Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kwzatz
őstag
"Mert valószínű hogy nem fullhd-ban renderelt, vagy még alfás státuszú a DXR, a driver, meg a játék is."
A Shadow of the Tomb Raider jövő hónapban megjelenik, aranylemezen volt 1 hónappal ezelőtt."Én pusztán abból indulok ki amit eddig raytracingben láttam és hihetetlen hogy egy kis árnyékolás ennyire zabáljon egy játékot fullhd-ban."
Ez nem kis árnyékolás. Nem értek hozzá, de ha jól értelmezem lényegében a fénysugarak útját és működését szimulálja, így az árnyékok, tükröződések úgy jelennek meg, ahogy kell. Ezért lesz a végeredmény valósághű, de óriási számítási kapacitás kell hozzá, amit eddig valós időben (játékokban) nem lehetett megtenni. Szóval én elhiszem, hogy ez fontos, és valószínűleg még a 30 fps is nagy eredmény egy olyan grafikai részletességű játékban, mint a Shadow of the Tomb Raider, csak ez a mezei usernek egészen biztosan nem fog 350-400 ezer Ft-ot érni, érthető módon.[ Szerkesztve ]
-
Duddi
aktív tag
Az RT nem egyszerűen egy kis árnyék.
Nem vagyok biztos a pontos menetében de úgy tudom ez a dolog úgy működik hogy:
Fogsz egy fényforrást és kilősz belőle adott tulajdonságú x ezer fénysugarat szimbolizáló vektort, a vektorok útját követi a program számolva a légköri elnyelődéssel (gyengül a vektor vagy megszűnik) felületi elnyelődés / reflexió az ezzel járó színbeli változással együtt. majd ami végül eljut a kamerába az adja a kép részleteit.
Ezt minden fényforrásra.
És mivel ezek a vektorok egy pontból indulnak minél messzebb van valami annál kisebb lesz a felbontása (adott területre kevesebb vektor jut ahogy szóródik a fény) ezért kell nagy terekre 2* 3* annyi fénysugár vektor mint kicsi zárt térbe.
A hardvernek megvannak a maga korlátai még de ez várható volt. bárki aki 60fps 4K RT teljesítményt várt álomvilágban élt.
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-