoznék(ld. #55, vagy 1080p+integer scaling).
A Radeon Boost-ot se használom..."#Az kép( arány?)méretezés ( szerintem)" Nem, kb. ugyanaz, amit pl. TV-ken lehet bekapcsolni(zoom/stretch/preserve ratio), csak ez GPU-oldalon műxik.
Mondjuk érdekes lenne összehasonlítani az FSR-t egy csökkentett felbontás+"Samsung Magic Upscale" kombóval is(bár gyanítom az nem csak upscale-t csinál)
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Ha az összes DLSS1-et támogató játékot összeadod, nálam együtt jó ha 1 óra játékidőt kitesznek...
Most végignéztem a fentebb linkelt wikis DLSS-támogatási listán, és hát azt kell mondjam, egyik rajta szerteplő játékkal se játszok, de még wishlist-emen sincs egyik se.
Kíváncsi vagyok, ez máshogy lesz-e az FSR-támogatott játékok esetében... az eddig bejelentettek közül kb az Anno 1800 az egyetlen, ami valamennyire érdekel, de ott meg bőven túlteljesítem az ajánlott sysreq-et.OK, engem a CP2077 mondjuk teljesen hidegen hagy...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)