- Vezetékes FEJhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi belépő szinten
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Notebook hibák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hatvan9
senior tag
-
St3ven
addikt
Gratulálok, haladó szellemű hozzáállás egy világcég részéről a 21. században...
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
HARDVERAPRÓD
Nem itt kéne spórolni...
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
-
stewe780
őstag
Akkor most már nem kezdem el használni
A bug addig bug amíg nem dokumentálják, onnantól feature.
-
kovgab
aktív tag
Kiadhatnák már inkább a Belle-t, nem ezeket a senkit nem érdeklő dolgokat.
Ká Úr
-
vwpolopg
őstag
kommentelt ide bárki olyan aki használta is? mert szerintem ritka szar és teljesen felesleges program amit amúgyis ráerőltettek az emberekre... Szoftfrissítéssel jött az e71-emre, nem lehet leirtani sehogy, bántja a szemet a menüben és a névjegyzékben is.... Hamár megszűnik kiadhatnának egy frissítést a telókra amivel le lehetne végre írtani ezt a sz..t.... De úgysw fognak....
-
lmisi
senior tag
Ráerőltetik aztán kikapcsolják szép
Na ezért tart ott a nokia ahol van.
Ha a wp7-el is ezt játszák el, gyenge hardver és szolgáltatás, de azt viszont drágán, akkor mennek a lecsóban. Főleg, hogy van alternatíva.[ Szerkesztve ]
-
-
Kasya
nagyúr
Nem vagyok egy vészmadár. de ezt a lépést nem tudom felfogni. Még ha nem is támogatják a jövőben, kétlem hogy akkora spórolással járna, hogy ki kellene kapcsolni ezt a szolgáltatást. Nem sokat érek az adatmentéssel, ha az elavult, mert a szinkronizációt leállítják.
A WM 5 is legalább kitartott még 1-2 évig és utána portolták az adataimat egy új szolgáltatásba, vagyis fájdalommentesen megoldották.
[ Szerkesztve ]
-
Misály
addikt
Nem olcso egy ilyen adatbazis backupja.. kell egypar szerver ami folyamatosan backupol, egy ami napi es heti szinten, kell par kazettakezelogepezet, egy emberke aki csereli a kazettakat, es meg egy aki megnezi hogy jol vannak e, plusz az alkalmazas karbantartoi.
Ja es az ovi contacts valami csetes marhasag is volt amit senki nem hasznalt ki, ergo kidobott penz volt a fejlesztese uzemeltetese, portolasa.
Na ezert megtakaritas...
-
St3ven
addikt
Nézd, ha azt vesszük, hogy ennyi dolog kell egy az egész világot kiszolgáló szolgáltatáshoz, akkor ez gyakorlatilag minimális ráfordításnak tekinthető.
De az Ovi Chat-et tényleg nem használja senki sem...
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
Már hogyne lenne haszon azon, hogy egy vállalat minőségi szolgáltatást nyújt a termékét megvásárlóknak?
Közvetlen haszon tényleg nincs, hiszen nem fizetős az Ovi, de talán ha kicsit komplexebben gondolkodnál, vállalati szinten, neadjisten a közvetlenül nem számszerűsíthető imidzsre, a cég jó hírnevére is tekintettel...
És hogyne lenne olyan, hogy minimális ráfordítás? Ezek relatív dolgok, csak kicsit bele kellene gondolni, de szemlátomást ez nem mindenkinek megy, szerencse, hogy a legtöbb helyen nem ilyen gondolkodásmóddal rendelkező emberek a cégvezetők.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
Azért azt ugye látod, hogy itt senki nem vonta kétségbe a #12-ben megvillantott, minden bizonnyal hatalmas nagy informatikai tudásod és tapasztalatod?
De szerintem hagyjuk, mielőtt az egészséged bánja, nem megy neked ez a gondolkodás-dolog.
Ami mondjuk annyira nem baj, nem vagy egyedül vele a mai világban, de legalább nyitottabb lennél, akkor talán nem olyan lenne, mintha a falnak beszélne az ember - olvass vissza pár kommentet, nincs olyan sok, ez szerintem rajtad kívül minden erre tévedt embernek lejött.Na, én ezzel befejeztem egy 16 kommentes topic megmondóemberével a vitát, további szép napot!
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
"Amin nincs semmi haszon, barcsak meg se szolaltal volna... olyan nincs hogy minimalis raforditas."
"Kerlek legkozelebb ne probalj meg a sorok kozott olvasni mert lathatoan nem megy."
Ezek mégis mik a részedről, ha nem személyeskedő megjegyzések?
De mivel még tart nálam a Karácsony szelleme, és a szívemen viselem a lelki békédet, teszek még egy kísérletet.
Légy szíves, jelöld meg, melyik lépéstől nem világos a gondolatmenet (ész érvek, bár nem először, igaz, most pontokba szedve, csak a te kedvedért…):
1. adott szintű ráfordítással ingyenes szolgáltatás nyújtása
2. a vevők érzik a törődést, örülnek az ingyenes extrának, elégedettség
3. a vállalatról kialakult pozitív kép
4. a részben a jó hírnévnek köszönhető további eladásokAz 1. pontban valóban nincs közvetlen haszon, sőt, egyértelműen negatív az egyenleg, ami fokozatosan fordul át pozitívba, hiszen nem elég, hogy a 3. pontban említett jó hírnév már maga is érték (goodwill, brand), de részben annak köszönhetően a 4. pontban monetáris egységben is mérhető bevétel keletkezik!
A példa szándékosan a végletekig leegyszerűsített, ennél kb. 1000x több összetevője van, de talán most már átjön a lényeg.
Ha nem jelölsz meg egy pontot sem, úgy veszem, hogy nem értetted meg a lényeget, de mint mondtam fentebb, nem baj, így is lehet élni.
[ Szerkesztve ]
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
Misály
addikt
Adott cost centeren ( jol jegyezd meg ezt a fogalmat, ha eddig nem volt ismert ) oly mindegy hogy a vevo orul vagy sem a reszlegnek ez veszteseg, a vallalat pozitiv kepe is tok mindegy. Senki nem fogja egy minimalis kihasznaltsagu szolgaltatas alapjan ajanlani a markat. Vagy te mar ajanlottal ezert barkinek is nokiat?
1. pontod ott hibadzik hogy mindenkepp veszteseg, es felesleges uzemeltetni ha a felhasznalok elenyeszo hanyada hasznalja ki az adott szolgaltatast. 15%-os ( mielott belekotnel, ez legbolkapott szam ) kihasznaltsag mellett felesleges wattorakat es munkaorat pazarolni egy amugyis felkesz megoldasra. ( Gyonyoruen duplikalt ugyanis a szinkronizacio )
Egyebkent tenyleg nem ertem hogy mukodik egy ilyen, es te nyilvan sokkal jobban. Tovabbra is hegyezd ki erre a parbeszedet, kivalo erv...
-
St3ven
addikt
„Adott cost centeren ( jol jegyezd meg ezt a fogalmat, ha eddig nem volt ismert ) oly mindegy hogy a vevo orul vagy sem a reszlegnek ez veszteseg”
Először is, itt a zárójeles részben már rögtön személyeskedéssel indítasz, de ezt igazából már megszokhattuk tőled, nosza, lendüljünk is tovább.
Senki nem vitatta, hogy ezen a szinten veszteséges a dolog, és valóban, itt, a szavaiddal élve, „mindegy hogy a vevo orul vagy sem”. De a 2., 3. és 4. pontja a folyamatnak már nem is ezen a szinten értelmezendő, és a haszon - aminek a létezését gyakorlatilag tagadod, de legalábbis képtelen vagy meglátni - pont, hogy ott jelentkezik.
Vagy - folytatva a te logikádat - egy vállalatnál zárjuk be a gyártórészleget, mert csak veszteséget termel (alapanyagok beszerzési, gépek üzemeltetési, élőmunka költsége stb.), és csak az értékesítést tartsuk meg, mert csak az realizál valamiféle profitot!?
Ugye milyen nyakatekert a saját érvelésed?
„Senki nem fogja egy minimalis kihasznaltsagu szolgaltatas alapjan ajanlani a markat. Vagy te mar ajanlottal ezert barkinek is nokiat?”
Nem is közvetlenül emiatt ajánlja az ember a márkát vagy lesz újra vásárlója a márkának, hanem a vállalatról kialakult pozitív kép, egyfajta érzet miatt, a vevőben lejátszódó, a legtöbb esetben nem is tudatos gondolattársítások révén.
Példa: hányszor halljuk, hogy „milyen jó volt annak idején a 3310-es, vegyünk Nokiát, mert ezek a finnek jó telefonokat tudnak gyártani”. Ugyanilyen logika alapján idekapcsolhatjuk a termékhez adott ingyenes szolgáltatást használóknál a pozitív összhatást erősítő tényezőt.
„Egyebkent tenyleg nem ertem hogy mukodik egy ilyen, es te nyilvan sokkal jobban. Tovabbra is hegyezd ki erre a parbeszedet, kivalo erv...”
Ezzel férfiasan bevallom, nem is tudom mit akarsz sugallni… soha nem mondtam, hogy értek ezekhez az informatikai megoldásokhoz, ugyanis nem vagyok informatikus, így nem is hegyeztem ki erre az érvelésemet.
De azt legalább kihámoztam belőle, hogy szerinted mégiscsak van valamiféle érvelés a kommentjeimben, holott ezt eddig még hevesen tagadtad.
[ Szerkesztve ]
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
Misály
addikt
"Vagy - folytatva a te logikádat - egy vállalatnál zárjuk be a gyártórészleget, mert csak veszteséget termel (alapanyagok beszerzési, gépek üzemeltetési, élőmunka költsége stb.), és csak az értékesítést tartsuk meg, mert csak az realizál valamiféle profitot!?"
Fuh, na jo, nagyon okos vagy es ugyes, en meg idiota csak felejtsuk el egymast. Nagyon nem akarod felfogni, es nagyon irrealis es rossz peldakkal probalsz ervelni. Elj boldogan.
"Ezzel férfiasan bevallom, nem is tudom mit akarsz sugallni… soha nem mondtam, hogy értek ezekhez az informatikai megoldásokhoz, ugyanis nem vagyok informatikus, így nem is hegyeztem ki erre az érvelésemet."
Mar az elejen latszott hogy nem vagy IT-s ( legalabb lenne fogalmad a koltsegekrol ), de az nagyon latszik hogy probalsz egy ilyen projektet megmagyarazni, inkabb ne tenned.
Beke, keruljuk egymast.
-
St3ven
addikt
Az általad "nagyon irrealis es rossz peldak" pedig nem véletlenül olyanok, hiszen, mint mondtam, azok a te logikádat követik, annak illusztrálására, hogy milyen nyakatekert az érvelésed. Szóval köszönöm, hogy erre most külön rámutattál.
Amiatt van csak hiányérzetem, hogy igazából meg sem próbáltál logikus érvekkel meggyőzni, csak azzal jöttél 20 komment óta, hogy milyen drágák ezek IT megoldások, miközben én pontról pontra megpróbáltam bemutatni neked a szélesebb képet. És ne haragudj, ha kb. 3x megfogalmazva ugyanazt (más szavakkal) negyedszerre már nem próbálom meg.
De örülök, hogy találkoztunk, újabb szép példája voltál egy, hogyismondjam, embertípusnak.
Jaj, még egy dolog, ha már a végzettségemet firtatod: az azért kiderült, hogy közöd nincs a vállalatgazdaságtanhoz, de még csak a szűkebben vett marketinghez sem - nemhogy gyakorlatban, de még elméletben sem.
Ez megint nem baj, hál'istennek nem mindenki közgazdász ebben az országban, de legalább a józan paraszti ésszel levezetett érvelést ne hárítanád el személyeskedéssel, valami eszement arrogáns módon, miközben egy hoszonakárhány kommentes topicban mondod meg éppen mindenkinek a tutit.[ Szerkesztve ]
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilinternet
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%