- Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
A töltés nem 1-2 óra, az infrastruktúra itthon párhuzamosan fejlődik az autók terjedésével. Nyugaton sokkal gyorsabban épülnek a töltők mint ahogy nő az autók száma. Az otthoni töltés tök mindegy milyen gyors, mert akkor töltöd mikor áll az autó (pl. éjjel). Az nem otthoni töltés folyamatosan egyszerűsödik, többség ma már 1-2 kártyával (alkalmazással) elboldogul. Ráadásul az irány a plug and charge, annál egyszerűbb nem nagyon van. Ez is létezik rendszerszinten lásd Tesla. Ez a lemerülsz példa elég béna, nem életszerű. Elektromos autó töltése nem a pennynél történik. Ott ha van töltő rátölthetsz. Alapvető változás hogy nem egyszer megtankoljuk majd használjuk ameddig el nem fogy az üzemanyag hanem mivel elektromos áram nem csak a benzinkúton van hanem mindenhol ezért ott töltünk ahol áll az autó. Igen a villanyhálózatot fejleszteni kell, mint ahogy eddig is fejleszteni kellett. Ez egy ilyen sport, nem villanyautó specifikus. Jelenleg is el van szállva az elektromos áram ára, csak ezt itthon nem érzed mert árstop van. Ja és a benzin, gázolaj ár mindig drágább lesz mint az elektromos áram. Az akkumulátor egy elég környezetbarát dolog így 2022-t tekintve. Környezeti terhe már a 2010-es évhez képest is töredékre esett, miközben 95+%-ban újrahasznosítható. Megújuló energiával kombinálva jelenleg nem ismerünk ennél jobb rendszert. Ha félsz az elektromobilitás következményeitől, ajánlom Norvégiát. Sokkal előrébb járnak mint mi, semmi gond nem adódott abból hogy füstös helyett elektromos autókat vásárolnak. Ránk is ez vár, csak le vagyunk maradva kb. 10 évvel.
A gyerekszoba be van rendvezve. Tény és való hogy pl. Németországban sokkal jobban mint Magyarországon.Reagálok a többire is: A töltőkábel nem kell lábra mert reteszeli az autó. Ne ilyen facebook kommentekből, magyar sajtóból indulj ki mert ott a színvonal nagyon alacsony. Aksi csere már 5-10 éve is volt, megbukott a dolog. Nem éri meg sem időben sem anyagilag.
Kiemelt részt háromszor elolvasni! Sajnos Magyarország nem egy elektromobilitást támogató ország, így érthető a sok kétely. De megnyugtatlak, ezek nem valós aggályok.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Z820 HDD CADDY 2.5 TO 3.5 KERET ADAPTERTRL
- Ps4 Pro 1TB 7216B Konzol 1db Gyári Kontroller.
- Xbox One X 1TB Konzol Gyári Kontroller Nagyon szép állapot. Ajándék játékokkal.
- Új 2Drive Elektromos hoverboard, 6.5" kerekek, 15 km hatótávolság, 10 km/h sebesség, 500W (2 x 250),
- RODE smartLav+ csíptetős mikrofon okostelefonhoz