- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HTPC (házimozi PC) topik
- OLED TV topic
- Plazma TV topic
- Gaming notebook topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
PROHARDVER!
LG G4 téma-összefoglaló
[ Gyakran Ismételt Kérdések, Tippek, ROM-ok, Letöltések ]
Hivatalos OFF-topik: G4-csúcstalálkozó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Taci
addikt
Na felhívtam az LG "forródrótot", ahol a következő választ kaptam:
- Független telefonra 1 év, szolgáltatói telefonra 2 év gyártói garancia van.
- Nincs hivatalos LG-s "kiterjesztett garancia". (Olyan, mint pl. a Samsungnál, hogy a honlapon történő regisztrálás után 1 évvel meghosszabbítják a garanciát.)
- Amit az edigitalnál ajánlottak, az valószínűleg egy egy éves biztosítás volt, ami a gyártói (1 év) garancia lejárta után lép(ett volna) életbe.Mivel valószínűleg tényleg egy biztosítás lehetett ("csak"), ezért furcsa, hogy csak a vásárlás pillanatában bólinthattam volna rá. Így, hogy kisétáltam a telefonnal az üzletből, már nincs lehetőségem kérni. Furcsa, mert millió apró betűs rész lehet egy ilyen biztosításban, engem pedig nyilván csak a "csábító részeiről" tájékoztattak. Pl. arról, hogy ha akár 1 nappal is az "extra kiterjesztett garancia" (aka. biztosítás) lejárta előtt törik ketté a telefonom, akkor is jár a teljes vételár, amit levásárolhatok náluk. 30 ezer Ft lett volna. Sajnos azt kell mondjam, túl jól hangzott, és mivel abban a másodpercben kellett volna döntenem, nem kértem.
De most nekiállok keresgélni, és biztosan van még ilyen lehetőség, ha már "csak egy egyszerű" biztosításról van szó.
Nektek van ezzel a témával kapcsolatban valamilyen tapasztalatotok, tanácsotok?
UPD: Azt mondjuk megértem, hogy a vásárlás pillanatában kell dönteni, hogy kérem-e vagy sem a "garancia hosszabbítását", hiszen akkor a telefon még érintetlen, nem volt használatban.
UPD2: Nem, mégsem értem. Ha csak a fenti (az eladó által felvázolt) példát nézem, akkor miért is ne lehetne ezt az "extra garanciát" bármikor kérnem? Nyilván megnézik előtte, milyen állapotban van a telefon, és vagy megadják, vagy nem. Vagy rosszul látom? Na, most elvesztem valahol...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ma A dél-koreaiak csúcsmodellje nagyon jól teljesít, kiváló képeket készít a 16 megapixeles kamera, szép a Quantum IPS kijelző, és a rendszersebesség is szinte hibátlan.
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Samsung Galaxy A32 5G
- ELADÓ aktiválatlan Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titánium !!! 1éV APPLE GARANCiA
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro 256GB Kártyafüggetlen 88% Akkuval 2025.10.18-ig Euronics Garancia
- Szép Samsung Galaxy Z Fold 4 512GB !!! Beige ! 1 Hó GARANCiA