Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #14 üzenetére

    Mert az Unreal Engine és a Unity eleve egy mobile first fejlesztés. Nagyon messze is vannak attól, amit a Frostbite tud. De itt főleg a házon belüli motorok számítanak, amelyek jellemzően nem mobile first konstrukciók, tehát ott a portolás nagy nehézségekbe ütközik. Egyébként senki sem mondta, hogy nem lehet megoldani, csak onnan ahonnan a legtöbben vannak, bő másfél-két éves fejlesztés szükséges hozzá, hogy az adott motort le tudják skálázni a Switch-hez. Ez egyszerűen nem éri meg akkor, ha az előző generációról ott a Switch-re jól átültethető technika. Alapvetően felfelé skálázni sokkal egyszerűbb, mint lefelé.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák