- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
Egy cég, ahol fontosak a költségek, pont nem fog egy ilyen autót fenntartani, inkább megveszi a dízelt fele ennyiért, ott még az állásidő is kevesebb, mert a 40 perces töltések helyett elég egy 5 perces tankolás. Max valami luxus reptéri shuttle-buszként tudom elképzelni, ahol reprezentálni kell a Z-generációs IT-milliomosnak, milyen zöldek is vagyunk, de erre a célra inkább egy S-osztály való, vagy USA-ban a jó öreg Escalade luxusváltozata.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Én még elektromos kisbuszt nem láttam soha, talán egyszer egy Nissant. Dízelest annál többet. Szóval nem értem, milyen cég venné, pláne olyan mértékben, hogy érezhetó legyen számodra, hogy nem füstöl az orrod alá. Egyébként az Euro 5-ös dízel se fog füstölni, max csak a chippelt 1.9 TDI, de ezeket hajtani inkább már csak itt a balkánon hagyomány.
sheratan: pedig biztosan sokkal olcsóbb a dízel . Ha nem így lenne, tele lennének már az utak elektromos kisbuszokkal. Plusz ugye a cégek használni szeretnék ezeket a kisbuszokat, nem napi 40 percet (vagy többet) a töltőoszlop mellett szobrozni.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Beleástam magam, a tavaly eladott 1,8 millió hasznonjármű közül 30ezer volt 2021-ben elektromos hajtással szerelve. Ebbe nyilván beleértik a kamionokat is, ahol nincs értelmezhető elektromos alternatíva, de ez akkor sem sok. Azt nem mondanám, hogy viszik, mint a cukrot, kb hibahatárt éri el a statisztikában.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
Mi az az értelmezhető alternatíva? A Scaniának van olyan kamionja, ami állítólag el tud menni üresen 250 km-t, csak kérdés hol töltöd meg mennyit a 11 órás pihenőben, mialatt a fűtésnek vagy a klímának mennie kell. Hogy a cégeknél töltsd az ő költségükre, az ő költségükön kiépített töltőknél, ahhoz sok sikert. Azt is vedd számításba, hogy egy Európában árufuvarozó kamion alsóhangon évi 130ezer km-t fut, a többsofőrösek vagy négykezesek ennél jóval többet. Te is beleáshatnád már magad a témába, konkrétumot nem nagyon hallottunk még tőled.
[ Szerkesztve ]
-
dionaea
őstag
Azért egyelőre nem mondhatjuk környezet védelemről szólna.Én örülnék ha környezet védelem ott kezdődne hogy kukába dobjuk a szemetet, nem műanyaggal fűtenénk, nem szénnel fűtenénk, nem vizes fával fűtenénk, és a 20 éves kamionkat, therautókat, buszokat szó nélkül kitiltjuk az utakról.( persze eznem egyszerű)
E autó most divat, hiszti kategória.
Én szeretem az E autókat, pénzem nincs rá de ha vennék mert lenne rá pénzem a környezet tudatosság nem az első helyen állna a döntésben. De az tuti hogy a következő autóm E autó lesz, csak idő kérédse. -
e-newsee
addikt
Nem az elektromos mobilitás következményeitől félek alapvetően, csak előttünk van sok példa, hogy ha a mai fogyasztói társadalom rákattan valamire (most mindegy, hogy divatból, vagy környezetvédelmi megfontolásból, vagy bármi más miatt), akkor hirtelen olyan növekedést bír produkálni, amit az adott terméket kiszolgáló kapcsolódó ipar nem bír lekövetni, vagy ha igen, akkor azt valaki extrán fogja megfizetni. Lásd a VGA piac és a kriptovaluták esetét, vagy mondhatnánk akár a chiphiányt is. Annak is egyik komoly oka (sok minden más mellett), hogy nem bírnak annyit termelni, amennyi hirtelen az utóbbi években kellene, a gyárak pedig lassan bővülnek, és a kapacitásukat annak adják, aki a legtöbbet fizet. Mindegy, hogy közben egy másik iparág szenved. Ugyanez lehet az elektromos autóknál is. Én tökre örülnék, ha elterjednének. Nem utálom a benzineseket, sőt! De lássuk be, az olaj is a végét járja. Szóval én benne vagyok, csak ismerve a vásárlói pazarló társadalmat, nem fogják okosan csinálni.
Norvégia meg nem a legjobb példa, ott nagyon sok esetben úttörőként előbb épül ki a háttér, és utána vezetik be a szolgáltatást. Náluk van likviditás, szándék, hozzáértés, stb ahhoz, hogy előre fektessenek be valamibe, ne utólag csapjanak a homlokukhoz. A nagy átlag nem olyan.
Ahogy fentebb írta Adamsky a németekről, ők most 19-re lapot húznak, aztán vagy bejön, vagy nem. Ha bejön, akkor ők a királyok. Ha nem, akkor meg majd Európa kisegíti őket, végülis csak nem hagyhatják áram nélkül az egyik legfejletteb iparú országot.Elolvastam sokszor a kiemelt részt, de nem veszem magamra, mert hullára nem érdekel a magyar sajtó, a facebook kommenteket meg tudom a helyén kezelni.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
FattyDove
őstag
"De, minden olyan értelmiségi aki jártas a témában és nincs haszna a rendszerből az ellenzi az atomerőművet. Lejárt a kora, többet már Európában nem éri meg felhúzni semmilyen szempontból. Akik az elmúlt 15 évben elkezdték már régen megbánták."
Én is kérek a cuccból, amit tolsz.
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... aki jártas a témában és nincs haszna a rendszerből az ellenzi az atomerőművet. Lejárt a kora ... "
Úr Isten! Minek járt le a kora? Mesélj már kérlek, hogy mivel kellene kiváltani az atomerőművet?"Német energiarendszer teljesen rendben van."
Nem, rohadtul nincs rendben. Mitől lenne. Ha nem tudnának áramot importálni (legfőképp a franciáktól), akkor várhatnák, hogy mikor süt a nap és mikor fúj a szél.
És én írok blődséget?! Menj már!"A radioaktív hulladék tárolása továbbra sem megoldott ... "
Pedig, de.
Te talán valamilyen atomenergiával kapcsolatos szakértő vagy?" ... klímaváltozásból történő környezeti változásra akkor az egész országnak lőttek."
Ezt mire is írod? Az atomerőműhöz nem kell szél és nap."Vagy növelni lehet a szénerőmű termelését ... "
Azokat mi is le akarjuk építeni. Ma / most a gáz és az atomerőművek az egyetlen alternatívák, ill. kiegészítői a zöld energiának (nap, szél, víz). -
e-newsee
addikt
Lekattanhatnál már a hazai politikáról. Nekem teljesen elkerüli a figyelmem, de látom nálad valami nagyon bekattant, hogy bárki bármit ír, az rögtön a "narancs médiából" tájékozódik. Személy szerint elviselem, ha valaki érvekkel ellentmond nekem, és ha látok értelmet az érveiben, akkor képes vagyok nézőpontot is váltani. A te írásaiban is van olyan, amiben szerintem lehet igazad annak ellenére, hogy mást gondoltam korábban.
Egy valami viszont k*rvára fel tud b@szni: ha valaki azzal gyanúsít, hogy egyik, vagy másik politikai oldalról nézek valamit, vagy írok valamiről.
Még egyszer leírom, rohadtul nem érdekel a hazai politika, egyik rosszabb, mint a másik. De mondhatnám azt is, hogy bármelyik ugyanolyan jó. Azt sem hiszem, hogy bármelyik oldalnak csak rossz, vagy csak jó intézkedési lennének. Ilyen nincs. Matematikailag sem létezhet ilyen. K*rvára elegem van abból, hogy ma Magyarországon csak egyik, vagy csak a másik oldal létezik, és aki az egyik oldal valamelyik dolgával nem ért egyet, az csakis a másik oldal bérence lehet. Teljesen mindegy, hogy tudomány, vagy akár csak gyerekmese a téma. Minden kib@szott cikk alatt 10 kommenten belül valaki behozza a politikát (itt éppen te). Szóval velem kapcsolatban tessék elfelejteni a politika bármilyen színű szemüvegét! Köszönöm! És én itt lezártam a vitát, mert egy elektromos autóról van szó, annak is a dizájnjáról, csak kicsit (nagyon) elkalandozott a komment szekció.
Read only ON."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/