Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egy-két

    tag

    A posta online ügyfélszolgálata szerintem elég korrekt. Elmondom az én tapasztalataimat:
    kínai csomag, trackinggel (valós trackinggel) relatíve sokat állt a magyar elosztó központban a nyomkövetés szerint, ezért dobtam nekik egy üzenetet, hogy mi a helyzet vele?
    Linkek, szerintem te is itt írj:
    https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/webform/informacio
    és a nemzetközi:
    https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/webform/nemzetkozi_informacio

    Lényeg másnap reggel nyolckor már jött az ember által írt email, hogy köszönik a felkeresést, a mai napon adták át a városunkba szállító kocsinak az én csomagomat is, és holnap várhatom a kézhez kapását!

    Szerintem nagyon normálisak, tényleg segítettek, tényleg utána néztek, és tényleg történt előre lépés az ügyemben, konkrétan tényleg akkor megkaptam a csomagot, amikorra mondta az ügyfélszolgálatos email.

    Aztán eddig 1 db eltűnős csomagom volt még csak (kb 250-ből :D ), szintúgy írtam az ügyfélszolgálatnak Ali-s rendelés, nem ért be az országba, vagy talán az elosztóban elpárolgott .. mindegy is, történt nyomozás, telefonon is felkeresett több posta hivatal is, és végül sajnálattal közölték, hogy elveszett, és kiállítottak róla egy igazolást hogy elveszett. Ali visszafizette, no para, de a posta is korrekt volt :)

Új hozzászólás Aktív témák