- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- GoPro Topic
Hirdetés
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bayzee5
tag
Pixeleket így is úgy is vezérelni kell, de kvázi 'bután', keveset kell számolni vele. De a zónákba azért van bőven számítás, nemcsak egy progarmsornyi átlag. Elég csak megnézni a sony vagy a samsung féle háttérvilágítás elég eltérő működését. Nem is lesz iparági standard, mert a zónás háttérvilágítás szükségszerűen kompromisszumokra épül és minden gyártó maga határozza meg hogy számára mi a fontos.
Például egy űrbéli jelenet. Sok kis apró csillag van az alapvetően fekete világűrrel. Ha fényes csillagot akarsz, akkor erősebb fény kell zónából, de akkor nem lesz elég sötét az űr vagy pont fordítva, sötét lesz az űr, de a csillagok is alig látszanak. Nincs erre jó válasz, csak preferencia, ezért nincs is rá standard. De ebből is látszik, hogy a kérdés több, egy mezei átlag számításnál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Formula-1
- További aktív témák...