Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #42 üzenetére

    Ne keverjük a szezont a fazonnal. A Latest Data Latch egy teljesen szoftveres funkció, amit a Mantle tesz lehetővé. Hardver oldali támogatást nem igényel. Ezért sem értette az Oculus, hogy az MS és a Khronos miért utasította el a tervezetüket, amivel 2016 elejére lett volna rá szabvány. Valójában az API-knak is csak az input assembler részét kell kiegészíteni. És ennek semmi köze a timewarphoz, mert azt külön kell végezni.

    A Context Priority a timewarphoz kell, de csak az NV-nél, mert az AMD hardvereinek nem kell megvárni a rajzolád befejezését, mivel a GCN-en az üzemmódváltás nem ehhez van kötve. Az NV-nél is azért van szükség a prioritásra, hogy lehetőség szerint a timewarp prioritása nagy legyen, míg a többi munkáé kicsi. Ez azért fontos, hogy a felvett rajzolások közül a driver a timewarpot előre rakja, hogy csökkenjen annak az esélye, hogy esetleg beragad egy hosszú ideig tartó rajzolás mögé. Ha ez megtörténik, akkor nem lesz kész időre a számítás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Jack@l

    veterán

    válasz Loha #42 üzenetére

    Jaa, ennyi hogy nagyobb képet számol és utánaforgatja/levágja?
    Értem már, ez így a lagon nem sokat segít mert plussz munka, de a végeredmény közelebb lesz az éppen addigra kialakult elforduláshoz.
    Thx.
    UI: ehhez se kell semmi low level varázslat, a render végén egy post processing azt jóvan. Nem sok meló maga az arrébb tologatás pár pixellel.

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #46 üzenetére

    JAJ! Nem, nem, nem! :W

    A timewarp eleve nem számol új jelenetet, tehát ahhoz nem kell Latest Data Latch, hogy a lehető legfrissebb fejpozícióval számoljon. Ezek teljesen különálló dolgok.

    Jaj istenem! :( Dehogy is. A timewarp csak ahhoz kell, hogy egy kész képkocka után ne kelljen még egyet az elejéről számolni, hanem elég, ha az előző képkocka adatait felhasználva lesz egy eltólt kamera az új fejpozíció alapján. Ez nem lesz valódi képkocka, de lényegében segít abban, hogy a magas képfrissítést elérje a rendszer anélkül, hogy ténylegesen számolna 90 képkockát például. Timewarp mellett elég 45 képkockát számolni, és abból a 45-ből lehet még 45 timewarp.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák