Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Taci

    addikt

    válasz Taci #6368 üzenetére

    Na felhívtam az LG "forródrótot", ahol a következő választ kaptam:
    - Független telefonra 1 év, szolgáltatói telefonra 2 év gyártói garancia van.
    - Nincs hivatalos LG-s "kiterjesztett garancia". (Olyan, mint pl. a Samsungnál, hogy a honlapon történő regisztrálás után 1 évvel meghosszabbítják a garanciát.)
    - Amit az edigitalnál ajánlottak, az valószínűleg egy egy éves biztosítás volt, ami a gyártói (1 év) garancia lejárta után lép(ett volna) életbe.

    Mivel valószínűleg tényleg egy biztosítás lehetett ("csak"), ezért furcsa, hogy csak a vásárlás pillanatában bólinthattam volna rá. Így, hogy kisétáltam a telefonnal az üzletből, már nincs lehetőségem kérni. Furcsa, mert millió apró betűs rész lehet egy ilyen biztosításban, engem pedig nyilván csak a "csábító részeiről" tájékoztattak. Pl. arról, hogy ha akár 1 nappal is az "extra kiterjesztett garancia" (aka. biztosítás) lejárta előtt törik ketté a telefonom, akkor is jár a teljes vételár, amit levásárolhatok náluk. 30 ezer Ft lett volna. Sajnos azt kell mondjam, túl jól hangzott, és mivel abban a másodpercben kellett volna döntenem, nem kértem.

    De most nekiállok keresgélni, és biztosan van még ilyen lehetőség, ha már "csak egy egyszerű" biztosításról van szó.

    Nektek van ezzel a témával kapcsolatban valamilyen tapasztalatotok, tanácsotok?

    UPD: Azt mondjuk megértem, hogy a vásárlás pillanatában kell dönteni, hogy kérem-e vagy sem a "garancia hosszabbítását", hiszen akkor a telefon még érintetlen, nem volt használatban.

    UPD2: Nem, mégsem értem. Ha csak a fenti (az eladó által felvázolt) példát nézem, akkor miért is ne lehetne ezt az "extra garanciát" bármikor kérnem? Nyilván megnézik előtte, milyen állapotban van a telefon, és vagy megadják, vagy nem. Vagy rosszul látom? Na, most elvesztem valahol... :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák