- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Használtan vásárolnék P9-et telefont.. Az első kérdésem az lenne, hogy mire érdemes figyelni?
A 2. kérdés, hogy amennyiben a tulaj a vásárlás után nem regisztrálta a telefont, akkor most még (fél évvel a vásárlás után) is érvényesíthető a +1 éves garancia ? (A készülék hivatalos magyar forrásból, szolgáltatótól származik). Ha esetleg regisztrálta, akkor mi kell hozzá, hogy én is jogosult legyek rá? köszönöm!
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Új P9 tulaj vagyok.. A készülék magyarországi, vodás. Szeretnék rá független ROM-ot. Jelenleg ez van rajta: EVA-L09C02B341. A blog leírása alapján bootloadert nyitottam, nougat-ra való twrp-t feltettem, rom-ot mentettem. Ezután visszatettem rá a gyári recovery-t. (elképzelhető, hogy itt hibáztam valamit, mert a blog-ban linkelt "Gyári recovery Marshmallow EVA-L09" tettem fel. Ezután hiába próbálom a szintén letöltött "[EVA-L09C150B130 Full rom]" ROM-ot feltenni, nem engedi, visszadob, hogy nem megfelelő... Illetve ha adb-n keresztül recovery-be akarom tenni, akkor kifagy.. szerintem nem jó a recovery.. valaki tudna egy nougat-ra való gyárit linkelni? Illetve melyik rom-al kellene kezdenem, jó így ahogy a leírás alapján képzelem? Köszi!
-
Geri89
aktív tag
válasz Cunaja #13465 üzenetére
A gyári recovery felment, most szépen működik is. A ROM-ot letöltöttem, és a letöltött update.zip-et rámásoltam egy 4GB SD kártyára, a gyökér könyvtárba lévő dload mappába. 3 gombossal akarom frissíteni, és ezt írja: "Software Installed failed! The update package does not exist. Please download the package again". (A zip-et egyébként letöltésvezérlővel töltöttem le, nem is csak simán böngészőn keresztül). Ki kellene csomagolni, vagy rossz helyre teszem, vagy mi lehet a gond?
-
Geri89
aktív tag
-
Geri89
aktív tag
Nagyon szépen köszönöm a privátban nyújtott segítésget Cunaja topikgazdának! Az ő segítségének és hozzáértésének köszönhetően sikerült magyar vodafone-os 7-es rendszerből C432B383-as rendszerre átállni. Most fut a független rom, bl is visszazárt, minden ok. 3 napja van egyébként nálam a telefon, még ismerkedünk egymással, egy HTC One M8-at váltott le. Ha esetleg közben valami felmerülne akkor ha megengeditek, még kérdezek majd
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
Én 74-ért vettem a saját P9 telefonomat. Gyárilag független, karcmentes, fóliázott, regisztrálva van a 3 éves garanciára (imei alapján is ellenőriztem).
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
válasz PPatrik #18683 üzenetére
Lehet próbálkozni, de amíg a kijelző sérült, addig garanciában a telefonnal kapcsolatban semmivel nem fognak foglalkozni, sőt ha nincs szerencséd akkor bukod a garanciát egy életre a fizikai sérülés miatt... Ez így van minden márkánál, lehet pereskedni, de csodák nincsenek..
Nem akarlak buzdítani, de ha biztosítós a telefon, vigyázz rá, és óvatosan menj, nehogy kiessen a zsebedből egy autó alá, ami teljesen összetöri az egészet, és a biztosítós önrészért cserébe kapj egy teljesen új telefont...
-
Geri89
aktív tag
-
-
Geri89
aktív tag
válasz #32839680 #23030 üzenetére
De egyébként mit vártok az Oreo-tól? Mi az a funkció, amit a P9 jelenleg nem tud, és Oreoval tudna? Szerintem a jelenlegi szoftverrel teljesen jól használható a készülék, azon kívül, hogy elmondhassam, hogy Oreo van rajta, nem tudom, hogy milyen újdonságot hozna a P9-re..
-
Geri89
aktív tag
válasz Pinyo16689 #23391 üzenetére
Pontosan.. Nem hiszem, hogy bármi olyan újdonság lenne az Oreoban ami az átlag felhasználót nagyban érintené.. Már egy jó ideje itt a fórumon is csak az Oreo update-ről van szó.. Ez azt is jelenti, hogy a mostani SW gyakorlatilag tökéletes, nincs benne számottevő hiba, hisz senki nem panaszkodik..
Szerintem a telefon teljesen jól használható Oreo nélkül is, örüljünk inkább ennek... nyilván, mindenki örül egy friss szoftvernek, de nem kell ennyire várni szerintem, mint a messiást, hiszen ha frissül is, a verziószámon kívül, és néhány grafikai elemen túl nem lesz lényegi változás, felesleges erről ennyit beszélni...
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Adott egy Vodafonenál vásárolt P9, ami hivatalos módon lett függetlenítve. Időközben C432-re tettem át, most B502-es ROM van rajta. Mostanában az akksija gyengélkedik, szeptemberben lesz 2 éves, gondoltam elküldeném garanciális javításra.. Nos a kérdésem az lenne, hogy mi a tapasztalat, ha szolgáltatós telefont nem állítgatom vissza, és C432-vel küldöm el, akkor visszautasítják? Megmondom őszintén nem sok kedvem van most buherálni, aztán ha visszajön, akkor ismét nekiesni.. Igazából ez is magyar, teljesen gyári állapot..
-
Geri89
aktív tag
válasz sebijani1982 #23740 üzenetére
Köszönöm a visszajelzést, akkor nem dolgozom feleslegesen, így küldöm el én is a telefont.
-
Geri89
aktív tag
válasz Geri89 #23730 üzenetére
Szerviz tapasztalat: Hétfőn küldtem el a Vodánál vásárolt P9-es telómat szervizbe. A helyi postán adtam le. Ma(csütörtökk) érkezett vissza, házhoz. A telefont korábban én már átállítottam C432-re, így küldtem el.
Hibák: akksi hamar merül, BT bekapcsoláskor lefagy a telefonElvégzett javítás: 03032AEL, fődarab csere (CEE&Nordic European).
Tehát kicserélték az alaplapot, és eleve független, C432-re cserélték. Ez korrekt szerintem.
Kérdésem: Vajon akkumulátort is kicserélték? Vagy azzal nem foglalkoztak?
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
Az, hogy az akksi hamar merül, az akksi csere.. de ez a BT gond érdekes kérdés, és tényleg simán lehet, hogy meghajlott a főpanel, és az okozza a hibát.. az szokott melegedést is okozni.. (korábban dolgoztam telefonszervízben, ahol garanciában is javítottunk, és ez létező jelenség..)
Ha beküldöd telemaxba (pl. leadod egy postaponton, majd házhoz visszakapod, kb 3-4 nap alatt megfordul), úgyis szétszedik, és ha meg van hajolva a főpanel, akkor megvonják a garanciát. Természetesen képet kapsz róla. És ez bizony ugyan olyan, mintha eláztattad volna, nem fogják garanciában javítani. (persze ha tényleg nincs meghajolva, vagy a technikus nem veszi észre, akkor minden bizonnyal főpanel+akksi csere lesz a vége)
Ez egy relatív nagy készülék, és a készülékház sem túl erős..ha az ember nem elég óvatos, simán meghajolhat zsebben annyit, és a gyártót ez nem fogja érdekelni, hogy te csak simán zsebben tartottad..
-
Geri89
aktív tag
válasz WolfLenny #24064 üzenetére
Igaz én nem szervizponton adtam le, hanem Telemaxhoz küldtem be, postai átadással. De azért tisztázzuk, hogy garanciában nem "akksi cserére" adod be a telefont, hanem beviszed, hogy hamar lemerül, és majd ők eldöntik, hogy mit csinálnak vele.. Lehet, hogy újratelepítik csak a szoftvert első körben (én így jártam), de utána is hamar lemerült, visszaküldtem majd így végülis kicserélték az akksit, és az érintőt is.. De nem elsőre..Szóval ezzel nem árt tisztába lenni, hogy a garancia az azt jelenti, hogy ha valami gondod van, akkor jelzed a problémát, és ők majd megoldják. Ne úgy menj be, hogy te akksit akarsz cseréltetni garanciában..
Mivel simán lehet, hogy neked is újratelepítik a szoftvert, ezért szerintem mentsd le a dolgaidat, és csinálj gyári beállítások visszaállítását és úgy add le, szűz telefonként.
-
Geri89
aktív tag
válasz WolfLenny #24102 üzenetére
Szerintem ne félj leadni, semmi baja nem lesz a telefonnak.. Ez egy könnyen szerelhető készülék, egy akksi csere "gyerekjáték".. Ahogy írtam korábban én postán telemaxhoz küldtem be.. Igaz elsőre csak szoftvert telepítették újra, és főpanelt cseréltek de persze az akksi ugyan úgy gyorsan merült.. Visszaküldtem még egyszer, most kicserélték az egész elejét a telefonnak és az akksit is.. most tökéletes Mind a két alkalommal 4 nap alatt visszakaptam a telefont. Ja.. és az új főpanel új imei száma alapján újraindult a 3 év garanciám.. Most imei szerint 2021 augusztusig garanciális telefonom van.. úgyhogy én csak jót tudok mondani a szervizről.
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
válasz Hosssszu #25039 üzenetére
Kb. két hete volt itt ez téma. Cunaja írt róla ITT. A lényeg, hogy nem az akksid a szar, hanem a telefon a saját védelme miatt kapcsolja ki magát. (úgy tud kikapcsolni, ha "átveri" saját magát a lemerült akksival). Ezért van az, hogy utána hasonló töltöttségről indul a telefon. Tehát ez nem jelenti azt, hogy gondod lenne az akksival, csupán hideg van
- Ha beadod, minden adatot ments le, lépj ki a fiókokból, kapcsold ki az ujjlenyomatot, jelkódot, majd ezek után csinálj egy gyári beállítások visszaállítását.
ITT tudsz szervizt, vagy leadási pontot keresni. - Ha postán adod le, akkor 3-4 nap alatt postán visszakapod (saját, vidéki tapasztalat).- Jól gondolod, az akksi mivel beépített ,így ugyan úgy vonatkozik rá a garancia.
- A szervizzel nekem nem volt negatív tapasztalatom eddig.
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
Ahogy előttem is írták, a TMX az itthoni központi szerviz. Ha beviszed a Bp-i üzletbe, ott sem csinálják meg.. kb. 1-2 éve változtatott a hazai Huawei, és csak itthon (hivatalos viszonteladó által) eladott telefonokat javítanak garanciában.. Sajnos hiába mondanak bármit Bécsben, itthon ezt nem fogják neked javítani..(eddigi tapasztalatok szerint..)
-
Geri89
aktív tag
válasz Cunaja #25197 üzenetére
Óvatosan a cserével azért.. Én is gondolkoztam benne, de azért ez nem mindig olyan egyszerű..
Ha szolgáltatónál vásároltad, akkor vagy neked kell lenni első tulajnak, vagy meghatalmazás kell tőle, mivel csak az eredeti vásárlóval állnak szóba.. (Vodafone-nál tuti, ott utána jártam, mert ebben a cipőben járok énis, nem első tulaj vagyok.. hiába van nálam az eredeti jótállási jegy, nem érdekli őket.. ha csereigazolást kapok, nem tudnak vele mit kezdeni, azt mondták..)
Továbbá ha előfizetéssel lett vásárolva, és mondjuk 10 000 Ft-ért vetted a telefont valami drága előfizetés mellé, akkor most is 10 000 Ft-ot vásárolhatsz le, de a LISTAÁRBÓL!! (szóval elhozhat mondjuk egy Nokia 3310-est)Vodánál azt mondták nekem, hogy a csereigazolással ritkán jár jól a vásárló...
-
Geri89
aktív tag
válasz Cunaja #25204 üzenetére
Így akkor korrekt a dolog, tudsz választani annyiért már értelmes készüléket
Arra vigyázz, hogy ha flottában vetted, akkor a csereigazolást te nem válthatod be (hacsak nem a tiéd a flotta, vagy nem vagy jogosult a cég nevében eljárni), csak a flotta kezelőjével állnak szóba. (Persze ha megvan vele a megfelelő kapcsolat, akkor nem gond). -
Geri89
aktív tag
válasz Lackooo84 #25244 üzenetére
Lehet, hogy kéne, de nem teszik. A törvény az első évre vonatkozik, 12 hónap a kötelező jótállás.
A 2. illetve 3. évben a gyártó/forgalmazó szabja a feltételeket, nem a törvény az irányadó.(így lehet pl., hogy 12 hónap kor után készülékcsere(főpanelcsere) esetén nem indul újra a jótállás (elvileg)) Tehát lehet, hogy 12 hónapos koráig javítják a külföldről származó telókat is, utána már nem. -
Geri89
aktív tag
válasz Cunaja #25320 üzenetére
Azért a frissítéseknél az a durva, hogy a P9 2016 áprilisában jött ki, és megrekedt az Android 7-nél.. Ott van a Mate 9, ami 2016 novemberében mutatkozott be, az pont most kapta/kapja meg az Android 9-et.. Szóval akkor hogy is van ez? Egyszerűen a Huawei a P9-et lesz*rja valamiért..
-
Geri89
aktív tag
Telekomnál nem tudom, hogy hogy megy, de az enyém Vodás, szintén használtan vettem, és direkt megérdeklődtem (üzletben, és telefonos ügyfél-szolgálaton is), és ha csereutalványt kapnék, akkor az szívás, mivel csak az eredeti tulaj válthatja be.. Ha őt nem ismered, vagy nem hajlandó neked bemenni az üzletbe, akkor (Vodánál biztosan) telefon helyett lesz egy darab A4-es papírod.. szóval ezzel azért óvatosan..
-
Geri89
aktív tag
Nekem is volt adásvételim, de a Voda nem foglalkozik vele..(bevittem, mutattam nekik) Mivel nem én vettem a telefont, nem velem szerződtek, így velem nincs semmilyen szerződéses viszonyuk.. hiába szólna az igazolás az én nevemre, adatvédelem miatt nyilván nem tudhatom azt meg én sem, hogy más mennyiért vette a telefont, stb.. Kívánom, hogy a T-ben szerencséd legyen, Voda sajnos felejtős ilyen téren.. (itt a fórumban is próbáltam utána járni, több topikban, de sajnos mindenki ezt mondta, hogy nem tudok mit tenni..)
jeni:Media esetében mind1 lehet a dolog, persze, mert ott nincs előfizetői szerződés.. Utána elvileg a telefonodat megsemmísitik, nem fogják tárolni.. szóval szerintem ha 3 hónapon belül nem váltod be, akkor így jártál sajnos.. Nekem a Huawei ügyfélszolgálat azt tanácsolta (tekintve amit írtam a vodáról), hogy a hibabejelentőre írjam rá, hogy semmi esetre sem szeretnék csereutalványt.. Azóta még nem küldtem be akksi cserére, pedig már érik..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest