- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós kamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz stickermajom #17 üzenetére
Mondjuk biztos élmény egy M3P is, azért Karotta körbefuttatta a Hungaroringen is, ha jól emlékszem és óvatoskodva, esőben is abszolút 2. helyet ért el (?), ha jól emlékszem. Mármint ő ment esőben, utána felszáradt a pálya, a többiek még mentek utána szárazon.
Az, hogy a villanymotorok a kerekeken függetlenül tudják a teljesítményt és a nyomatékot szabályozni, az hatalmas lehetőségek tárháza. És igazából nem kell különösebben jó sofőrnek sem lenned ahhoz, hogy gyors tudj vele lenni. Látom benne, hogy mi az, ami miatt sokaknak vonzó.Nekem az a bajom vele, azon túl, hogy a külseje is butácska szerintem (a Model S-nél jó ez a forma, de a 3-asnál, ez így összenyomva nem működik), hogy nem nagyon tudok azonosulni - meg nem szeretném, ha azonosítanának azzal - amit képvisel. A villanyautó és főleg a Tesla most olyan, mint a viccben a vegák. "Honnan tudod megállapítani, hogy valaki vega? Nem kell erőlködnöd, 5 percenként el fogja mondani".
Ugyanilyen okokból nem vonz a BMW sem. Van egy "presztízse", amit sugároz, és sugárzol magadról, ha ilyened van - nem az, amit közvetíteni szeretnék mások felé.Az Alfa viszont minden ízében ilyen. Olasz stílus, nem ragadtak rá negatív sztereotípiák (a kb. csak közép-kelet európai és balkáni viszonylatban értelmezhető megbízatósági problémák hiedelmi körét leszámítva). Van egy hatalmas történelme a márkának, ami a patinát is megadja, egyszerűen uras az egész.
(#18) Balika911
Több megoldás is van. D-típusú matrica rendszám, B típusú kis rendszám vagy akár a sima fém rendszámot is felrakhatod kétoldalú ragasztóval, keret meg minden nélkül. Úgy már viszonylag értelmesen el lehet helyezni anélkül, hogy bumfordi lenne.
De vannak Giuliás ismerőseim, akik szimplán csak nem teszik fel az első rendszámot. Még nem sikerült részletekbe menően kifaggatnom őket, hogy a rendőrrel hogy boltolják le, de hajlok erre a megoldásra is[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W