Új hozzászólás Aktív témák
-
Chiller
őstag
Megvettem (előrendeltem) én is a játékot, mert remélem újra eljön az RTS aranykor.
Egyébként még mindig a Supreme Commander Forged Alliance az etalon, és attól félek "örökre" az is marad...
Nézzétek meg például ezt a videót.
És ez full DX9, ráadásul az exe is csak x86, azaz 3GB-nál több memóriát sem tud megcímezni... 2007-ből.
-
Chiller
őstag
Nem akarok nagyon offolni, meg flamelni se, de játszottál a játékkal? Illetve RTS játékokkal mostanában?
Mert én igen. Az AotS jelenleg _még mindig_ prealfa/early access állapotban van, olyan bugok/dolgok vannak benne, és olyan a készültségi foka, ami egy bétaverziónál sem megengedett. Persze tudom, manapság ez az általános, de azért mindennek van határa. Részletesebben a játék topikjában.
És hozzáteszem, én tényleg akartam szeretni ezt a játékot (és lehet később jó is lesz, de az a később még legalább egy év), meg látom a pozitívumait, de még _rengeteg_ munka van vele, még ha az engine része (úgy-ahogy, lásd földbe belesüllyedő halhatatlan egységek, stb) okés.
[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
Nem mondom hogy csúnya, de a fényeffekteken kívül a Supcom1 és 2 is lazán hozta ezt a színvonalat, és ott azért vannak roncsok, fák, egyebek. És a supcom1 azért mégiscsak 2007-es játék. Megkockáztatom, még ott is szebbek a textúrák, pedig jóval többféle egység van. De ez mindegy, mert részemről sosem a grafika a lényeg, csak a tisztán látás kedvéért megjegyeztem.
Viszont az egységlimit, na az már más tészta... Egyrészt itt folyamatosan "fizetni" kell a limit kitolásáért, másrészt ugye csak az "ágyútöltelékek" érnek valóban egy egységet (amiket már a játék 15 perce után jobbára mellőzünk) - a cruiserek/repcsik 3-6 egységbe, a dreadnoughtok pedig ugye 50-be kerülnek... A supcomba akár 1000 experimental is nekifeszülhet egymásnak oldalanként, mivel ott bármilyen egy egység tényleg egybe kerül. Szóval egyáltalán nem olyan szép itt sem a menyasszony.
Amúgy a játék hivatalosan már kikerült EA-ből (az más kérdés, hogy gyakorlatilag milyen készültségi fokon áll).
[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
"de hol vannak az fps-ek?"
Lefordítom neked a fenti ööö... "levezetést" (ami, még ha igaz is, lenne rá megoldás):
A játékban gyakorlatilag nincs LoD (level of detail, azaz minél jobban távolodsz az objectektől/effektektől/textúráktól/stb, annál jobban csökkenti a komplexitást) - és ezért.
[ Szerkesztve ]
-
Chiller
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Háztartási gépek
- Autós topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- GIGABYTE GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya - 1 év garancia (használt)
- MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X 12G OC
- ASUS RTX 4070 Ti SUPER 16GB TUF Gaming OC videokártya (TUF-RTX4070TIS-O16G-GAMING) - 3 év Aqua gari
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition 11GB GDDR5X 352bit VGA
- ASUS AMD RADEON RX 6800 XT TUF GAMING OC 16GB videókártya
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest