Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz awexco #17 üzenetére

    Mindkettőnek megvan az előnye és a hátránya. A GCN és származékainak (Polaris, Vega) előnye, hogy sokkal egyszerűbben programozható, hiszen kevésbé heterogén dizájn, mint a Fermi, illetve ennek származékai (Kepler, Maxwell, Pascal, Turing). Emiatt van, hogy rengeteg játékban külön nem szabványos kódot kap, mert egyszerűen megéri rá dolgozni. A Fermi származékainál viszont előny, hogy minél kevesebbet tud egy ALU, annál egyszerűbb a dizájn, így lehet többféle ALU-t tervezni, szemben a GCN bonyolult ALU-ival. Viszont ezt jóval nehezebb programozni, és hiába kínál az NVIDIA ugyanolyan lehetőségeket a nem szabványos kódokra, mint az AMD, egyszerűen a fejlesztők nem tudnak annyi erőforrást fordítani rá, mert sokkal nehezebb a hardverrel bánni, így az NVIDIA NVAPI-t jóval kevésbé használják, mint az AMD AGS-ét. Persze van aki egyiket sem használja, mert úgy van vele, hogy akar a halál ugyanazokra a problémákra külön kódot írni az AMD-re vagy az NV-re, viszont így meg ottmarad a hardverben a teljesítmény. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák