Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Felvetődött most bennem pár kérdés, amire nem emlékszem, hogy van-e válasz a megelőző DirectX-es cikkekben/hírekben és/vagy ebben sem volt számomra teljesen egyértelmű:

    DX 10.0-11.2 (vagy akár 9.0) alkalmazásokra van bármi visszamenőleges hatása a WDDM 2.0-nak, mint ahogy egy-két korábbi WDDM 1.x frissítésnél volt?
    Vagy esetleg már a cikkben említett Multi-GPU, Vsync, AA, AF, stb is ilyen, hogy WDDM 2.0 driver-el megszűnik működni 12-estől régebbi DX alkalmazások alatt is (ha maga a játék nem támogatja)?

    Készül egyáltalán WDDM 2.0 driver GCN generációktól korábbi Radeon-okhoz?

    Netán a GCN előtti AMD kártyák is profitálhatnak valamilyen formában még akár magából a DX 12-ből is (DX12-es renderer DX 11.x vagy akár 10.x, netán 9.0 generációval kompatibilitás módban), ha az adott program fejlesztői szeretnék ezeket is támogatni DX12-n át (saját, régebbi generációs GPU-ra szabott kóddal), vagy csak bizonyos GCN generáció és attól fejlettebb AMD hardware támogatható DX12-n át?
    Vagy erre lesz ott a DX 11.3, ami biztosítja API szinten a visszafelé kompatibilitást is (elvben akár DX 9-ig, de gyakorlatilag inkább 10.0-ig alkalmazva), miközben többet is kínál a friss hardware-ekkel, mint a DX 11.2?

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák