- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Steam Deck
- Vezetékes FEJhallgatók
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ASUS ROG Ally
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bayzee5
tag
Pixeleket így is úgy is vezérelni kell, de kvázi 'bután', keveset kell számolni vele. De a zónákba azért van bőven számítás, nemcsak egy progarmsornyi átlag. Elég csak megnézni a sony vagy a samsung féle háttérvilágítás elég eltérő működését. Nem is lesz iparági standard, mert a zónás háttérvilágítás szükségszerűen kompromisszumokra épül és minden gyártó maga határozza meg hogy számára mi a fontos.
Például egy űrbéli jelenet. Sok kis apró csillag van az alapvetően fekete világűrrel. Ha fényes csillagot akarsz, akkor erősebb fény kell zónából, de akkor nem lesz elég sötét az űr vagy pont fordítva, sötét lesz az űr, de a csillagok is alig látszanak. Nincs erre jó válasz, csak preferencia, ezért nincs is rá standard. De ebből is látszik, hogy a kérdés több, egy mezei átlag számításnál.