- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Komplikato #36 üzenetére
Attol fugg milyen gyakran hasznalod. Azert nem sul ki olyan gyorsan, mondjuk 7-30 nap alatt, tipustol fuggoen. Ha hasznalod es toltogeted akkor nem gond.
[ Szerkesztve ]
-
llax
senior tag
válasz Komplikato #36 üzenetére
A szuperkondik fajlagos kapacitása (/tömeg, /térfogat) sokkal alacsonyabb és sokkal drágább is, mint a Li-* akkuk. Az önkisülése is nagyobb.
Ugyanakkor (nagyon) sokkal gyorsabban tölthető, sokkal gyorsabban kisüthető, mindez sokkal kisebb veszteségekkel, mint a Li-* akkuknál.Tehát vannak előnyei és hátrányai, sőt igazából annyi a közös bennük, hogy mindkettőben energiát lehet tárolni és mindkettő a 21. században kezdett terjedni (de egyik sem friss fejlesztés...). Az egy másik világ. Közvetlenül akku helyett sok helyen nem használható.
Hibrid járműben 1-2x-i fékezés energiáját hatékonyan eltárolni (kisebb veszteséggel, mint Li-* akkunál), majd gyorsításnál visszaadni jó lehet, értelmes elektromos hatótávot vele elérni emberi áron nem lehet.