Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balala2007

    tag

    válasz Peter13 #204 üzenetére

    OK, de ez miben nyilvánul meg?

    Tomoren: minel modernebb, osszetettebb a CPU kod, annal nagyobb gyorsulast lehet erzekelni.

    Az eddig is trend volt pl., hogy az x87-et ugyan tovabbra is tamogatjak, viszont /clk alapon egyre lassul. (Ha jol emlexem, a Nehalem volt a csucs,) Az uj elem, hogy az MMX-et is durvan visszavagtak, BDW-hez kepest durvan a felere lassul a SKL. (2015-ben kinek kellhet MMX? Tippem: talan olyan driverekben lehet meg ilyen kod, amiknek a drivereit meg az XP-s idokben fejlesztettek.)

    Az alap x64 kod az lenyegeben megegyezik a BDW-lel, csak a nagyobb bufferekbol varhato javulas.

    Ha belveszed az SSEn-t, akkor mar erzekelhetoen belekavar a lassabb, de dupla ateresztokepessegu FADD, ha hasznalsz gyokvonast, akkor beugorhat a skalar osszevono, (BDW-ben meg csak osztasra tudta a fuggetlen skalarokat parhuzamosan szamolni), ha FMA is jatszik, akkor abbol instant 25% nyereseg van, ha meg dupla pontossagrol, osztas/gyokvonasrol, AVX2-rol,, mindenrol egyszerre van szo, akkor kozelit a duplazashoz a BDW-hez kepest. Bar ez asszem keveseket hoz itt lazba, a PH! torzskozonsege az ilyesmit nem hasznalo jatekosokbol kerul ki, de komolyabb mernoki kodoknal tetemes lehet a SKL elonye.

    Holnap IDF (Intel Developer Forum), a csapbol is Skylake fog folyni, sokkal tobb reszlet lesz majd ismert.

    [ Szerkesztve ]

    AIDA64.com

Új hozzászólás Aktív témák