- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Ez csak egy feature ami itt ki van emelve, ami már jó régóta általános elvárás ezekkel szemben, hogy a motor vezérlése legyen annyira intelligens és ne égesse le a tekercselést azzal, hogy megállás nélkül adja nekik az indítóáramot, mert azt érzékeli, hogy áll a rotor de megvan a szükséges tápfeszültség.
Ehelyett ~1 másodpercig próbálkozik az indítással, eredmény (fordulatszám jel) híján vár ~3 másodpercet, mielőtt megint próbálkozik míg meg nem szűnik a blokkolás, remélhetőleg.
Ezzel a funkcióval a példánál maradva az indítás szakaszossága miatt átlagban csak 1/4 indító teljesítménnyel fűti a tekercselést, így ha jól van beállítva az indítási áramlimit, a kitöltési tényező és alacsony a környezeti hőmérséklet egész sok ideig tud próbálkozni amíg túlmelegszik a tekercselés és megég.
Azért limitált ez az idő, mert a forgás nélkül nem mozog a tekercselés körül a levegő, és a tekercsnek a felülete csekély, amin le tudja adni a hőt a környezetnek, ráadásul a már felmelegedett levegő nem tud távozni a hub alól.Amúgy ezek azért kerültek pont most elő, mert sorra a bányász farmok épülnek és a nagy teljesítményű ventilátorból IS hiány támadt. "házilag építve" elő állhatnak olyan helyzetek, ami egy professzionálisan kivitelezett valamiben soha, és olyan is történhet, hogy napokig nem megy a hardver közelébe üzemeltetője. Így ilyen helyzetben simán lehet ennek a "gyártó által garantált 72 órás blokkolás állásnak" kiemelhető/kiemelendő marketing értéke.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Ehhez a funkcióhoz elég lenne egy hő-biztosítékot elhelyezni a tekercselésben, mert abból az állapotból hogy beállt a csapágy, már aligha fog visszatérni működésbe.
Abban az esetben adnék igazat, ha érdeke lenne javítani a végfelhasználónak és ettől a feature-től olcsóbban lehetne javítani. Mert nem égne le a motor ilyen esetben, csak csapágycserét kellene fizetni. Akkor tényleg számítana, hogy ezt kommunikálja a cég a termékről, de így valószínűtlen mint ok.[ Szerkesztve ]