Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz SylverR #163 üzenetére

    Az akkor még nagyon korai volt, sem a technika, sem az emberek nem voltak rá fölkészülve.

    (#164) BiP: Komolyabb játékra egyértelműen a Move a jobb. Gyorsabb és pontosabb.

    Eléggé veszik a 3D-s tévéket, mármint sokan kimondottan a 3D miatt. Nézik is. Nem mindegy, hogy mekkora az a szemüveg. Most már az aktívak is elég kicsik, nem beszélve a passzívról.

    A PC-s shutteres 3D-hez annó elég jó monitor kellett (min. 120Hz nagyfelbontáson), aztán sokáig a fiókban volt a 60Hz-es LCD-k miatt. A 120Hz-esek most sem olcsók, ráadásul TN-esek.

    VFX1-nek és társainak horror ára volt, és csak 320x200/240-es felbontása.

    "Ezek a szemüvegek úgy működnek, hogy nem éles képet vetítenek, hanem kvázi emulálják a távoli fókuszpontot."

    Ez így egy kissé furi megfogalmazás. :) Éles képet vetítenek, távolabbi fókusztávolsággal, egy lencserendszer segítségével.

    "Most ugye a Google próbálkozik ilyesmivel (Looking Glass)"

    Akkor már inkább a Sony VR sisakját említhetnénk, ami használható a PS3-hoz és PS4-hez is. Head tracking is van benne, így azt látod, amerre valóban nézel. Eléggé tetszik a tesztelőknek.

Új hozzászólás Aktív témák