- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SindaNarmo
tag
-
DraXoN
addikt
Így is komoly esélye lehet, hogy kiszorítsa a DLSS-t, mert "olcsó"-n beépíthető (kb. mint ha csak egy újabb effekthez akarnánk be-ki kapcsolót a játékba) és kb. minden manapság használt kártya támogatja.
Míg DLSS-nek sokkal komolyabb "előkészület" kell, hogy a játék támogathassa.The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
félisten
Hát hogyne, a semmi jobb mint a 2-3 éve jelen lévő valami. Meggyőztél. Abban a 6-7 ben is van 4-5 darab "A" kategóriás cím. a többi 60 ban meg avgy lesz FSr vagy nem de az Az FSR megy nvidián tehát igazából most az van hogy az nvidának és Nv tulajoknak nincs veszíteni valója ..
#Az kép( arány?)méretezés ( szerintem)
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
attól függ, ha egy laptopod van vagy 1440P desktop akkor nagyon is sokat ért egy 2060 kártyánál is már a DLSS 1.0 a BF5 , Metro exodus, FF. alatt.
Azt gondolom hogy ezek többet segítenek a kis kártyával játszóknak, mint a 3080 és 6800 szintű grafikus kártyával rendelkezőknek és arra a DLSS és FSR bármelyik verziója segítség.( volt )és ott nem feltétlenül a szőrszálhasogatás állóképnél a lényeg hanem hogy játszható és még értékelhető képet kapjanak a tulajok.
Én sem használtam sokáig egyáltalán a DLSS-t de a CP2077-nél az RT annyit hozzátett, hogy körökkel szebb volt a kapott kép DLSS+RT mint natívban RT nélkül.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
PuMbA
titán
Van, de mégse használ sok játék checkerboardot, mert ahhoz fix felezett felbontás kell a kimeneti felbontáshoz képest 1080p pedig nem target egy next-gen konzolon, mert 1440p-1800p körüli dinamikus felbontással dolgozik a játékok többsége 4K-ra skálázva. Ilyen dinamikus felbontás változtatás esetén csak az FSR marad.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Igen, PC-n statikus szintek vannak, mert fix felbontással dolgozunk. Konzolokon nem lesznek szintek, hiszen a játékfejlesztők ott főként dinamikus felbontás skálázást használnak, ami PC-n egyáltalán nem terjedt el.
"FSR also works with dynamic resolution scaling and theoretically allows for any scale factor, but for now AMD is keeping it simple with four fixed"
Valamint konzolokon nem te határozod meg a felbontást, hanem a készítők. Konzol = egyszerűség Megveszed a játékot és játszol, nem azon filózol, hogy az FSR-t melyik szintre állítsd.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
jó hát ezzel nem lehet mit kezdeni, hogy szubjektívan neked mi ér mit. Objektívan nézve a BF5, Final fantasy XV, Metro Exodus, Monster Hunter , Control népszerű A kategóriás játékok , kasszasikerek, és jó, hogy volt bennük DLSS1.0 és némelyikben újabb verzió van már.
Kicsit jó lenne objektívabban hozzáállni néha a dolgokhoz.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Pro!Petya
addikt
Gondolom ilyen mellénnyel minimum egy 3090 domborít a gépében
Vagy csak egy középkategóriás RTX amivel aztán 1080p-n épp hogy meglehet a max 60fps RT-vel... Természetesen DLSS nélkül mert ha kell a "legújabb hollywoodi színvonal" abba gondolom nincs helye a minőségromlásnakFerrari vs. kotyogós hasonlatával szerintem így is többet megtudtunk mint amire szükségünk volt..
[ Szerkesztve ]
Audeze Maxwell * Alienware AW3423DWF * LG 65" C2 * Samsung Q935B * Nv Shield Pro * Edifier S360DB *
-
laposonly11
senior tag
"Szóval lassan csak azzal a Ferrari vs. kotyogós hasonlattal, még egyszer arra fogsz ébredni, hogy a kezed a bililbe lóg..."
Az lehet, így járt az Nvidia a PhysX el is. Szép volt, jó volt
csak nem igazán reklámozták, és elfelejtődött:
Link
Link 2
Az viszont tény marad, hogy egyelőre csak a pofáját járatja mindenki, mindenféle szoftveres raytracinget illetően és az AMD jelenlegi kártyáival, nem láttunk és sokáig nem is fogunk látni működőképes és kellően gyors megoldást, ellenben az Nvidia gyors és működő hardveres megoldásával szemben, így én köszönöm szépen, de maximálisan elégedett vagyok az RTX kártyámmal, ugyanis most játszom a Cyberpunkkal, Metro Exodussal, szemkápráztató látvány mellett, és nem vagyok hajlandó várni még 1-2 évet mire az AMD vagy Intel, hajlandó érdemben foglalkozni a sugárkövetéssel, ami ugye mára alap lenne, hiszen már lassan 2 éve aktuális a játékokban ez a grafikai opció! Úgyhogy nekem megérte azt a kb. 20% al drágább felárat, hogy Nvidiát vegyek és szemorgazmusom legyen! Most is könnyezik a szemem...Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
"4K+RT beállítással látok a Spiderman-ben, azt te soha nem fogod látni a GeForce-odon. Gyors és működik, köszike."
Ja valóban nem, csak pl. a Battlefield V ben van ilyen ultra low RTX beállítások mellett, amihez a legócóbb rtx 3060 is elég(220 ezer forintyos) ultra grafikához, kb. 66-90 fps el megy, és nem ilyen lebutított kocka háztömbökből álló grafika mellett mint a single player pókmanusban, hanem rendkívül részletes, összetett, teljesen rombolható környezettel 64 játékossal multiban. Enyhe túlzással, még egy év és az Intel fogja a pókemberrel reklámozni a saját IGP-jét. Szimpla tükröződéssel még elbírnak, de egy ilyen globális megvilágítást használó pl. Metrótól a mai konzolok teljesen kifeküdnének.
Nem véletlen hogy Boxon és PS5 ön már nem használható a sugárkövetés BFV alatt, mivel túl gyenge a hardver. Ez van, aztán lehet vagdalkozni a realitással szemben!"Történetesen az a 4-5 játék, amiben volt, engem rohadtul nem érdekelt,"
Hát igen, Metro, Cyberpunk stb. ja, tényleg szar témák, mondjuk egy ilyen technokrata Cyberpunk is csak aktuális témát feszeget így 20-40 éven belül, de persze hogy nem érdekel, ellenben te az androidos grafikájú pókemberrel(kb. 10 éves gyerekeknek készült pizsamákban rohangáló szuperhősös téma?) játszol egy asztali konzolon, és ezt próbálod felhozni összehasonlításként, viccnek jó!
"Emellett ha megnézed az Unreal Engine 5 demóját,"
Rohadtul kiváncsi vagyok hogyan fog ez futni pl. konzolokon(ill. már sejtem mennyit kell majd rajta butítani, de ezt már megszokhattuk konzolok esetében), amikor ilyeneket ír minimum konfignak: "Valley of the Ancient is a separate download of around 100 GB. If you want to run the full demo, the minimum system requirements are an NVIDIA GTX 1080 or AMD RX Vega 64 graphics card or higher, with 8 GB of VRAM and 32 GB of system RAM. For 30 FPS, we recommend a 12-core CPU at 3.4 GHz, with an NVIDIA RTX 2080 or AMD Radeon 5700 XT graphics card or higher, and 64 GB of system RAM. We have successfully run the demo on PlayStation 5 and Xbox Series X consoles at full performance.
Ilyen gépigény mellett, minimum hogy jól néz ki! Látod látod, nem kell ennyi procimag, sem vram, sem ram, csak egy RTX kártya, ami sugárkövetéssel jobb eredményre képes.
"Sőt, jó pár játék van, ami RT nélkül szebb, mint az RT-s játékok(Last of Us 1-2, RDR2 pl.)"Ugye ezt nem gondolod komolyan, hogy ha hülyeségeket írsz azt be is veszem? Ezek a címek brutál jól néznek ki alapból, de ha sugárkövetést is kaptak volna akkor lennének csak nem semmik.
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Első ránézésre is látszik hogy leegyszerűsített egyszerűek az épületek utcák, nincsenek vagy csak alig kopások, karcolások rozsda/ vízfoltok az épületeken, amitől élethűbbnek tűnjön az egész, én ilyen egész város negyedet egy délután rakok össze sketchuppal:
Egyedül a víz/tócsa ripple efektje dob valamit a látványon, meg a karakterek kidolgozottsága, mert a környezet, láthatóan teljesen egyszerű, (memória/betöltés stb.)spórolós megoldással készült.Na nézzük csak jobban azt a Metrot:
Video
A grafika butított dekicsit túlságosan is? Tesszelációt teljesen kihagyták a konzol verzióból, felbontás is butított, és 6 percnél a reflections alatt látszik hogy a tükröződések is teljesen le vannak csalva a konzolokból, 8:50 percnáél a draw distancenél is látszik, hogy teljesen hiányzik a táj tükröződése a tavon, magyarul ahogy mondtam, kifeküdnének a konzolok a Metro Global illumination + tükröződések sugárkövetésétől!"Ezek a címek brutál jól néznek ki alapból, de ha sugárkövetést is kaptak volna akkor lennének csak nem semmik. " Ez így ebben a formában egyszerűen nem igaz. Ha fullos RT-vel öntöd nyakon azt a grafikát, nincs vas ami elvigye 10fps felett, ha részleges RT-t teszel rá, akkor meg nem lesz érdemben szebb.
Igen, kifeküdnének, de az effekteknek ill. a sugárkövetés megjelenítésének is meg szoktak adni egy távolságot, így elég ha a közvetlen látható környezetetben számolja és terheli az adott VGA-t így egy enyhe túlzással, akár egy Red Dead 2 ben is meglehetne(Last of Usban mindenképpen) valósítani a sugárkövetés egyszerűbb valamelyikét, pl. tócsák, víz , kocsik karosszériája, ablakok tükröződése(Spiderman, Battlefield V), anélkül hogy atomerőmű RTX 3080 at kellene venni, mennyi most az ára minimum 700.000 Forint ?
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.