- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Hobby elektronika
- Jöhet az új PlayStation kézikonzol?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kromatika
veterán
Kiváló teszt.Köszi.
-
Tanisz
senior tag
válasz FoxiestFox #198 üzenetére
Ha emlékem nem csal akkor a Win7 a Vista upgradelt, kikupált verziója, és azért lett stabilabb is, mert a Vista sok hibára rámutatott, ettől függetlenül nem terjedt olyan gyorsan a 7.
Pl nekem fejlesztőként XP-ről kb a Win7 SP1 idején volt érdemes váltani, mert mindig volt valami kompatibilátasi probléma addig, főként a 32 bites IDE és a 64 bites win7 kapcsolatnál
A win7 is egy csomó frissítés után vált stabillá, valamint hogy más gyártók is "belejöttek" a win7 kompatibilis driverek, IDE-k gyártásába.
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Tanisz
senior tag
válasz he7edik. #200 üzenetére
Ejj, jössz itt ezzel az Nvidia,Radeon maszlaggal, gagyik, nem hogy Via-t használnál
[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
félisten
Passz, fejleszto szemevel nem lattam meg a dolgot, en csak user vagyok.
A Vista koran jott, kb enny baja volt szerintem. Az elejen nem volt ala vasam, de kesobb hasznaltam, es nem akadt vele gondom. 7-et publikus beta ota hasznalom, elobb a betat, aztan viragboltit, aztan legalt, sosem volt vele gond, pedig egy IBM T40-en laposon ment 1GB memoriaval nagyon sokaig nalam. Illetve olyan nyugok voltak, amik a hardverbol, vagy rosszul irt illesztoprogrambol kovetkeztek. Sokat elmond, hogy nalam a 7 csak ugy magatol sosem szallt szet, sosem valt hasznalhatatlanna, ellenben az XP tobbszor is (az meg az asztali gepeimen). Win2000 ota elso kedvenc a 7, es tenyleg remeltem miatta, hogy azzal vegleg visszatalalt a jo utra az MS.Abbol a szempontbol mondjuk igen, ami a cikkben szerepel. Vegre olyan valtozasok ezek, amikbol idovel minden PC-s jatekos profitalni fog, ennek nagyon ideje volt mar.
-
#45185024
törölt tag
Cifu: Szeretnék én is beszállni a fénytani vitába, a lézernek van fénye mivel lézerfénynek hívják
Csak fényereje nincs mivel párhuzamosak a sugarak ezért fényerőt csak a végponton ad le.
Hívhatjuk plazmának ha zöld de Fézernek is mert arról nem tud senki semmit (csak Obrájen meg Pikár) -
Apollo_21
addikt
Nekem az a para ezzel az egésszel..hogy ismét itt a dolog h akkor megy ez az összefonódás HA lesznek oly kedvesek és beleteszik...köszi..tehát lesz 3játék mint a Mantle-nél?
Mert akkor ez sem igazán érdekel.Asus ROG STRIX /ROG-Join the republic/
-
Kronos3000
senior tag
Végig olvastam a cikket is és a hozzászólásokat is,bár utóbbiakat talán így utólag nem kellett volna,legalábbis egy részét....
Nos nekem az jött le hogy a dx12 hozza az ígért pluszt,talán kevésbé mint várta mindenki.
Tehát marad a régi felállás,kell a nyers erő cpu-ból,és vga-ból is,ugyanúgy mint mindig.Wasabi...
-
Tanisz
senior tag
válasz Malibutomi #212 üzenetére
Nekem a 280x OC sem megy 70 fok fölé, jó ha az 58 at eléri Igaz kompakt víz van rajta
1x volt Tomb Raider alatt,fullHD,ultrán minden, hogy 78 fokra felkúszott, de mint kiderült kevés feszt kapott a pumpa, azértPersze nem mindenkinek van kompakt vize
Amúgy a 3ventis windforcnàl sem ment 70 fok föli, igaz hangos volt a szélzaj, legalábbis nekem[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
actival63
aktív tag
Jó lett a cikk. Köszönöm!
Phenom II X4 B97, 3200 MHz. ATI Radeon HD 4200
-
Joshi
titán
Most meg így futott le a Crazy beállítással. Hogy lehet engedélyezni vagy letiltani az aszinkron computeot?
-
-
Lacccca87
addikt
Tesztek ide vagy oda, iszonyat ronda lett ez a nagyon beharangozott játék.... texturák kb 2005-ös szinten de az is mosottan. Komolyan egy C&C3 jobban néz ki ettől.
Én megértem hogy itt arra mentek hogy sok egység de azt ilyen minőségben a Supreme Commander is tudta jó pár évvel ezelőtt.
Ja és cserébe még nem is gyors.
És ilyen emberek pampognak meg mutatják a grafikus motorok fejlődéséhez az utat..... ugyan mennyünk már..... -
wattafaka
senior tag
válasz Lacccca87 #222 üzenetére
Hát de dx12, szóval térdre kell borulni.
Egynek amúgy elmegy, de hogy általánosítani lehessen ez alapján a jövőt, az kizárt.
Ettől függetlenül hidd el vannak, akik már rohannak a boltba lecserélni a kártyájukat. Van is egy ilyen hsz. Hitman kifagy, Tomb Raider lassul, Gears of War-ról ne is beszéljünk. Kánaán.
De mindez számomra nem lenne zavaró, ha nem lennének beharangozva a dx12 meg win10 only játékok, hogy még csak véletlenül se tudd elkerülni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Lacccca87 #222 üzenetére
Szerintem ez nem egy klasszikus vizuális benchmark, hanem egy techdemó, ami a DX12 képességeire alapoz.
Ennél fogva nem kell szépnek lennie, mert nem az a célja.
Lesznek majd játékok, azok feladata szépnek lenni, bár szerintem elég lenne ha csak jók lennének, de manapság az egyre ritkább.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz FoxiestFox #224 üzenetére
"Szerintem ez nem egy klasszikus vizuális benchmark, hanem egy techdemó, ami a DX12 képességeire alapoz.
Ennél fogva nem kell szépnek lennie, mert nem az a célja."Izé... ez elvileg egy játék szeretne lenni amiben van egy benchmark mód is...
Más dolog, hogy eddig csak a DX12 hypepal tudták felhívni magukra a figyelmet mert a játék része finoman szólva is lightosra sikerült... Szegény ember C&C-je, Supcomja, Starcraftja kinek mi tetszett.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #85552128 #225 üzenetére
Akar lenni, ja, de valószínűleg egy percig sem az volt a célja, hogy játékként érvényesüljön, hanem hogy demonstráljon egy új technológiát.
Majd szépen finomodik ez is. Ki tudja, talán a következő CNC (ha lesz) már úgy néz majd ki, ahogy elvárható. Mondjuk szerintem még manapság is csinos a CNC 3, de DX12 alatt lehetne villantani 1-2 zsír újdonságot.A ~45€ meg lol, DX12 ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FoxiestFox #226 üzenetére
De játékként akar érvényesülni. A fő cél az volt, hogy létrehozzanak egy olyan RTS-t, amelyben nincs egységlimit, nincs kijelöléslimit, minden egység és ezen belül is minden löveg külön AI-jal rendelkezik, nincs zoomlimit, nincs anyaghasználati limit, nincs fénykezelési limit, stb. vagyis szülessen egy olyan program az RTS-ek mezőnyébe, amely mentes a korábbi RTS-ek összes játékélményt és teljesítményt romboló, de akkoriban a működés biztosítása érdekében fontosnak tekinthető korlátozástól. Ehhez kellett az explicit API, mint eszköz, mert a korlátozásokat az elavult API-k okozták. Persze nyilván az eszközöket használni kellett, így szükség volt a Nitrousra és arra a szemléletre, amelyben ez megszületett. Meg persze a Stardock pénzére.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Steam stat szerint oriasi siker a jatek
Ehez a jatekhoz az AMD penze kellett, az meg mindent elmond a fejlesztok kozott az AMD-rol kialakult keprol, hogy ZS kategoriaig kellett sullyedni, hogy a ~2 eve nyomott Async Shader hypejukat gyakorlatban megmutassak.
Ettol nem sokan fognak AMD-re valtani, mivel meg mindig tobbsegben lesznek a DX11 cimek, es az oittani overhead problemak tovabbra is meglesznek, igy a vegen a balance megint nem felejuk billenti a merleg nyelvet.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen mondta a Stardock, hogy az Early Access sikeresebb volt, mint amit vártak. Valszeg közrejátszott az is, hogy a Microsoft a rendezvényein nagyon nyomja a játékot.
Szerk.: Baromság. Az AMD ehhez zéró pénz adott, elsődlegesen azért, mert a fejlesztés nyílt volt az AMD/Intel/NV trió számára egy GitHUB csatornán keresztül. Az Oxide-nak szaktudás, ezen belül pedig az AMD-től a Mantle kellett, hogy megfelelő motort tudjanak fejleszteni. A finanszírozást a Stardock és a Microsoft (DX12) oldotta meg.
A ZS kategória pedig szintén baromság. A Stardock az RTS-ek piacának mára egyeduralkodóvá vált kiadója. Ők csinálják ma a de facto standardet. Azért maradtak fent, miközben a többiek kihullottak, mert jól fektették be a pénzt. A többiek kevés kivétellel inkább elmenekültek erről a piacról, mert túl nagy költség egy ilyen játékot fejleszteni és túl kicsi a potenciális vásárlóbázis.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
~50000 darabos Steam eladas Early Accessel egyutt nem nem siker, hanem oriasi bukta PC viszonylatban.
Raadasul ennek legalabb a fele a benchmark miatt vette meg, nem is jatszik vele.Hogy lesz ebbol a kovetkezo 2 honapban 25-30 AAA jatek, ha az a par ami megjelenik se AAA jatek
Az lehet egyeduralkodok, de ez a jatek RTS fanok kozott se sikeres, a terrain detail meg tovabbra is vicc kategoria, es ezzel akarjak a DX12-ot reklamozni, de ez igy a tobbsegbol inkabb rohogogorcsot valt ki, es nem a csodalkozast.
Ez egy ~40 euros AMD Async Shader techdemo, nincs ezzel gond, csak a neven kell nevezni a dolgokat.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#85552128
törölt tag
Nem látom, hogyan következik abból, hogy "az RTS-ek piacának mára egyeduralkodóvá vált kiadója" az, hogy nem lehet ZS kategória, mert ez a nagyokhoz viszonyítva (Supcom, C&C, SC) az... Attól, hogy nincs más RTS még az igénytelen játékok nem lesznek jók.
Úgy mellékesen a Legacy of the Void 24 óra alatt 1 millió eladást mutathat fel, ez meg még a top 10-be sem kerül be az eladási listán.
Az aktív játékosok száma és a fórumok aktivitása is gyenge, látszik, hogy aki megvette az is csak benchmarknak használja.De igazából még házon belül sem lehet nagy siker, mert a Sins of a Solar Empire Rebellion még most is népszerűbb, 10x annyian játszanak vele a steam stat alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
Nem akarok nagyon offolni, meg flamelni se, de játszottál a játékkal? Illetve RTS játékokkal mostanában?
Mert én igen. Az AotS jelenleg _még mindig_ prealfa/early access állapotban van, olyan bugok/dolgok vannak benne, és olyan a készültségi foka, ami egy bétaverziónál sem megengedett. Persze tudom, manapság ez az általános, de azért mindennek van határa. Részletesebben a játék topikjában.
És hozzáteszem, én tényleg akartam szeretni ezt a játékot (és lehet később jó is lesz, de az a később még legalább egy év), meg látom a pozitívumait, de még _rengeteg_ munka van vele, még ha az engine része (úgy-ahogy, lásd földbe belesüllyedő halhatatlan egységek, stb) okés.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézd meg, hogy mennyi kelt el a Stardock korábbi projektjeiből. Egyébként 10000-re számítottak Early Accessben.
Ez egy AAA játék. A piac eddigi talán legjobb RTS-e, bár a Total War: Warhammer erős ellenfél lesz.
(#233) Szaby59: Azért maradt fent a Stardock ezen a piacon, mert a többiek nem tudtak versenyezni velük.
A LotV-ra rá sem néztem. Nem bírom az egységlimiteket.
A Sins of a Solar Empire 2008-as játék. Az Ashes tegnap jelent meg.(#234) Chiller: Igen. Minden héten pár órát. Egyelőre nagyon tetszik, hogy nem vagyok limitek közé szorítva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
A rebellion 2012-es, ez meg nem most jelent meg, hanem hónapokkal ezelőtt. Az early access eddig sem volt kifogás, hogy ne legyen egy játék népszerű, sőt a legtöbb népszerű játék ma már EA-ek közül kerül ki.
Az AAA eladások nagy része már az első 1-2 hétben eldől, ha első nap ilyen gyenge nem lesz ez jobb...Jaj az az egységlimit, legalább van kifogás, hogy miért ronda minden. A mennyiség helyett inkább lenne kevesebb (ami még mindig bőven elég lenne), de szebb. Bár a pályadesign is hagy némi kívánni valót maga után. A Campaign meg az IGN szerint nemcsak nagyon rövid, de a küldetések is gyengék.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #236 üzenetére
A Rebellion egy SoSE kiegészítő.
Én például sosem vásárolok Early Accesst és nagyon sokan nem, ugyanis semmi garancia nincs rá, hogy az ígéretek teljesülnek.
Ez teljes tévedés, hogy az első két hétben már eladják a játékot. Valóban teljesült a Stardocknak a kitűzött cél, hiszen tízezerre számítottak az EA-ben és ezt bőven meghaladták, de a játékot azért fejlesztik tovább, hogy több eladást szerezzenek.Tök jó lerondázni az eddigi legszebb RTS-t.
Nem, ne legyen kevesebb. Egyrészt attól nem lenne szebb, másrészt pont az a lényege, hogy ezernyi egységgel csatázzak, és ne mutasson a gép fityiszt, ha elértem a kijelölési limitet. Én háborúzni akarok egy RTS-ben, nem csatázgatni.
Multizom, nem érdekel a single.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Chiller
őstag
Nem mondom hogy csúnya, de a fényeffekteken kívül a Supcom1 és 2 is lazán hozta ezt a színvonalat, és ott azért vannak roncsok, fák, egyebek. És a supcom1 azért mégiscsak 2007-es játék. Megkockáztatom, még ott is szebbek a textúrák, pedig jóval többféle egység van. De ez mindegy, mert részemről sosem a grafika a lényeg, csak a tisztán látás kedvéért megjegyeztem.
Viszont az egységlimit, na az már más tészta... Egyrészt itt folyamatosan "fizetni" kell a limit kitolásáért, másrészt ugye csak az "ágyútöltelékek" érnek valóban egy egységet (amiket már a játék 15 perce után jobbára mellőzünk) - a cruiserek/repcsik 3-6 egységbe, a dreadnoughtok pedig ugye 50-be kerülnek... A supcomba akár 1000 experimental is nekifeszülhet egymásnak oldalanként, mivel ott bármilyen egy egység tényleg egybe kerül. Szóval egyáltalán nem olyan szép itt sem a menyasszony.
Amúgy a játék hivatalosan már kikerült EA-ből (az más kérdés, hogy gyakorlatilag milyen készültségi fokon áll).
[ Szerkesztve ]
-
joysefke
veterán
Abu, ezek a megszólalások még a "barokkos túlzás" kategóriában is túl erősek lennének.
Ha nem figyelsz még a végén valaki aláírást csinál valamelyik aranyköpésedből.Ez egy AAA játék. A piac eddigi talán legjobb RTS-e.
Azért maradt fent a Stardock ezen a piacon, mert a többiek nem tudtak versenyezni velük.
A Stardock az RTS-ek piacának mára egyeduralkodóvá vált kiadója. Ők csinálják ma a de facto standardet[ Szerkesztve ]
-
félisten
De hát tényleg csúnya. Még ha csak kicsit lenne az, azt mondja az ember, hogy rossz volt az art director, vagy a level design csapat, de itt minden csúnya. Ok, mozgásban a fények rendben vannak.
Azért egy CNC3 még mindig hangulatosabban néz ki.
Akkor most az van, hogy van szép egy játék, de van egységlimit, és fényforráslimit, vagy ronda, de egyik sincs? -
#85552128
törölt tag
válasz FoxiestFox #240 üzenetére
Érdekes amúgy látni, hogy mennyin játszanak még most is a "vetélytársakkal" meg ezzel... Supcom FA elkeni, de még a TW, RA3 is. 7-8 éves játékok aktivitását sem éri el.
Pont ez a baj amúgy az egész designnal, hogy gyakorlatilag "üres" a térkép, semmi művészi pályadesign csak van egy jó nagy ismétlődő terület 'oszt menj. a single player megvalósítása meg kritikán aluli, nem vártam élőszereplős videókat, de állítólag még narrátor sincs, csak ott a szöveg és olvasd magadnak Pedig egy jól eltalált AI asszisztens azért elég sokat hozzátud adni a hangulathoz, ahogy navigál/értesít stb. és nem csak single, de mp módban is.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FoxiestFox #240 üzenetére
Akkor nézz rá a képre, és mondom mit látok. Tiszta aliasing az egész. Több egységnek nincs árnyéka, aminek van az sem szűrt. Hol a fény, amit a lézerek kibocsátanak? Hol az árnyék, ami ezekből a fényekből keletkezne? Miért marad meg pár árnyék, amikor a lézer elmegy mellette, és a fényének el kellene tüntetni azt? Rendkívül szögletes a teljes terep. Miért csak a terepre vetnek árnyékot a repülő egységek? Ezek annyira feltűnő hibák, hogy nem lehet elmenni mellettük. És akkor még nem beszéltünk az AO-ról, a DoF-ról, a blurról, stb. amik teljesen hiányoznak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wattafaka
senior tag
Ejnye
Dx12 ide vagy oda, én mindenesetre maradok a jól bevált Starcraft 2-nél. Természetesen minden alkalommal, ahogy elérem a 200-as limitet hullajtok majd egy könnycseppet.
(#244) Abu85
"Ezek annyira feltűnő hibák, hogy nem lehet elmenni mellettük."
Persze, ha mindenképp bele akarsz kötni egy képbe. Ha te ezeket nézed a játékban harc közben, akkor részvétem.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wattafaka #245 üzenetére
A játékélmény és a technikai megvalósítás két tényező. Természetesen játék közben nem nézem direkt ezeket, de azért zavaró lehet. Viszont itt a technikai részről ment a vita, és egy olyan kép volt mutatva, amely a megjelenítés minőségében fényévekre van az AotS-től. De nyilván ez elfogadható, mert az Ashes 9 évvel későbbi játék, ráadásul totál új motorral, olyan leképezővel, amit eddig csak animációs filmekben használtak, tök új API-val, stb. és sportszerűtlen lenne elvárni, hogy ezt bárki verje akár két éven belül, visszamenőlegesen pedig pláne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Plasticbomb
addikt
A most itt fanyalgók nem pont arról beszélnek, hogy szerintük ezek a régebbi címek fényévekkel jobban néznek ki? És, hogy szerintük az Ashes bűn randa? (Én még nem próbáltam ki. Szerintem ma elmegyek veszek egy 380at a gépbe , bár eddig nem hiányzott, elég volt az IGP ....)
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
#85552128
törölt tag
Érdekes, hogy ilyenek feltűnnek, de az nem, hogy a terep az AOTS-ben hogy néz ki...
Sokszor egyébként az AOTS-ben sem látni, hogy az a bizonyos lézersugár honnan hova akar lőni.
Az árnyékok szerintem ki vannak kapcsolva a képen.De azért mindent elmond, hogy 8-9 év után egy 13 éves enginehez hasonlítva (igen már a Generalsban is ez volt DX 8.1 alatt), " totál új motorral olyan leképezővel, amit eddig csak animációs filmekben használtak, tök új API-val, stb." még mindig nem annyival szebb mint kellene és ezeréves címekhez hasonlítva sincs óriási különbség. Ha meg azt nézzük mennyire kidolgozott egy egy pálya akkor elbújhat mellettük.
De majd meglátjuk
8 év utánkhm. jövőre hányan fognak ezzel játszani, ha már most is alig érdekli az embereket.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Azok persze sehol nincsenek, én is látom. Mégis szívesebben nézem, mint a cikkben szereplő borzalmat.
Mert korrekt a pálya és objektumdesign, jópofák a modellek, vannak textúrának látszó dolgok.
Depth of field mi a fenének? Szarul néz ki mindenhol, és zabálja az erőforrásokat. Blur dettó, ahol ki lehet kapcsolni, első dolgom szokott lenni, megfájdul a fejem tőle. Annyira átestek a ló túlsó oldalára a fejlesztők a post-process effektekkel, hogy agyfsz. Csomó játékban minden csillog, ráadásul ha mozogsz, elmosódik a környezetet, erőltetik a dof-t, túltolják a hdr-t, ráadásul képesek mindenféle szűrőket ráerőltetni, ki kékest, ki szürkést, ki zöldest...
Amúgy a CNC3-at sem mint ultimate etalont hozom, hisz csak egy árkád RTS, de annyi mókás és szimpatikus elem van benne, hogy nagyon megszerettem, és elfut akármin, maxra téve pedig szerintem elég jól fest.
(Ezen a képen nincs teljesen maxon (régi a gépem ), de azon sem szebb igazából, max annyi, hogy távolabbról is láthatók az árnyékok, és kevésbé pixelesek). Ami zavar benne, a korlátozott látótávolság, és az, hogy nem lehet kizoomolni teljesen.
Most néztem pár gameplayt az Ashes-ból, biztos veszít a Youtube miatt is a minőségéből, de ez pocsék.
Ok, vannak fancy pew pew fények, pár tök élettelen, hangulatot nélkülöző olajfestmény terepen, másodikosok rajzaiból képződött egységekkel, amiken szemre textúra sincs. De komoly, kb cel-shaded látványnak tűnik az egész játék. Én nagyon nem estem hasra. Egységmozgások mondjuk elég jók, az tetszett.
Tudom, hogy több van a DX12-ben, és én is várom, mik jönnek majd idővel a műfajban, de ez kakapöcögtetés, semmi más szerintem.
Persze én csak mezei játékos vagyok, így az én véleményem annyira nem mérvadó a fejlesztők szemében. Oh wait.Stardockról meg annyit, hogy sosem alkottak igazán kiemelkedőt, az RTS a Supcomnál kezdődik, és manapság kb véget is ér ott. Még egy R.U.S.E. is jobban tetszett, mint bármi, amit próbáltam tőlük.
Ja, régen használtam valamelyik ikonpakkjukat talán, vagy dokkot, régi Win alatt. Abban jók! -
#85552128
törölt tag
válasz FoxiestFox #249 üzenetére
Nekem is a Windowblinds, Objectdock, Start8 stb. alkalmazások jutnak eszembe a Stardockról, nem pedig az, hogy RTS műfaj messiása... Közepes, felejthető játékaik voltak eddig is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPhone topik
- Politika
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hyundai, Kia topik
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Hibátlan - ASUS Radeon RX 560 Arez Evo 2GB GDDR5 128bit VGA videókártya
- EVGA RTX 3060 Ti FTW3 Ultra 8Gb dobozos Jegelve Laca25-nek!
- MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X 12G OC
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Kábelek És Adapterek 12VHPWR 12v2x6 Egyedi Harisnya Nvidia
- Xfx Quick 308 Dobozos újszerű 3 hó Garancia!!!!!!!!!!!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest