- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
veterán
Na, ez az amit már fölösleges hisztinek tartok.
Ha ugyanis a game engine jó (és nem olyan mint pl a Quake 3 volt anno, hogy minél több FPS-ed van annál nagyobb sebzésed, és még van pár efféle példa a játék világból) akkor elvileg mindegynek kéne lenni a 60 és a 250FPS közötti különbségnek.
Nekem amúgy ne mondják, hogy szabad szemmel mindenféle FPS mérés nélkül látja a különbséget 60 és 250FPS között, pláne egy 144HZ-es monitoron (amúgy az ilyenek megérdemelnék, hogy úgy játszanak mint én 1999-ben, Trio 3Dvel, minimum grafikán is örültem a 10+ FPS-nek a 20 már egyenesen nyerő volt, és mindezt jobb esetben 800×600-on, de leginkább 640×480ban).Szóval igen, egy másik éra, ahol a sok pénz nem feltétlenül párosul a sok ésszel. De legalább ők még eltartják az asztali PC-s piacot (bár az ilyenekből kinézem, hogy "gamer" laptop/notebook van véve, úgy, hogy évente egyszer se viszi sehová a gépet).
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...