Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FoxiestFox #226 üzenetére

    De játékként akar érvényesülni. A fő cél az volt, hogy létrehozzanak egy olyan RTS-t, amelyben nincs egységlimit, nincs kijelöléslimit, minden egység és ezen belül is minden löveg külön AI-jal rendelkezik, nincs zoomlimit, nincs anyaghasználati limit, nincs fénykezelési limit, stb. vagyis szülessen egy olyan program az RTS-ek mezőnyébe, amely mentes a korábbi RTS-ek összes játékélményt és teljesítményt romboló, de akkoriban a működés biztosítása érdekében fontosnak tekinthető korlátozástól. Ehhez kellett az explicit API, mint eszköz, mert a korlátozásokat az elavult API-k okozták. Persze nyilván az eszközöket használni kellett, így szükség volt a Nitrousra és arra a szemléletre, amelyben ez megszületett. Meg persze a Stardock pénzére.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák